Mikä seksuaali olet tai haluaisit olla?
Mä olen korpiseksuaali. Tykkään rakastella korvessa.
Kommentit (15)
Ihan semmoinen seksuaali vaan, preferoin naisia mutta lammaskin käy.
Aromanttinen androgyyni aseksuaali. Olen äärimmäisen vapautunut ihminen.
Sääliseksuaali, annan säälipimssua kaikille halukkaille.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hippiäislaiskiais-seksuaali Ilman muita nimiä.
Sveduseksuaali, tykkään rakastella suomenruotsalaisten tai ruotsalaisten kanssa...
Mä oon mies ja hetero, mutta olen ollut muutaman kerran äijän ja äijien kanssa sekstaamassa. Aika ajoin tulee välttämätön tarve olla miehen kanssa. Imeä mulkkuja, saada peräaukkoon lämmin sperma ja sitten työntää kulli toisen kundin peräaukkoon. Parasta on kolme miestä panemassa. Session jälkeen sanon ettei enää tätä, mutta aina palaan kiihottuneena.
Heteronainen häiritsevän voimakkaalla libidolla, eli haluaisin olla aseksuaali.
Olen korkealibidoinen seksuaalisesti dominantti enimmäkseen heteroseksuaali mies. Haluaisin enemmän kokemusta ryhmäseksistä, swinger-meiningistä ja avoimista suhteista.
Apua! Olen vain seksuaali. En yhtään muuta. Ymmärtänette tämän häpeän määrän. Siksi olen kaapissa koko seksuaalisuuteni kanssa ja sitten kaikki luulee, että olen jotain erikoista koska piilottelen kaapissa ja sitten onkin kiva kuvitella, mitä kukin ajattelee, mitä olen vaikkakin koko ajan pelottaa, että paljustun että olen vain seksuaali. En yhtään muuta. Ymmärtänette tämän häpeän...
Vierailija kirjoitti:
Heteronainen häiritsevän voimakkaalla libidolla, eli haluaisin olla aseksuaali.
Voi kun kohdattais. Mutta haluaisit olla aseksuaali, niin siinä on pieni ristiriita. Voisitko antaa puhelinnumerosi, voitais miettiä asiaa. Minä haluaisin panna juuri sinua. Imeä ja panna.
EVVK-seksuaali, en harrasta enää seksiä koska en koskaan pitänyt siitä, siis yhdynnästä.