Ärsyttää: Olen raskaana ja kun kannan jotain, heti tulee joku ja repii tavaran käsistä.
Musta tuo on todella raivostuttavaa holhousta. Osaanhan mä nyt toki itsekin arvioida, mitä voin kantaa ja mitä en. On tosi raivostuttavaa, kun toinen riuhtoo tavaraa itselleen ja minä yritän vikistä että "eihän tässä nyt mitään", mutta toinen vaan määrätietoisesti jatkaa. En edes ole mikään vikisijä, mutta eihän noille voi ärähtääkään, tyhmiä ovat vaan kun eivät voi ensin kysyä, tarvitsenko apua. Pistää vihaksi. Mitä muita ärsyttäviä raskauskokemuksia teillä on muiden ihmisten kanssa ollut?
Kommentit (23)
Minä olin vain helpottunut raskaana ollessani jos joku tuli pyytämättä auttamaan kantamuksissa. Tein raskasta työtä, kotona uhmaikäinen lapsi ja raskaus ei ollut muutenkaan mikään maailman helpoin. Ja apua en osannut pyytää, joten oli ihan kiva jos joku sitä välillä tarjosi.
ärsytti sama asia ihan pirusti. useemmin kun kerran sain sanoa "mä oon raskaana, en sairas" kyllä mä osaan pyytää apua jos sitä tarvin
Luultavasti vikisisit täällä, jos KUKAAN ei haluaisi kantaa tavaroitasi, kun olet raskaana.