Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa ihmiset jotka ylpeilevät sillä etteivät katsele leffoja

Vierailija
23.06.2019 |

Elokuvat ovat parhaimmillaan taidetta. Ei leffojen katsominen tarkoita automaattisesti sitä, että katsoisi jotain Kauheaa kankkusta tai Bridget Jonesia.

Sama pätee tv-sarjoihin. Niitäkin on laadukkaita.

Minulle tällainen ihminen menee automaattisesti samaan kategoriaan kuin ihmiset, jotka mainostavat sitä, etteivät lue kirjoja.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kato muuta kuin por oleffoja.

Häpeän tuota, etten koskaan kato leffoja ja olen hiljaa siitä.

Vierailija
2/17 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että tajuat olla hiljaa tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko edelleen olemassa por leffoja eli siis sellaisia joissa on juoni? Taitavat kaikki olla jo pitkän aikaa olleet pelkkää seksiä ilman juonta.

Mutta joo, se että ylpeilee siitä ettei koskaan katsele elokuvia ei minun mielestäni kerro kenestäkään hyviä asioita. En itsekään enää katsele uusimpia leffoja kun tuntuvat kaikki olevan sarjakuvista väännettyjä. Ehkäp

Vierailija
4/17 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla se ylpeily ilmenee?

Vierailija
5/17 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bridget Jones ja Kauhea kankkunen ovat hyviä.

En moniakaan leffoja, romaaneista puhumattakaan, yksinkertaisesti jaksa katsoa. Ei kiinnosta. Tylsää. Pitkästyttävää... En ylpeile sillä, mutten kyllä häpeäkään.

Vierailija
6/17 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, kuka sitten milläkin ylpeilee. Täällä ei saa ylpeillä, tai edes todeta, ettei kuuntele radioita/katso tosi-tv:tä/tee mitään ns.valtavirtajuttua. Muuten on uniikki lumihiutale. Tai jos tekee noita asioita, on tavis tai pissis tai lammas.

Tässä pelissä ei voi voittaa.

Vierailija
7/17 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä sinua huvittaa, ap?

Luuletko kenties ylimielisesti olevasi parempi kuin he? Miten he osoittavat ylpeilynsä?

Vierailija
8/17 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten he ylpeilee? Minä ainakin sanon rehellisesti jos kysytään, että en jaksa katsoa elokuvia ja käyn harvoin elokuvissa. Onko se mielestäsi leuhkimista?

Vierailija
9/17 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se nyt aina ole mainostamista jos ei lue kirjoja tai katso elokuvia. Sehän on toteamista.

Vierailija
10/17 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi pahoittaa mielensä kun kerrot omista mieltymyksistäsi. Sinun ei siis pidä kertoa omista mieltymyksistäsi.

Antakaa kavereidenne kertoa. Jos joku kertoo ettei ole koskaan katsonut leffoja niin ainakin tiedätte syyn sille, että siltä menevät jotkut vitsit tai kommentit ohi. Ihan sama se on minun kohdallani urheilun osalta kun en seuraa sitä juuri ollenkaan enkä ole ikinä penkkiurheilusta kiinnostunut. Kaverit tietävät eivätkä ihmettele asiaa.

Vierailija
11/17 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri katso elokuvia, koska useimmat ovat tylsiä, latteita, naurettavia ja sisältävät liikaa epäloogisuuksia. Jotkut ovat toki kuin taidetta, mutta harvat. Jos sanon tämän ääneen, niin miksi se olisi ylpeilyä? Tämä on vain mielipide muiden joukossa. Miksi pitäisi väkisin toljottaa kymmenittäin elokuvia, jotta näkisi yhden itseään kiinnostavan?

Vierailija
12/17 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juuri katso elokuvia, koska useimmat ovat tylsiä, latteita, naurettavia ja sisältävät liikaa epäloogisuuksia. Jotkut ovat toki kuin taidetta, mutta harvat. Jos sanon tämän ääneen, niin miksi se olisi ylpeilyä? Tämä on vain mielipide muiden joukossa. Miksi pitäisi väkisin toljottaa kymmenittäin elokuvia, jotta näkisi yhden itseään kiinnostavan?

Sisältävät epäloogisuuksia?

Vierailija
13/17 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten samaa mieltä mutta aloituksessa mainitut leffat ovat myös hyviä. Komedia ja kauhu on vaikeat lajit ja usein noihin kategorioihin kuuluvat ovat kyllä roskaa.

Vierailija
14/17 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh.

Vierailija
15/17 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hienoa, että AP on näin paljon parempi ihmisenä, kuin ne jotka eivät vietä aikaansa tv:n tai kirjan ääressä. Koska kyllähän sellainen ihminen, joka vaikka remontoi asuntoaan, laittaa puutarhaa, seurustelee ihmisten kanssa tai tekee vaikka hyväntekeväisyystyötä, on on selvästi huonompi ihminen!

Onnea AP tyhjään elämääsi.

Vierailija
16/17 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, ei todellakaan mene samaan kategoriaan kuin ihminen joka ei lue.

Vierailija
17/17 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin suoraan sanoa ettei mua pätkän vertaa kiinnosta katsoa leffoja, enkä ole yhtään sen kummoisempi ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi