Ikäsi ja mitä sinulla oli tänään päällä?
Minulla mustat, polvimittaiset farkkusortsit ja pitsisomisteinen punainen toppi. kenkinä mustat Converset. Olen 41v.
Kommentit (91)
Hauska muotoonommeltu lyhyt puuvillamekko, liilaa ja punaista ruutua, turkoosit tennarit, n55.
Bikinit ja hellemekko. Varvassandaalit.
55 v.
Perustoppi ja jokku hm:n trikooshortsit. Ikää 45, mutta kotona perheen kesken, ei tartte hienostella.
College-sortsit, musta t-paita, kangaskengät, viiden euron arskat.
mies39
42 ja ei mitään. Nakuilin kotipihalla.
Pitkä läpinäkyvä hame jossa lyhyt alushame ja tuubitoppi, mustia molemmat sekä musta olkinen lierihattu ja mustat balleriinat. 39w.
Eurokankaasta ostetusta erikoisesti kuvioidusta palakankaasta tehty halatti.
Olen 53-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
42 ja ei mitään. Nakuilin kotipihalla.
Sama.
Aamulla oli keltainen maksimekko, musta aurinkolippa sekä mustat Crocsit kun kävimme markkinoilla, kotiin palattuamme olen lähinnä hengaillut keltakukalliset bikinit päällä ja paljasjaloin.
Vm.80
19v, pitkä kirkkaanpunainen väljä kesämekko.
Vuosia sitten itseleikatut lyhyet farkkushortsit ja meleeratun harmaa hihaton toppi. Lenkkarit.
Suunnilleen näissä vaatteissa vetäisin tänään 14 km pyörälenkin rannalle, eli ei kotivaatteet.
N36
Mustat pitkät trikoohousut ja musta t-paita, jossa suden kuva. Ulkona oli lisäksi ohut valkoinen puuvillaneuletakki, jonka otin sisälle tullessani pois. En kovin usein pukeudu mustaan, mutta nyt sattui tällainen yhdistelmä. N53
Päivällä oli yksi nätti nainen ja nyt olen ilman paitaa, salihousuilla ja suihkuun menossa ja mietin lähdenkö power parkkiin, eräälle mökille vai olenko sitten vain kotona, kun alkuviikosta pukkaa reissua.
mies51v
60 v. kuluneet farkut, valkoinen lyhythihainen paita, jonka joskus olen ommellut.
Koko päivä pelkissä alushousuissa. Nainen 39 v.
Teryleenihousut, nahkakengät, kauluspaita ja villapaita.
m64
Mangon kukkamekko, nahkainen käsilaukku, kiilakorolliset mokkasandaalit.