Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikäsi ja mitä sinulla oli tänään päällä?

Vierailija
21.06.2019 |

Minulla mustat, polvimittaiset farkkusortsit ja pitsisomisteinen punainen toppi. kenkinä mustat Converset. Olen 41v.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame, rintsikat, paita. Ei alushousuja, olen liikkunut yleisillä paikoilla. Kenkinä kangaskengät. Nyt saunan jälkeen löysä miesten t-paita, ei muuta. Omala pihalla istun ja juon kaljaa.

Vierailija
22/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ ikä 41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aamulla viininpunainen hihaton paita, mustat trikoiset culottes-malliset housut sekä valkoiset sukat. Likasin vaatteet tiskikoneen ryönäsihtiä tiskatessa ja vaihdoin päälle harmaan t-paidan ja tummemman harmaat Haglöfsin kevyet puuvillahousut. Sitten niissä tuli kuuma ja vaihdoin housuiksi viskoosiset räikeät kukkahousut, joita kutsun nimellä "rumat housut".

Vierailija
24/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aamulla viininpunainen hihaton paita, mustat trikoiset culottes-malliset housut sekä valkoiset sukat. Likasin vaatteet tiskikoneen ryönäsihtiä tiskatessa ja vaihdoin päälle harmaan t-paidan ja tummemman harmaat Haglöfsin kevyet puuvillahousut. Sitten niissä tuli kuuma ja vaihdoin housuiksi viskoosiset räikeät kukkahousut, joita kutsun nimellä "rumat housut".

N39

Vierailija
25/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat shortsit ja pinkki t-paita

Vierailija
26/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleansiniset farkut ja sinivalkoinen puuvillapaita, lenkkarit

N60+

Vierailija
27/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

47.

Harmaat omituisen hyvin kuosinsa pitäneet pitkät alushousut tai leggingsit.

Syvänvihreä ihonmyötäinen pitkä t-paita. Tämäkin ihan sissilaatua. Pesty satoja kertoja, silti väri ja muoto on pitäneet pintansa.

Paidassa muutamia pieniä, alati läheisyyden kaipuisen, kissan tekemiä reikiä. 😻

Vierailija
28/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustia vaatteita kesällä ja helteellä????

Vierailija
29/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisilläni raskaana ja olo on tukala  joten mieluiten olisin  nakuna. Mies suostutteli  kuitenkin aamupäivällä mukaan kansainvälisille markkinoille joten laitoin pitkän puuvillamekon naruolkaimilla ja alushousut sekä varvassandaalit ja puuvillalätsän ja siinä samassa asussa kävin sitten kaupassakin. Kotona heitin  kaikki muut pois paitsi hatun, meillä ei ole naapureita eikä ohikulkijoita , viime kesänäkin oltiin miehen kanssa 99 % ajasta munasiltaan ja tissisiltaan.

Vierailija
30/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eurokankaasta ostetusta erikoisesti kuvioidusta palakankaasta tehty halatti.

Olen 53-vuotias.

Halatti! Ihanaa, joku muukin maailmassa käyttää tuota sanaa mukavasta, väljästä vaatteesta :)

Itsellä (abt sama ikä) oranssit caprit ja punainen hihaton paita, keltainen huivi auringossa ollessa. 

Vierailija
31/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti legginssit ja hihaton tunika/mekko. N38.

Vierailija
32/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihaton toppi, farkkuhame, ohut neuletakki (jota yritin käyttää auringolta suojautumiseen). Jalassa lenkkarit ja tukka auki.

N25

Vierailija
33/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustavalkoinen polvipituinen mekko M-kokoa, rintaliivit D75 kokoa ja kirkkaanpunaiset alushousut.

46v

Vierailija
34/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jollakin naisilla nähnyt sukkahousu näköisiä legginsit , onko sukkahousut vai legginsit?

35/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v ja Desigualin mekko.

Vierailija
36/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käydessä mustat pitkät housut ja vihreä pitsikoristeinen toppi sekä neule. Nyt kun olen kotona, päällä on violetti toppi ja lyhyet shortsit. N31

Vierailija
37/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon jollakin naisilla nähnyt sukkahousu näköisiä legginsit , onko sukkahousut vai legginsit?

Mikä on mielestäsi sukkahousujen ja leggingsien keskeinen ero?

Vierailija
38/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit, hupparit, lippis ja lenkkarit. Kylmimpinä hetkinä ollut vielä saman sarjan takki. Olen 25v, keskellä metsää.

Vierailija
39/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä maksimekko ja mummopikkarit, paljaat jalat, punaiset varpaankynnet ja punaista huulipunaa. 62v

Vierailija
40/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustavalkoinen polvipituinen mekko M-kokoa, rintaliivit D75 kokoa ja kirkkaanpunaiset alushousut.

M46v

tirsk