Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikäsi ja mitä sinulla oli tänään päällä?

Vierailija
21.06.2019 |

Minulla mustat, polvimittaiset farkkusortsit ja pitsisomisteinen punainen toppi. kenkinä mustat Converset. Olen 41v.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekko ja jalassa skandaalit

Se olisi skandaali, jos olisi mekko jaloissa!

Vierailija
62/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa käydessä mustat pitkät housut ja vihreä pitsikoristeinen toppi sekä neule. Nyt kun olen kotona, päällä on violetti toppi ja lyhyet shortsit. N31

Vaihtaako ihmiset oikeasti kauppaan vaatteet? Jos ei ihan pelkkiä boksereita ole jalassa niin en muista näin koskaan tehneeni.

t. mies

No vaihtaa! En mä lähde kotivaatteissa kauppaan, koska ne on kotivaatteet! Saattaa mulla olla kotona joskus vaikka farkutkin jalassa, mutta yleensä ei.

Okei, mutta miksi? Mä olen kotona vaikka college-housuissa ja teepaidassa näin kesäisin ja jos huomaan, että tarvitsen jotain kaupasta niin lähden ajattelematta asiaa samoilla vaatteilla kauppaan ja laitan vaikka vale-Crocsit jalkaan.

Mulla on kesällä kotona yleensä jotkut yöshortsit tai minishortsit, en viitsi niillä lähteä kauppaan. Talvella saatan jossai college-housuissa mennä joita kotonakin pidän.

Aivan. En miehenä varmaan osaa suhtautua tuollaisiin vaatteisiin. Toki jos nuo ovat niin mukavat niin ehkä minunkin pitäisi niitä kokeilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa käydessä mustat pitkät housut ja vihreä pitsikoristeinen toppi sekä neule. Nyt kun olen kotona, päällä on violetti toppi ja lyhyet shortsit. N31

Vaihtaako ihmiset oikeasti kauppaan vaatteet? Jos ei ihan pelkkiä boksereita ole jalassa niin en muista näin koskaan tehneeni.

t. mies

No vaihtaa! En mä lähde kotivaatteissa kauppaan, koska ne on kotivaatteet! Saattaa mulla olla kotona joskus vaikka farkutkin jalassa, mutta yleensä ei.

Okei, mutta miksi? Mä olen kotona vaikka college-housuissa ja teepaidassa näin kesäisin ja jos huomaan, että tarvitsen jotain kaupasta niin lähden ajattelematta asiaa samoilla vaatteilla kauppaan ja laitan vaikka vale-Crocsit jalkaan.

Mulla on kesällä kotona yleensä jotkut yöshortsit tai minishortsit, en viitsi niillä lähteä kauppaan. Talvella saatan jossai college-housuissa mennä joita kotonakin pidän.

Aivan. En miehenä varmaan osaa suhtautua tuollaisiin vaatteisiin. Toki jos nuo ovat niin mukavat niin ehkä minunkin pitäisi niitä kokeilla?

Kokeile ihmeessä.

Vierailija
64/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaita.

Pitäisi käydä suihkussa ja lähteä kauppaan.

N54

Vierailija
65/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat farkut ja valkoinen t-paita. Ja sellainen 40+ av yh mamma pomppi päälläni kiihkoissaan.

Vierailija
66/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat farkut, musta - paikallista kesätapahtumaa mainostava T-paita, koristossut ja lierihattu.

M 44

Vierailija
67/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaislahame ja kookos-bikinit

Vierailija
68/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä oli bikinit ja nyt saunan jälkeen on päällä kukallisesta kankaasta tehty maksimekko. Kohta vaihdan yöpaitaan ja painun pehkuihin.

N42

Vierailija
69/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustia vaatteita kesällä ja helteellä????

Neljä kysymysmerkkiä tavalliseen asiaan????

Vierailija
70/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Kokeile ihmeessä.

Lähikauppaan menen kyllä ihan kotivaatteilla eli pyjamahousuillakin.

Jonkunlainen ihmetyksen hetki iski silloin, kun olin teinipoikieni kanssa lähdössä hakemaan pitsaa. Tuumasivat, että et sinä äiti voi noissa housuissa lähteä. Näyttäisit ihan sairaalasta karanneelta.

Silloin oli jo loppukesä ja minä olin siihen asti iloisesti viipottanut "kesähousuissa".

Vierailija
71/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustia vaatteita kesällä ja helteellä????

Neljä kysymysmerkkiä tavalliseen asiaan????

Toisilla on kauhea tarve päivitellä muiden pukeutumista... eiköhän kukin kuitenkin laita päälleen sitä mikä parhaalta tuntuu.

Vierailija
72/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Kokeile ihmeessä.

Lähikauppaan menen kyllä ihan kotivaatteilla eli pyjamahousuillakin.

Jonkunlainen ihmetyksen hetki iski silloin, kun olin teinipoikieni kanssa lähdössä hakemaan pitsaa. Tuumasivat, että et sinä äiti voi noissa housuissa lähteä. Näyttäisit ihan sairaalasta karanneelta.

Silloin oli jo loppukesä ja minä olin siihen asti iloisesti viipottanut "kesähousuissa".

Tämä siis ohis :)

Vierailija
73/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukallinen kesäpusero, lyhyt farkkuhame ja punaiset espadrillot. Nyt kotona vaihdoin hameen pitkiin kalsareihin :) 38v. on ikää

Vierailija
74/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Kokeile ihmeessä.

Mikä on minishortsien ja yöshortsien ero ja löytyykö ne tuolla nimellä, jos menen kysymään Prismasta?

t. tuo mies

Vierailija
75/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarit, nyt nakkena

n 48

Vierailija
76/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasuojat m24

Vierailija
77/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkullinen v-aukkoinen kesämekko, jossa napit edessä. Ruskeat nahkasandaalit. N32

Vierailija
78/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

74 v, tummanvihreä pellavamekko.

Vierailija
79/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

60v ja voimakas erektio

Vierailija
80/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläosasta tyköistuva kukallinen maksimekko, farkkutakki, valkoiset ballerinat. Ikää 46