Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hurjat kuvat MeNaisissa paljastavat, tältä näyttää suomalainen nainen ilman meikkiä

Kommentit (176)

Vierailija
61/176 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 38v, en ole koskaan meikannut, ja silti on miehiä tullut elämääni ovista ja ikkunoista niin, että rumimpia on saanut kivittää.

Samoin. Tosin olen sinua jonkin verran vanhempi, enkä ole koskaan kivittänyt ketään. Mutta muutoin olen sitä mieltä, että suurin osa noistakin lyyleistä meikkaa ihan turhaan, kun ovat ihan nättejä sellaisenaan. Osa voisi jättää meikit kokonaan pois, ja moni ainakin vähentää. Erikseen sanoisin vielä neljännestä kuvaparista, että toki meikattu versiokin on kaunis, mutta persoonaton, ja siksi tuo tyttö on meikkaamattomana paljon kauniimpi.

Vierailija
62/176 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti tuo pizzamättökuva...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/176 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikkihan nuo olivat vähintään siedettävän näköisiä ilmankin meikkiä. Miksi kukaan oikeasti ruma ei koskaan lähde näihin?

Jep. Tämänkö pitäisi jotenkin kohottaa rumien itsetuntoa? Tulee mieleen vastaavat jutut ylipainoisista naisista, jotka uskaltautuvat kameralle ja ovat niin kovin rohkeita, mutta kun nekin ovat nimenomaan hyvännäköisiä ylipainoisia, kun heidän kilonsa ovat kertyneet reisiin, rintoihin ja pakaroihin samalla kun vyötärö huutaa kapeuttaan.

Nämäkin jutut on suurimmaksi osaksi taas sitä itsensä esilletuomista että ollaan muka niin kovin huonon näköisiä ilman meikkiä, vaikka todellisuudessa julkaisevat sen onnistuneimman meikittömän otoksen. Jopa minä näytä kännykän kameralla otetussa selfiessä hyvältä ilman meikkiä, kunhan valitsen oikean kuvakulman ja niiden otosten joukosta sen kaikkein parhaimman ja epärealistisen hyvän.

Eli sanon koko tälle pazkalle H U O H !

Vierailija
64/176 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

monessa meikkikuvassa oli myös käytetty filtteriä

Vierailija
65/176 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti tuo sonninrengaskuva. Aivan hel-vetin tyhmän näköistä. Vauhtimursukin on tuota örvelöä seksikkäämpi.

Vierailija
66/176 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miks tää on vedetty näin överiksi? 😁 On pyritty tarkoituksellisesti luomaan iso kontrasti kuvien välille, ei tuo vastaa todellisuutta. Ja monella oli kyllä niin vahva meikki, että hyvin harva käyttää tuollaisia meikkejä muuta kuin korkeintaan jossain juhlissa.

Vierailija
67/176 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tehkää sama miehistä sama niin, että on normaali ja sitten viereen krapulainen silmätristissä sänkikuva. Ei tarvita mitään meikkejä kauhistelun tueksi!

Vierailija
68/176 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä oli hurjaa mikä? 

Meikin määrä suurimmassa osin, ei kukaan normaali ihminen noin paljon edes meikkaa.

Vierailija
69/176 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni oli kauniimpi ilman meikkiä.

Aika kohdata se totuus että te (arvostelijat) olette inhottavia ihmisiä.

Vierailija
70/176 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni oli kauniimpi ilman meikkiä.

Aika kohdata se totuus että te (arvostelijat) olette inhottavia ihmisiä.

Mitä sitten. Luuletko että inhottavaa ihmistä haittaa, kun sitä sanotaan inhottavaksi ihmiseksi? Totuus ei pala tulessakaan.

Vierailija
71/176 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo viimeisin on edes osallistunut, kun ei selkeästikään ole tahtonut antaa itsestään meikitöntä kuvaa? Tuollainen tahallisesti ihan tunnistamattomaksi täräytetty söhry vaan laitettu muka meikittömäksi kuvaksi. Ihmettelen kyllä kovasti sitäkin miten tuo on ylipäänsä valittu mukaan.

Vierailija
72/176 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osahan oli tosi kauniita ja osassa tahallaan otettu huono kuva esim juurikin alaprofiilista eikä mitään ilmettä, mutta normikuvassa olisi viehättävä. Ne ketkä olivat rumia, olivat myös meikin kanssa. Ainakin mun mielestä asia näin. t. mies

Vierailija
73/176 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis wau miten taitavia jotkut naiset ovat meikkaamaan! Toisaalta olen kyllä tyytyväinen etten itse osaa, koska silloin en myöskään näytä täysin erilaiselta meikittä. Meikkaan minäkin vähän, mutta esim. ihoa en osaa meikata. Joskus olisi hauska kokeilla kuinka erinäköisen joku taitava meikkaaja voisi naamastani taikoa!

Vierailija
74/176 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nämä kommentit joissa ollaan niin varmoja että jotkut näistä ovat niin paljon kauniimpia meikittömänä. Meikki ei tarkoita yhtä kuin kaunis, sillä meikkaustyyli vaikuttaa merkittävästi. Jokainen ihminen näyttää kauniimmalta OIKEIN MEIKATTUNA. Kyllä minäkin pystyn latomaan naamaani sellaisen pakkelikerroksen ettei se todellakaan minua kaunista, mutta kun teen meikin joka imartelee piirteitäni voin vakuuttaa että kuka tahansa on sisimmässään sitä mieltä, että olen kauniimpi kyseisellä meikillä kuin ilman meikkiä.

Moni tämän jutun nainen on meikannut itsensä epäedullisella tavalla. Jotain kauheita punaisia luomivärejä - kuinka monia oikeasti imartelee punaisella luomivärillä rajatut silmät? Paksu eyeliner ei myöskään ole automaattisesti silmiä kaunistava.

Lopettakaa nämä tyhmät jutut jo, ihan oikeasti. Sekä näitä kuvia ottavat, niistä jutun tekevät ja niitä juttuja tietämättöminä kommentoivat. Ihminen on typerä eläin.

Vierailija
75/176 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lie johtuu että näissä meikittömissä kuvissa naiset näyttää aina niin paljon kauniimmilta kuin millaisia meikittömiä tulee kadulla vastaan.

Vierailija
76/176 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua että 2019 nainen voi tehdä vaikka mitä tieteellisesti merkittäviä julkaisuja, pelastaa henkiä ja vaikka käydä kuussa ja se ei ole mitään verrattuna siihen kun joku on nähnyt sen ilman meikkiä. Voit vaikka pelastaa lentokoneellisen ihmisiä ja se ei ole rohkeaa toisin kuin meikittä oleminen julkisesti. Mies jos pelastaa lentokoneellisen ihmisiä hän on rohkea eikä kukaan mainitse miten rohkea hän oli kun aamulla lähti kotoaan ilman meikkiä.

Vierailija
77/176 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on kyllä ruma! :D Anteeksi ihan itsekin olen suomalainen mutta ei voi mitään, ei meitä aurinko juuri ruoki eikä paljon mikään muukaan hyvä, että ei ihme...

Osa näyttää kyllä varsin hyvin ruokituilta.

Vierailija
78/176 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin toivonut kuvia myös iäkkäämmistä naisista, joilla on siisti meikki. Monet filmitähdetkin ovat ihan taviksia ilman meikkiä.

Vierailija
79/176 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, olipas hurjaa!!

Jos olisi ollut vielä kuvia joissa ei ole käsitelty millään "pehmennä ja poista ihosta virheet"-filtteriä, niin sitten vasta olisikin ollut hurjaa!!

Vierailija
80/176 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa olla todella yksinkertainen äijä, jos tulee ”huijatuksi”, kun nainen näyttääkin erilaiselta ilman meikkiä. Ihan tosi, ei niitä piirteitä kyllä meikillä juurikaan saa muutettua :D tottakai ihminen näyttää erilaiselta ilman meikkiä jos on luonnostaan esim. vaaleat kulmat ja ripset ja iho vaikka epätasaisen värinen. Mutta se, että nainen olisi meikillä todella kaunotar ja ilman meikkiä ”suohirviö” on ihan pa*kapuhetta. Eri näköinen toki, mutta ei mikään rumilus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän