Mikä saa jotkut naiset kirjoittamaan rakkauskirjeitä murhaajille vankilaan?
Breivik saa kuulemma paljon ihailijapostia naisilta.
Kommentit (30)
On tavallaan hyödyllistä, että mies pystyy tekemään pahaa muille surutta, koska silloin pystyy tarjoamaan resursseja naiselle ja lapsille vaikeissa olosuhteissa missä niitä ei saisi tekemättä kenellekään hallaa. Breivikin kohdalla osa on samaa mieltä manifeston mietteiden kanssa.
"Minun rakkauteni parantaa hänet kaikesta pahuudesta."
Tai sitten on hirveän vääristynyttä sankaripalvontaa. Luullaan, että sairas massamurhaaja on joku unelmaprinssi ja ihana rakastaja.
Paljon ihmisiä tappaneet saavat runsaasti ihailua ja huomiota. Näin on aina ollut ja veikkaan, että se on jokin primitiivinen reaktio. Suurimman osan ihmiskunnan historiasta väkivalta ja hyökkääminen on merkinnyt valtaa ja omaisuutta.
Kouluampujatkin jotka ovat koko elämänsä olleet näkymättömiä ja halveksittuja, saavat vankilaan jopa kosintoja naisilta. Ja tulee sitä "fanipostia" myös miehiltä.
Varmaan (epärealistinen) halu "rakastaa hänet ehjäksi".
Kyllä miehetkin haaveilevat viehättävinä pitämistään murhaajanaisista, mm. elinkautista murhasta istuva Jodi Arias on saanut lukuisia rakkauskirjeitä miespuolisilta ihailijoiltaan ja suunnitteli naimisiin menemistäkin yhden kanssa pari vuotta sitten. Hän saa kosintoja miehiltä viikoittain! https://www.dailymail.co.uk/news/article-3575280/Notorious-murderer-Jod…
Myös Shayna Hubersista olen nähnyt netissä ihailevia kirjoituksia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Universumin karua pilaa, että kiltti mies joka ei ole koskaan tehnyt mitään kenellekään on täysi nolla mutta jopa murhaajat saa ihailijoita naisista.
Yksikään hyvä teko ei jää rankaisematta. Mitä mulkumpi olet muille ihmisille, sitä enemmän saat palvontaa.
Lakia ja ihmisyyttä kunnioittava mies on tylsä ja nössö. Kiltin miehen osa on tyytyä jännempien heittämiin jämiin.
Olen parisuhteessa itseäni reilusti vanhemman yh-mamman kanssa. Lapset on tehty perinteiselle jännämiehelle, joka vähät välittää lastensa elatusmaksuista tai tulevaisuudesta.
.. kiltin miehen osa on tyytyä jännempien heittämiin jämiin...
Onneksi et ole mun mieheni.
En halua kuulla olevani jämä.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään hyvä teko ei jää rankaisematta. Mitä mulkumpi olet muille ihmisille, sitä enemmän saat palvontaa.
Lakia ja ihmisyyttä kunnioittava mies on tylsä ja nössö. Kiltin miehen osa on tyytyä jännempien heittämiin jämiin.
Olen parisuhteessa itseäni reilusti vanhemman yh-mamman kanssa. Lapset on tehty perinteiselle jännämiehelle, joka vähät välittää lastensa elatusmaksuista tai tulevaisuudesta.
No sinulla sitten varmaan on asiat hyvin, koska kirjoittamastasi tekstistä päätellen et ainakaan missään tapauksessa ole kiltti.
Koska niillä murhaajilla on pokkaa poiketa massasta -> ihailu, ulkonäkökin vaikuttaa. Joillain voi myös olla jotain fetissejä liittyen niihin tai muuten samaistutaan henkilön ajatuksiin jne.
Minulla oli vuosia sitten j ystävä joka kirjoitti kirjeitä ja kutsui hänet kylään kun oli lomilla, en kyllä käynyt hänen luonaan silloin kylässä
Naiset pitävät vaarallisista ja jännittävistä miehistä.
Eihän kukaan yläasteellakaan pimppaa saa runoja kirjoittamalla. Ne saa jotka tekee pikkukolttosia ja tappele.
Käytän siis yläastetta vertauksena, koska suunnilleen kaikki on olleet siellä ja siksi tietävät homman nimen. Se on viimeinen juttu minkä koko ikäluokka tekee yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Koska niillä murhaajilla on pokkaa poiketa massasta -> ihailu, ulkonäkökin vaikuttaa. Joillain voi myös olla jotain fetissejä liittyen niihin tai muuten samaistutaan henkilön ajatuksiin jne.
Itse veikkaan, että kunhan mies vaan on kuuluisa tavalla tai toisella niin se riittää monelle naiselle. Kummasti vaan nämä kaikenmaailman nobodyt alkaa saamaan ihailijapostia jos vaan sattuvat pääsemään jononkin iltapäivälehden sivulle jollain tempullaan.
Breivk saa? En tiennytkään. Luulin että perinteisemmät murhamiehet vain. Osa antaa niille pilluakin kun silmä välttää. Vaikea ymmärtää.
Kai se on se sama mikä saa liittymään isikseen.
Ei sitä muut käsitä.
Faith kirjoitti:
Varmaan (epärealistinen) halu "rakastaa hänet ehjäksi".
Kyllä miehetkin haaveilevat viehättävinä pitämistään murhaajanaisista, mm. elinkautista murhasta istuva Jodi Arias on saanut lukuisia rakkauskirjeitä miespuolisilta ihailijoiltaan ja suunnitteli naimisiin menemistäkin yhden kanssa pari vuotta sitten. Hän saa kosintoja miehiltä viikoittain! https://www.dailymail.co.uk/news/article-3575280/Notorious-murderer-Jod…
Myös Shayna Hubersista olen nähnyt netissä ihailevia kirjoituksia.
Onkohan Pylly-Lucrezia saanut postia vankilaan?
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitävät vaarallisista ja jännittävistä miehistä.
Eihän kukaan yläasteellakaan pimppaa saa runoja kirjoittamalla. Ne saa jotka tekee pikkukolttosia ja tappele.
Käytän siis yläastetta vertauksena, koska suunnilleen kaikki on olleet siellä ja siksi tietävät homman nimen. Se on viimeinen juttu minkä koko ikäluokka tekee yhdessä.
Käytät yläastetta vertauksena koska sinulla ei ole sen jälkeen ollut ihmissuhteita. Jos olisi olisit huomannut, ettei alle 16 vuotiaat tytöt ole mitään naisia vaan kehittymättömiä teinejä. Ja suuri osa tytöistä jollei suurin osa ei tuossa vaiheessa vielä edes seurustellut. Näet vain j-tytöt jotka seurustelivat j-poikien kanssa. On ihan helvetin säälittävää että aikuisen miehen henkinen kehitys on pysähtynyt yläkouluun. Jo yksin tuon takia ihmisen pitää mennä mennä ammattikouluun tai opiskelemaan ja työelämään ettei jämähdä jauhamaan loppuelämäkseen yläkoulun naisista.
Tuntuuhan se nyt paljon jännemmältä kun kunnon murhamies ruiskii lemmennesteet sisään, verrattuna siihen että saman tekee joku perusmerkonomipertti jonka elämän huippuhetki oli kun voitti ässäarvasta vitosen...
En ihmettele yhtään.
Mielen sairaudet. Eivät terveet normaalit naiset niitä kirjoita.