NYT OLLAAN JÄNNÄN ÄÄRELLÄ!! Williamilla tänään synttärit mutta onnitteleeko Meghan ja miehensä häntä instassa?!
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Williamilla ei ole yhtään mitään syrjähyppyjä ja jos tuosta jatkatte vien itse nämä palstajuttunne hänelle. Itse saatte valita.
No ehdottomasti viet! William av-palstalla, toivottavasti jo tänä juhannuksena.
Good evening, ladies!
Tämä Rose oli sössinyt lörpöttelemällä ja hänen ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Williamilla ei ole yhtään mitään syrjähyppyjä ja jos tuosta jatkatte vien itse nämä palstajuttunne hänelle. Itse saatte valita.
Kerroppa käsi sydämellä onko toi sinun huumoria?
Se oli kuulkaas niin että William varoitti Meghanista Harryä koska ...hm..Meghan oli vähän liian "eloisa" Williamin seurassa. Harry uskoi Meghanin seliä. Tämä tästä, enempää en paljasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vien todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Lörpötteli suhteestaan Williamiin? Mikä muu asia nyt niin suututtaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että eukkojen takia pistettäis ranttaliks. William on selvästi tehnyt jotain mistä Harry on todella raivostunut. Ja sen on pakko olla jotain vähän vakavampaa kun varotus naimasta Meghania! Näinköhän pojat saa enää välejään kuntoon.
Williamilla on toinen nainen, ja Harrylla pukkaa siitä lapsuuden traumat esiin.
Se selittäis tän että lehdistölle on annettu Meghanin suhteen vapaat kädet kirjotella mitä sylki suuhun tuo kunhan pysyvät Williamin touhuista hiljaa. Keväällähän oli tällässiä väitteitä.
Niinpä. Meghanista sai kirjoittaa ihan mitä vaan, mutta kun kerran kirjoitettiin ettei Kate enää tykkää Rosesta, oli William uhkailemassa oikeusjutulla! Meghan niin sanotusti uhrattiin medialle ensimmäisenä avioliittovuonnaan, mutta vielä se tulee Williaminkin vuoro.
Tämä olis ainoa järkevä selitys miksi Harry yhtäkkiä tuntuu melkein halveksivan veljeään. Ja William puolestaan oli ainakin ensalkuun riitaa tosi hämillään ja vaivautunut julkisissatilaisuuksissa Harryn seurassa. Ne oli ihan naurettavia juttuja että Harry olis mukamas ottanut noin pahasti nokkiinsa vaan siitä että William kyseli onko tämä aivan varma avioliitosta Meghanin kanssa.
Mutta hienosti ja pitkään nuo pyörittivät lehdistöä. En kyllä yhtään ihmettele jos Harry ja Meghan ovat kypsinä koko sukuun.
No Williamin ja Katen seurassa varmasti kuka tahansa on turhan "eloisa" jos on rennompi kun rautakanki. Tekee esimerkiksi spontaanin ilmeen tai muotilee järkevän lauseen ilman minuutin miettimistä ja vieläpä itsevarmalla äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vien todellakin.
Tunnetko sä sen oikeesti?!
Vierailija kirjoitti:
No Williamin ja Katen seurassa varmasti kuka tahansa on turhan "eloisa" jos on rennompi kun rautakanki. Tekee esimerkiksi spontaanin ilmeen tai muotilee järkevän lauseen ilman minuutin miettimistä ja vieläpä itsevarmalla äänellä.
William on konservatiivinen ja arvostaa uskollisia naisia. Ei kai ole sinulle yllätys?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Wille sekaantuu toise3n kuivan kääkkään
Ei tietenkään Villellä oo mitään naisjuttuja. Tuleva kuningas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Wille sekaantuu toise3n kuivan kääkkään
Eiköhän Wille tykkää laihoista naisista. Ei kaikki tykkää naisilla näin kauniisti sanottuna "muodoista".
Vierailija kirjoitti:
Heko heko. Minä jo varoitin kuningatarta teekupposemme ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään Villellä oo mitään naisjuttuja. Tuleva kuningas.
Ei tietenkään! Just kunkut on niitä uskollisimpia. Tästä nyt on näyttöä maailmansivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heko heko. Minä jo varoitin kuningatarta teekupposemme ääressä.
Meghan oli just laittamassa instaan Williamille mitä kauneinta onnittelua kun Archie heräsi itkemään nälkäänsä. Minä sanoin että mene mene imettämään kyllä minä ne onnittelut laitan😈 Tässä on tulos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
William on konservatiivinen ja arvostaa uskollisia naisia. Ei kai ole sinulle yllätys?
Mikäs siinä on juostessa vieraissa kunhan vaimo on uskollinen. Ehanaa! Diana sentään etti itelleen laastarin eikä hakenut lohtua viinipullosta.
William on vakavahenkinen mies. Ottaa velvollisuudet asiallisesti. Oli erinomaista, että hän perii kruunun. Ja, että löysi Catherinensa.
Charles taas oli myös velvollisuudentuntoinen ja meni naimisiin kansakunnan edun nimissä. Hän teki kuten koko sen velvollisuuden, ajattelematta omaa onneaan. Se oli mismatch henkilötasolla, mutta ei kenenkään syytä niin että häntä pitäisi lyodä asialla. Hän ei tappanut Dianaa todellakaan, ne jotka väittivät niin halusivatkin että niin uskottiin.
Tämä olis ainoa järkevä selitys miksi Harry yhtäkkiä tuntuu melkein halveksivan veljeään. Ja William puolestaan oli ainakin ensalkuun riitaa tosi hämillään ja vaivautunut julkisissatilaisuuksissa Harryn seurassa. Ne oli ihan naurettavia juttuja että Harry olis mukamas ottanut noin pahasti nokkiinsa vaan siitä että William kyseli onko tämä aivan varma avioliitosta Meghanin kanssa.