Hurjat kuvat MeNaisissa paljastavat, tältä näyttää suomalainen nainen ilman meikkiä
Kommentit (176)
Kauniita ovat meikillä ja meikittä, jotkut käyttävät meikkausta tehokeinona, toiset pelkästään korostavat. Itse kyllä huomasin pitäväni meikittömistä ja ne jotka olivat pistäneet sitä enemmän tai vähemmän, saivat itsensä näyttämään enemmänkin joltain muovinukelta.
Itse en käytä meikkiä, ja vasta noiden kuvien jälkeen miehet ymmärtävät, että olen oikeasti nätti. Jotenkin miehet olettavat, että ne kovasti meikkaavat näyttävät oikeasti siltä... Minulle on esimerkiksi valitettu, miksi ripseni eivät ole niin pitkät kuin vaikka Kim Kardashianilla... Kimillä on varmasti aidot ripset...
Rajusti meikkaavia naisia. Itse en käytä ikinä noin paljon meikkiä, olen ihan yhtä hyvin tunnistettavissa meikattuna kuin ilman meikkejä.
Kaikki paremman näköisiä ilman meikkiä!!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki paremman näköisiä ilman meikkiä!!
Kaikki karmeamman näköisiä ilman meikkiä.
On kyllä nyt hurja meno. Suomalaista naista ei muuten meikittä koskaan näkisi.
Kolmekymppinen mies ei ole ollut tekemisissä naisten kanssa? Aika herkkis taitaa muutenkin olla jos tuo on hurjaa. Kannattaisi käydä joskus ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Googlatkaa myös "asian makeup transformations". Niiden taidoilla suohirviöistä tehdään tähtiluokan kaunottaria. Mistään ei voi olla enää varma.
Mieheni seilasi aikoinaan maailman meriä ammatikseen, ja aina löytyi baarikierrokselle mukaan työkaveri, joka ei erottanut kuka on ladyboy. Niin upeita, ettei mitään määrää, kunnes ne karvaiset pallit sieltä käsiin tipahtivat :) Mieheni koetti varoitella, mutta...
Todella hyvin olivat meikattu.Itsehän en ole koskaan tuollaista tulosta saanut aikaan.Tuskimpa noistakaan useimmat saavat itse tehtyä itsestään noin kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tuossakin jutussa piti taas olla noin omituiset kuvat. Osa oli ihan korostetusti täysin eri tilanteesta.
Joo, tuolla on joukossa sellaisia kuvapareja, että meikkikuvassa on edustava poseeraus ja meikitön kuva puolestaan otettu alaviistosta, jotta syntyy kaksoisleuka.
Aivan karmeita nuo kulmakarvat muuten sievissä kasvoissa! Useimmat selvästi kauniimpia ilman meikkiä. Juu ja itse meikkaan joka päivä, koska olen oikeasti susiruma.
Aika monet oli luomuna kauniimpia :)
Suurin osa näytti paremmalta ilman meikkiä ja olisi parhaimmillaan kevyessä meikissä. Osan naamaa ei edes teatterimeikki pelastanut. Hekin todennäköisesti näyttäisivät fiksummalta vähän normaalimmassa meikissä. Vaikka ei ole kaunis, ei tarvitse näyttää pelleltä.
Oltiin kerran työpaikan virkistyspäivässä kasvohoidoissa ja minulta lipsahti parikymppiselle, runsasta meikkaamista suosivalle kollegalle tätikommentti: näytät paljon paremmalta ilman meikkiä. Tyttö hertyi melkein kyyneliin, kun kukaan ei ollut kuulemma aiemmin sanonut niin.
Muistetaan kehua, kun siihen on syytä.
Miksi pitäisi olla yhtä kaunis meikkaamattomana kuin meikattuna. Älyttömiä vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mää oon monta kertaa sanonut, että ihmiset ovat pääosin rumia. Hierovat puuteria naamaansa ja pilluunsa, että miehet kelpuuttaa. Eikö?
Niin eikö olekin jotenkin ristiriitaista, että naiset vaativat tasa-arvoa ja ovat mukamas niin riippumattomia ja vapaita ja sitten kuitenkin alistavat itsensä pakkeleitten alle, kun muuten ei kelpaa miehille tai oikein kenellekään, vähiten kai itselle. Jotenkin tuo oman naamataulun ympärillä pyöriminen selfieineen on kyllä kaukana sivistyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli aivan ihania kuvia joukossa useita.
Sitten oli sellaisia, että itsetunto ei kestä ottaa normaalia meikitöntä kuvaa tai kuvaa, missä yrittää poseerata kuten meikeissä vaan pistetään ihan vitsiksi ja yritetään olla kaikealla tavalla karsean näköinen eikä edustavimmilaan.
Ylipäätään liian moni kuva oli liian läheltä otettuja selfieitä, jotka vääristävät kasvoja meikeillä ja ilman.
Mun mielestä taas vaatii hyvän itsetunnon vetää täysin vitsiksi ja ottaa noin ruman kuvan muille julkisesti nähtäväksi. Kuten itse sanoit voisi saisi otettua edustavammankin kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Mää oon monta kertaa sanonut, että ihmiset ovat pääosin rumia. Hierovat puuteria naamaansa ja pilluunsa, että miehet kelpuuttaa. Eikö?
Sä oot keksinyt uuden kosmetiikka tuotteen näköjään.Kannattaisi kehittää mulk* suurentaja ja kaunistaja Puuteri.Ne kun on niin pieniä ja rumia, että suurin osa naisista suostuu vain peiton alla ja sysipimeässä
No kaikkihan nuo olivat vähintään siedettävän näköisiä ilmankin meikkiä. Miksi kukaan oikeasti ruma ei koskaan lähde näihin?