Anni Hautala eronnut miehestään?
Liikkuu huhu, että Anni Hautala on eronnut miehestään Niko Kivelästä. Onkohan totta?
Kommentit (76)
Ihme kun Seiska ei ole tätä pariskuntaa tsekannut.
Eihän niillä mitään yhteistä ollut. Molemmilla oma muksu
Vierailija kirjoitti:
Oho, mut ei kyl oo sormusta enää
Ei niin. Just tänään näin hänet ilman.
Anni Hautala on mielestäni yksi kauneimmista naisista päällä maan. Kaunis meikittä, häikäisevä laitettuna. Hänen hymyssään on jotain todella vetävää. Olen itse nainen ja seksuaalista vetoa en häneen tunne, mutta hänen kasvonsa ovat vaan uskomattomam kauniit mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Anni Hautala on mielestäni yksi kauneimmista naisista päällä maan. Kaunis meikittä, häikäisevä laitettuna. Hänen hymyssään on jotain todella vetävää. Olen itse nainen ja seksuaalista vetoa en häneen tunne, mutta hänen kasvonsa ovat vaan uskomattomam kauniit mielestäni.
Niin se vain on kauneus katsojan silmässä..mielestäni Anni ei ole kaunis, mutta ei rumakaan. Tykkään kuunnella radiosta aamulla töihin ajellessa!
T:Toinen nainen
Niinhän se vauva tiesi tämänkin ennen lehtiä. :)
En kestä, täällä tiedettiin taas.
Anni Hautalan ulosanti on jotain järkyttävää... naukuu ja ulisee, kanava vaihtuu kun naisen äänen kuulen.
Näin on. Ja se yksi ketju lensi saman tien jorpakkoon kun joku uskalsi siinä spekuloida josko suhde on kaatunut pettämiseen tms. Mutta dramatiikkaa on varmasti koska ovat lakanneet seuraamasta toisiaan instassa.
Höhöö just tuli telkkarista se niiden huussiohjelma missä esittelivät tiluksiaan :D
Anni on oikein elementissään Seiskan julkaisemalla karaokevideolla :D Laulaa ei osaa yhtään ja ilman studiomeikkiä häntä ei edes tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän tää tieto jo oli.
Terkkuja vaan tiedottajalle. Oot luotettava kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Höhöö just tuli telkkarista se niiden huussiohjelma missä esittelivät tiluksiaan :D
Mut se nyt oli jo vanha jakso. Ihana paikka kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Anni on ärsyttävä tyhjännauraja. Yäk!
Oon monta kertaa miettinyt, että millaista olis asua noiden naapurissa. Toinen kirkuu ja toinen huutaa muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se vauva tiesi tämänkin ennen lehtiä. :)
No sä osaat varmaan vastata miksi se on niin tärkeää, että saa tietää ekana?
Miten niin just? Mökki on laitettu joko viime tai sitä edellisenä kesänä viimosen päälle. Sinä vain näit sen rempan "just".