Anni Hautala eronnut miehestään?
Liikkuu huhu, että Anni Hautala on eronnut miehestään Niko Kivelästä. Onkohan totta?
Kommentit (76)
No viimestään talvella tää selviää ellei Anni lähde lappiin mökille :D Tosi vähänhän ne somessa toisiaan on näyttänyt tähänkään asti ja siellä yhteisellä mökillä Anni oli juhannuksen ja kurpitsoja kasvatteli, viritti kameran seuraamaan kasvua eli mökki ei ole ainakaan Nikolle tai myyntiin menossa.
Vierailija kirjoitti:
Eronnut on! t: lähipiiriläinen
Kiitti tiedosta, Jaajo!
Ihmeen kauan Niko kesti. Mä en kestä edes 2 minuuttia kuunnella Annia Aamulypsyssä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen kauan Niko kesti. Mä en kestä edes 2 minuuttia kuunnella Annia Aamulypsyssä.
En mäkään. Tosin katsottuani sen Huvila & huussi -jakson, jossa oli noiden mökki, tajusin että se sen mieshän on jopa ärsyttävämpi kuin Anni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään. Tosin katsottuani sen Huvila & huussi -jakson, jossa oli noiden mökki, tajusin että se sen mieshän on jopa ärsyttävämpi kuin Anni.
Juuri näin, jätkä veti hirveetä roolia koko jakson ajan. Eikä ole edes työssään hauska, huutaa koko shownsa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Eronnut on! t: lähipiiriläinen
Mistä katkeruutesi kumpuaa?
En ihmettele. Annilla koko ajan jotai hempeää läppää instassa Jaajosta, Jaajolla samoin.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele. Annilla koko ajan jotai hempeää läppää instassa Jaajosta, Jaajolla samoin.
Jos näillä on suhde? Vai onko Niko käynny kiksauttamassa jotain toista?
Vierailija kirjoitti:
Annilla riittää kyllä vientiä.
En huolisi, vaikka maksettaisiin. Turhanpäiväinen kikattelija, jolla suhteet epäonnistuu tämän tästä. Ei jatkoon.
Anni on ärsyttävä tyhjännauraja. Yäk!
No voi harmi, jos ovat. Oli mun mielestä hyvä pari ja samanikäiset lapsetkin - käsittääkseni niillä oli ihan hyvä meno uusperheenä... Mutta mistä sitä koskaan tietää, miten toisilla menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annilla riittää kyllä vientiä.
En huolisi, vaikka maksettaisiin. Turhanpäiväinen kikattelija, jolla suhteet epäonnistuu tämän tästä. Ei jatkoon.
Kyllä minä Anniin tarpeeni tyydyttäsin!
T: M47
Vierailija kirjoitti:
No voi harmi, jos ovat. Oli mun mielestä hyvä pari ja samanikäiset lapsetkin - käsittääkseni niillä oli ihan hyvä meno uusperheenä... Mutta mistä sitä koskaan tietää, miten toisilla menee.
Jep. Kum tekivät yhteistä aamuohjelmaa ennen seurusteluaan, ihailin sitä kuinka hyvin kaikki juttunsa osuivat yhteen. Heitä oli ilo kuulla
Toivottavasti ei ole totta. Jotenkin surullisia aina nämä erouutiset. Yhteen mennään kuitenkin aina niin toiveikkaina. Eiköhän kesän erouutiskiintiö alkaisi olla jo täynnä.
Ei niin mutta miksi kihlasormus on kadonnut? Ja Hautala ei enää seuraa instassa Kivelää. Ryppyjä on rakkaudessa, tietävät pikkulinnut.