Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka tekevät jatkuvasti päivityksiä someen

Vierailija
23.06.2019 |

Ja keräilevät kavereita sinne...
Mistä se kertoo? Onko se hyväksynnän tai huomion hakemista?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vaan tämän päivän tapa olla ihmisiin yhteydessä?

Sinkkukaverini postaa kaiken someen. Oletan tämän liittyvän yksinäisyyteen koska siinä tavallaan jakaa arkea muiden kanssa.

Vierailija
2/24 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se on, facenkin periaate muistuttaa lähinnä hiekkalaatikko meininkiä ”ollaax kavereita” :D yks sankari laski jopa synttärionnittelunsa facessa joka vuosi, varmaan mittasi sillä ”suosiotaan” muiden silmissä. Hyvin epäterveitä piirteitä liittyy somettamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa

Vierailija
4/24 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen sitä siksi että olisi jotain kontaktia muihin ihmisiin. Ei ole miestä eikä paljon kavereita, olen paljon yksin. On kiva saada kommentteja ja tykkäyksiä päivityksiin kun ei ole päiviin puhunut kenenkään kanssa. 

Vierailija
5/24 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan joku fiksu miljonääri suuressa viisaudessaan ajatellut että tehdäänpä näistä tyhmiä orjia.

Vierailija
6/24 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin uuden työkaverini sanovan, etten someta, kun elämässäni ei varmaan tapahdu mitään. Kesälomien jälkeen tuli puolivahingossa ilmi, että olin viimeisen 6 kk aikana myynyt kotini, matkustellut, ostanut tontin ja aloittanut rakentamisen. Suut loksahtivat. Toiset olivat somettaneet jokaisen pikku mökkipuuhan ja reissun ja luulevat ettei niillä, jotka eivät raportoi tekemisiään somessa, ole elämään. Heh heh. Kukin tyylillään tai tyylittömästi.

Vierailija
7/24 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko ihminen, jolla on tuhat kaveria facessa, olla oikeasti yksinäinen?

Vierailija
8/24 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin uuden työkaverini sanovan, etten someta, kun elämässäni ei varmaan tapahdu mitään. Kesälomien jälkeen tuli puolivahingossa ilmi, että olin viimeisen 6 kk aikana myynyt kotini, matkustellut, ostanut tontin ja aloittanut rakentamisen. Suut loksahtivat. Toiset olivat somettaneet jokaisen pikku mökkipuuhan ja reissun ja luulevat ettei niillä, jotka eivät raportoi tekemisiään somessa, ole elämään. Heh heh. Kukin tyylillään tai tyylittömästi.

Kylläpä olet kerrassaan kaikkia muita parempi ihminen. Voiko omahyväisyys enempää paistaa ja loistaa.

Vierailija
9/24 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen sitä siksi että olisi jotain kontaktia muihin ihmisiin. Ei ole miestä eikä paljon kavereita, olen paljon yksin. On kiva saada kommentteja ja tykkäyksiä päivityksiin kun ei ole päiviin puhunut kenenkään kanssa. 

Kumpi on syy, ja kumpi on seuraus ;)

Vierailija
10/24 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta jäi yksi upea matka somettamatta. Kävin Tampereella Särkänniemen huvipuistossa. Tapauksen jälkeen en ole koskaan palannut ennalleni. Kannan tuota virhettäni ja häpeää hautaan saakka.

Vierailija
11/24 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/24 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämän someen postaaminen on säälittävien huomionkipeiden pikkulasten touhua.

Vierailija
13/24 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit somettavat paljon.

Vierailija
14/24 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko elämän someen postaaminen on säälittävien huomionkipeiden pikkulasten touhua.

Vielä kun joku kertoisi miksi jotkut ihmiset tekevät tätä. Tyhjyys sisällä?

Vierailija
15/24 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä olet kerrassaan kaikkia muita parempi ihminen. Voiko omahyväisyys enempää paistaa ja loistaa.

Sinua taitaa harmittaa että jotkut ihmiset eivät jaksa raportoida ja leuhkia kaikesta someen? Mekin käytiin jenkkilässä reissu ja kaikki työkaverit oli ihan ihmeissään kun ei ollut yhtään kuvaa facessa: meni kuulemma reissu hukkaan. Ihme mielipiteet heillä..Meillä oli hieno matka ja kaikille jäi hyvät muistot :)

Vierailija
16/24 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep sellaisten joiden elämässä ei oikeastaan tapahdu mitään.

Rikkaat ja fiksut, elävät oikeasti, ovat sosiaalisia ja tapaavat ihmisiä face to face.

Vierailija
17/24 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kirjoittaa, siksi sometan. Tunnen myös saavani kontaktia ihmisiin. Saan sitä kyllä ilman somettamistakin, mutta some tuo lisämaustetta elämään. 

Vierailija
18/24 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sometan siksi että se on nykyaikainen tapa kertoa kuulumisistaan ja jakaa asioitaan. Ne jotka eivät jaa mitään itsestään jäävät vieraiksi eivätkä tunnu tutuilta. Nykyisin kun ei soitella ja kyläillä enää yhtä paljon kuin pari vuosikymmentä sitten, on kiva katsella muiden kuvia ja tietää mitä muut tekevät. Jos ei anna itsestään mitään on hyväksyttävä sekin ettei ole "mitään" niille joihin ei muutenkaan pidä yhteyttä. Nimi kaverilistassa ei lämmitä jos toinen ei avaa elämäänsä ollenkaan. Eri asia ne läheiset joiden kanssa on yhteydessä muutenkin jatkuvasti mutta moni somekaveri on sellainen ettei muuten tulisi soiteltua.

Vierailija
19/24 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en työni päälle jaksa paljoa hoitaa fyysisesti sosiaalisia suhteita muuta kuin perheeni kanssa. Sosiaalinen media tarjoaa tilaisuuden kertoa jotain maailmastani ja nähdä vähän mitä muille kuuluu, niinä hetkinä kun se itselleni sopii. Ymmärrän kyllä, että kaikki tieto siellä ei liiku. Sopiihan tästä loukkaantua, mutta tämä sopii minulle tällä hetkellä. 

Vierailija
20/24 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät minkä verran muut tekee päivityksiä? Roikut selvästi stalkkaamassa muiden tekemisisä mutta et kerro omistasi. Se on valintasi mutta hyväksy se että jotkut haluaa pitää sitä kautta yhteyksiä yllä tuttaviin ja etäällä asuviin kavereihin. Nimi sosiaalinen media tarkoittaa juuri sitä että se lisää yhdenlaista sosiaalista kommukointia ihmisten välillä. Miksi se sinua häiritsee, mieti tarkoin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän