Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikäsi ja mitä sinulla oli tänään päällä?

Vierailija
21.06.2019 |

Minulla mustat, polvimittaiset farkkusortsit ja pitsisomisteinen punainen toppi. kenkinä mustat Converset. Olen 41v.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa käydessä mustat pitkät housut ja vihreä pitsikoristeinen toppi sekä neule. Nyt kun olen kotona, päällä on violetti toppi ja lyhyet shortsit. N31

Vaihtaako ihmiset oikeasti kauppaan vaatteet? Jos ei ihan pelkkiä boksereita ole jalassa niin en muista näin koskaan tehneeni.

t. mies

Vierailija
42/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 47v, päällä koko päivän bikinit. Ei tätä hellettä muuten kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon jollakin naisilla nähnyt sukkahousu näköisiä legginsit , onko sukkahousut vai legginsit?

Mikä on mielestäsi sukkahousujen ja leggingsien keskeinen ero?

https://www.zalando.fi/adidas-originals-trefoil-family-love-stripes-tig…

Tämmöiset ostin

Vierailija
44/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teryleenihousut, nahkakengät, kauluspaita ja villapaita.

m64

Kansakunta kaipaa teryleeniä 😀🎵

Vierailija
45/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5kk, pelkät vaipat.

Sama täällä, Raimo 85 v.

Vierailija
46/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko ja jalassa skandaalit

Vierailija
47/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa käydessä mustat pitkät housut ja vihreä pitsikoristeinen toppi sekä neule. Nyt kun olen kotona, päällä on violetti toppi ja lyhyet shortsit. N31

Vaihtaako ihmiset oikeasti kauppaan vaatteet? Jos ei ihan pelkkiä boksereita ole jalassa niin en muista näin koskaan tehneeni.

t. mies

No vaihtaa! En mä lähde kotivaatteissa kauppaan, koska ne on kotivaatteet! Saattaa mulla olla kotona joskus vaikka farkutkin jalassa, mutta yleensä ei.

Vierailija
48/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uikkarit, on niin kuuma. Kohta taas järveen.

N40+

Vierailija
49/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta T-paita, harmaat haaremihousut. Sandaalit. 31 v.

Vierailija
50/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Joo, yleensä minä ainakin vaihdan. Nytkin olen kotona sellaisilla shortseilla, joilla en lähtisi julkisille paikoille. 

Vierailija
51/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makian sinivalkoinen paitamekko

Sketchersin sneakkerit

Fjällraven sininen reppu

N43

Piknik puistossa ja parin lasillisen jatkot mattolaiturilla

Vierailija
52/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M56

Voi - minulla on päivittäin useampi eri kostyymi valittuna garderobistani:

- koiran ulkoilutus

- työasu

- vapaa-aika

- juhla-asu

Eilen alkoi vuosiloma, joten tänään pukeuduin koiran ulkoilutuksen jälkeen vapaa-ajan kostyymiin.

Vierailija
53/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

No vaihtaa! En mä lähde kotivaatteissa kauppaan, koska ne on kotivaatteet! Saattaa mulla olla kotona joskus vaikka farkutkin jalassa, mutta yleensä ei.

Joo ei munkaan kotikamppeilla kyllä astuta ovesta ulos...käytän kaikki virttyneet collarit loppuun kotioloissa.

Vierailija
54/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Okei, mutta miksi? Mä olen kotona vaikka college-housuissa ja teepaidassa näin kesäisin ja jos huomaan, että tarvitsen jotain kaupasta niin lähden ajattelematta asiaa samoilla vaatteilla kauppaan ja laitan vaikka vale-Crocsit jalkaan.

Vierailija
55/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Kyllä mä ainakin vaihdan aina vaatteet kun lähden kotoa. Kotona on yleensä jokin hihaton toppi ja minishortsit joissa en ikimaailmassa näyttäytyisi ihmisten ilmoilla. Jos siis lähtisin tästä kauppaan vaihtaisin päälleni alusvaatteet, pitkän hameen ja t-paidan.

Vierailija
56/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapista tulee pierun haju? 🤢 

Vierailija
57/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustissa farkuissa kävelin helvetin kuumuudessa 8)

N42

Vierailija
58/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Okei, mutta miksi? Mä olen kotona vaikka college-housuissa ja teepaidassa näin kesäisin ja jos huomaan, että tarvitsen jotain kaupasta niin lähden ajattelematta asiaa samoilla vaatteilla kauppaan ja laitan vaikka vale-Crocsit jalkaan.

No ensinnäkin siksi, että kotivaatteet ei likaannu. Mutta mä en myöskään ole tyyppi, joka käyttää collegehousuja ja vastaavia kodin ulkopuolella, vaan laitan aina vähän siistimmät vaatteet. 

Vierailija
59/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Mulla on kesällä kotona yleensä jotkut yöshortsit tai minishortsit, en viitsi niillä lähteä kauppaan. Talvella saatan jossai college-housuissa mennä joita kotonakin pidän.

Vierailija
60/91 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v.

Punainen kukkapaita, lyhyt. Pitkä vaaleankeltainen hame.