Milla HELVETILLA saa 4 ja 2v7kk ikaset pojat lopettamaan jatkuvan siis jumalauta JATKUVAN jaakaapilla ja pakasteen ovilla kaymisen!!!!!!
saatana nyt alkaa nuppi kihistä kun kaikki ruuat on ennepitkää lattialla ja kaikki pakasteet sulina kun nämä kaksi hirviötä penkovat kaapit jatkuvalla syötöllä. ei puhettakaan että leikkisivät keskenään mitään muuta kuin sitä että hakevat ominpäin påakastimesta esim puoluykoita tai leipää tai jääkaapista tyhjentävät lähes päivittäin maidot lattioille tai suihinsa ja kaikki muukin mikä vaan kelpaa.
aivan aamusta iltaa saa perässä kävellä ja huutaa kun menevät jopa jonkun seuratessa jääkaapille. olen kohta 2 vuotta huutanut ja raivonnut asiasta ja ei mene jakeluun.
OLEN täysin poikki tähän tilanteeseen, se ei näköjään mene ohitse. saattavat herätä viikonloppuisin jo aamuyöllä ja hirpsivät sitten tyhjentämään kaappien sisällöt lattioille josta sitten lähmivät niitä ja kissat syövät loput.
en voi ostaa ktoiin pakkaseen enjä kaappeihin mitään ruokaa mitä pitäisi säilyttää hetkeäkään. ostan tasan tarkkaan ne mitä syödään kerralla sitten pois ettei kaappeihin jää mitään. muuta ratkaisua ei näköjään ole.
olen sortunut tukistamaan kuopusta , on tämän illan aikna yksinään tyhjentänyt koko pussin sämpylöitä. hakee yksitellen ne kaapista ja syö/murentaa. joka sämpylän oton yhteydessä tukistin muttei auttanut, kaikki meni. koitin lukea isommalle kirjoja niin pienempåi teki silläaikaa nämä tuhonsa. kuunteli satua siinä sivussa
Kommentit (27)
Ja sellasia pakastimia on joissa on avaimet, ei tosiaankaan saa auki ilman avainta!!! Laita vielä kuiva-aineet ylimmälle hyllylle kaappiin. Eivät yletä niihin vaikaa seisoisivat pöydillä taikka tuoleilla. Ja muut ruoka-aineet sellasiin tiukkoihin rasioihin joita ei lapset saa auki, löytyy kyllä kaupoista. Jääkaapin oveen useampi lapsilukko ja vielä ilmastointiteipillä reunoista kiinni. Ei varmaan aukea lapsen käsillä!!!!!
heräsivät ennen minua ja jauhot sekä mausteet ovat kaadettuna kaikki tuolla lattialla. nyt on asia vain niin että MINÄ olen täysin puhki tähän tilanteeseen, en jaksa enää siivota noita ruokasotkuja. olen täysin uupunut. tänään piti leipoa, sen voi nyt unohtaa kun tarpeet ovat kaikki maassa.
Vierailija:
kaikki kalkkuna tai muut leikkeleet on joko suussa tai olohuonen/keittiönlattialla.. Olen väsynyt ikuiseen kieltämiseen ja mikään ei auta.. Olen myös tukistanut poikaani kun läikytti kolmattakertaa lattialle tuoremehua.. Tämä tapa lapsessani vituttaa eniten ............. On onneksi menossa tarhaan 1.6
" SAIRAS olet, jos rankaiset kaksvuotiasta läikyttämisestä! HAE APUA.
Vierailija:
kaikki kalkkuna tai muut leikkeleet on joko suussa tai olohuonen/keittiönlattialla.. Olen väsynyt ikuiseen kieltämiseen ja mikään ei auta.. Olen myös tukistanut poikaani kun läikytti kolmattakertaa lattialle tuoremehua.. Tämä tapa lapsessani vituttaa eniten ............. On onneksi menossa tarhaan 1.6 "
Eihän sinulla ole mitään kontrollia omiin lapsiisi! 4v pitäisi jo ymmärtää kun selität miksi ruokaa ei napostella pitkin päivää ja että pikkuveljelle ei saa näyttää huonoa esimerkkiä. Jokaisesta omin päin jääkaapilla käynnistä jokin tärkeä lelu pois, jonka saa takaisin kun ei ole koko päivänä käynyt jääkaapilla.
Tai toinen on lukko keittiön oveen, jos siinä ovi on.
Sinä olet aikuinen, tuollaiset pitää saada kuriin puhumalla eikä tukistamalla! Lapsesi ymmärtävät jo järkipuhettakin jos hiukan yrität!
meillä kaksi termiittiä, jotka eivät avaa enään jääkaappia, pakastinta tai astianpesukonetta.
käynti lastentarvike liikkeessä auttoi asiaan. osta monitoimilukkoja. meillä myös paljon kaappilukkoja. myös vessa ja kylppäri lukossa. ovessa roikkuu vessan oven lukko, jolla saa oven auki.
eteisen ovikin on lukossa, koska erityislapsemme sai ulkooven auki ja kuopus lähti lätkimään.
paljon parempi lukita kaikki paikat, kun huutaa ja tukistaa lapsia. tiedän kyllä tunteesi, sillä hermot siinä on kovilla.