NYT OLLAAN JÄNNÄN ÄÄRELLÄ!! Williamilla tänään synttärit mutta onnitteleeko Meghan ja miehensä häntä instassa?!
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Charles oli sanonut siellä Dianan sairaalassa Ranskassa ruumiin äärellä kääntyen todella vihaisesti henkilökuntaan päin:
-Congratulations!
Se kertoo kaiken.
Mitä se kertoo tarkalleen ottaen?
Vierailija kirjoitti:
William on vakavahenkinen mies. Ottaa velvollisuudet asiallisesti. Oli erinomaista, että hän perii kruunun. Ja, että löysi Catherinensa.
Charles taas oli myös velvollisuudentuntoinen ja meni naimisiin kansakunnan edun nimissä. Hän teki kuten koko sen velvollisuuden, ajattelematta omaa onneaan. Se oli mismatch henkilötasolla, mutta ei kenenkään syytä niin että häntä pitäisi lyodä asialla. Hän ei tappanut Dianaa todellakaan, ne jotka väittivät niin halusivatkin että niin uskottiin.
Charleshan meni naimisiin elämänsä rakkauden, Camillan, kanssa. Camilla oli Dianan sanoin heidän liitossaan aina kolmantena. Camilla oli Charlesin rakkaus mutta hänet pakotettiin naimisiin Dianan kanssa. Ja Dianahan suostui tähän ja kaikkiin neitsyystarkistuksiin, olihan tulevaisuus kuningattarena sen arvoinen...
Just kattelin youtubesta pätkän missä Charles puristelee Dianaa pakarasta ja Dianaa hymyilyttää. Harry ja Meghan kun käyttäyis noin dailymail huutais sellasta protokolla virhettä että heidät olis heitettävä tyrmään!
Loppua kohtihan Charles ja Diana olivat enemmän kun vaan asiallisissa väleissä. Charles lähetti Dianalle syntymäpäivänä lahjan onnentoivotusten kera ja jakoivat poskisuudelmat ja juttelivat iloisesti tavatessaan.
Vierailija kirjoitti:
Charles oli sanonut siellä Dianan sairaalassa Ranskassa ruumiin äärellä kääntyen todella vihaisesti henkilökuntaan päin:
-Congratulations!
Se kertoo kaiken.
Mitä toi tarkottaa? Onnitteli Dianan kuolemasta?
Mä puolestani olen lukenut että Charles olis purskahtanut itkuun Dianan ruumiin vierellä. Olisko ollut se Dianan henkivartija Paul Burell joka sanoi että Diana näytti ulkoisesti aivan siltä kun olisi vaan nukkunut ja Charles kävi parkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Loppua kohtihan Charles ja Diana olivat enemmän kun vaan asiallisissa väleissä. Charles lähetti Dianalle syntymäpäivänä lahjan onnentoivotusten kera ja jakoivat poskisuudelmat ja juttelivat iloisesti tavatessaan.
Noin juuri. Hän olisi suojellut Dianaa jos olisi voinut.
Ja ne kirjeet joissa "Diana epäili Charlesin tehtailevan autoonsa jotain"- eräs henkilö osasi kirjoittaa täsmälleen Dianan käsialalla...tuollaista opiskellaankin.
Sitä kutsutaan kalligrafiaksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Congratulations!
Se kertoo kaiken.
Mä puolestani olen lukenut että Charles olis purskahtanut itkuun Dianan ruumiin vierellä. Olisko ollut se Dianan henkivartija Paul Burell joka sanoi että Diana näytti ulkoisesti aivan siltä kun olisi vaan nukkunut ja Charles kävi parkumaan.
Kyllä hän purskahtikin itkuun, mutta sanoi myös noin.
Onhan Charles voivotellut miten kukaan ei enää muista aikaa kun hän ja Diana olivat "very much in love". Ja kyllä mä uskon että hetken aikaa varmasti olivatkin vähintään täysin hullaantuneita toisiinsa. Mutta Diana oli aivan liian nuori ja kokematon tohon liittoon ja Charles palasi Camillan helmoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Congratulations!
Se kertoo kaiken.
Miksi hän noin olisi sanonut?
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään Villellä oo mitään naisjuttuja. Tuleva kuningas.
Eikä ollut isälläänkään. Miten sitä tulevalla kuninkaalla voisi olla?
Aivan varmasti Charlesin käytöstavoilla ei mennä tiuskimaan sairaalan henkilökunnalle joka on juuri tehnyt kaikkensa pelastakseen Dianan hengen. Absurdi ajatuskin.
Ja ilman sitä toista korvakorua ei Charles suostunut viemään Ranskasta Dianaa. Ja kun arkku sitten siirrettiin autoon takana seurasi delegaatio ja Dianan sisaret ...Charles etsi katsellaan syyllisiä. Eräs joka oli osallinen laski päänsä alas.
Vierailija kirjoitti:
Ja ilman sitä toista korvakorua ei Charles suostunut viemään Ranskasta Dianaa. Ja kun arkku sitten siirrettiin autoon takana seurasi delegaatio ja Dianan sisaret ...Charles etsi katsellaan syyllisiä. Eräs joka oli osallinen laski päänsä alas.
KUKA laski päänsä alas?
Ei voi ...You know ...ei vaan voi...
Suomen valtio lahjoitti Charlesille ja Dianalle häälahjaksi hirsihuvilan mikä rakennettiin kuningattaren maille. Tänne nuoripari vetäytyi usein lomilla avioliiton alkuaikoina leikkimään kaksistaan kotia missä he tekivät itse ruokansa ja tiskasivat tiskinsä jne. Ilman palvelijoita ja mediaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry teki alkuun ajattelemattomuuttaan rasistisia juttuja ja nyt yrittää olla parempi. Molempi meni överiksi.
Mitä rasistisia? Viittaatko siihen kun pukeutui naamiaisiin natsiksi? Siinä ei ole mitään rasistista kuin mielensäpahoittajien mielestä.
Tubella on Harryn ja kaverinsa video jossa Harry supattaa armeijakaverilleen:
-There he is....ooh Ahmed, You raghead...!
Kamera näyttää arabipoikaa tms.
Tuota en tiennytkään. Nyt nousi Harryn osakkeet minun silmissäni todella korkealle! Kunnon mies ja aito monarkki toisin kuin kaikki myöntyväiset jeesjees williamit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Congratulations!
Se kertoo kaiken.
Varmaan samasta syystä kuin ranskalaiset poliisit ja siviiliväestökin. Kaikkihan ranskassa silloin häpesivät sitä että ranskalaiset paparazzit saivat ihan vapaasti jahdata ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Congratulations!
Se kertoo kaiken.
Varmaan samasta syystä kuin ranskalaiset poliisit ja siviiliväestökin. Kaikkihan ranskassa silloin häpesivät sitä että ranskalaiset paparazzit saivat ihan vapaasti jahdata ihmisiä.
Eiköhän sairaala henkilökunta kuuluu siviiliväestöön eikä paparazzeihin. Vieläkään en usko että Charles olisi mennyt heitä sättimään.
Mielenkiintoista, että jos joku täällä kirjoittaa, ettei Williamilla ole salaista suhdetta, muut ryntäävät nauramaan "ethän sinä häntä tunne". Mutta jos kirjoittaakin epäilyksistä suhteesta johonkin Roseen, niin kukaan ei yht'äkkiä sanokaan samaa. Tuntevatko nämä suhde-epäilijät Williamin?
-Congratulations!
Se kertoo kaiken.