Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milla HELVETILLA saa 4 ja 2v7kk ikaset pojat lopettamaan jatkuvan siis jumalauta JATKUVAN jaakaapilla ja pakasteen ovilla kaymisen!!!!!!

Vierailija
25.05.2006 |

saatana nyt alkaa nuppi kihistä kun kaikki ruuat on ennepitkää lattialla ja kaikki pakasteet sulina kun nämä kaksi hirviötä penkovat kaapit jatkuvalla syötöllä. ei puhettakaan että leikkisivät keskenään mitään muuta kuin sitä että hakevat ominpäin påakastimesta esim puoluykoita tai leipää tai jääkaapista tyhjentävät lähes päivittäin maidot lattioille tai suihinsa ja kaikki muukin mikä vaan kelpaa.

aivan aamusta iltaa saa perässä kävellä ja huutaa kun menevät jopa jonkun seuratessa jääkaapille. olen kohta 2 vuotta huutanut ja raivonnut asiasta ja ei mene jakeluun.

OLEN täysin poikki tähän tilanteeseen, se ei näköjään mene ohitse. saattavat herätä viikonloppuisin jo aamuyöllä ja hirpsivät sitten tyhjentämään kaappien sisällöt lattioille josta sitten lähmivät niitä ja kissat syövät loput.

en voi ostaa ktoiin pakkaseen enjä kaappeihin mitään ruokaa mitä pitäisi säilyttää hetkeäkään. ostan tasan tarkkaan ne mitä syödään kerralla sitten pois ettei kaappeihin jää mitään. muuta ratkaisua ei näköjään ole.

olen sortunut tukistamaan kuopusta , on tämän illan aikna yksinään tyhjentänyt koko pussin sämpylöitä. hakee yksitellen ne kaapista ja syö/murentaa. joka sämpylän oton yhteydessä tukistin muttei auttanut, kaikki meni. koitin lukea isommalle kirjoja niin pienempåi teki silläaikaa nämä tuhonsa. kuunteli satua siinä sivussa

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse entinen kotiäiti ja nykyinen työäiti ja kokemus on tämän opettanut

Vierailija
2/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. ikeasta saa sopivia. muualtakin varmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan niin paljon kuin haluavat mutta se ei ole lopettanut tätä ominpäin ottamista

Vierailija
4/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olis pelkkää puuroa aina seuraavana päivänä kun mokomaa tapahtuu

Vierailija
5/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaneet näille yhtään mitään

Vierailija
6/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuvaat jääkaapista ja pakastimesta kahvat pois jos vaan suinkin mahdollista. Niin tein itse ja se auttoi.

Vierailija
7/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikutat siltä, että sulla ei ehkä ole hirveästi muutenkaan kapasiteettia kasvatusongelmien käsittelyyn. Ehkä kannattaisi pyytää apua ja neuvoja tilanteeseen ihan ammattilaisten taholta, jos on niin pitkälle jo menty että käyt lapsiin fyysisesti käsiksi.

Vierailija
8/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kirjahyllyn ovissa sellanen ikeasta ostettu lukko, ja siinä paketin kuvassa se oli just jääkaapin oveen laitettu.

Vierailija
9/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kasvatuksessa ollut kuin tämä ominpäin ruokakaapeilla käyminen, päivittäin, kymmeniä kertoja

Vierailija
10/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jokin hakasysteemi, tai narua, tai jotain. jollainhan se täytyy olla mahdollista estää.

Vierailija
11/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johdonmukaisesti kasvatetut lapset eivät kyllä tuolla tavalla jätä kieltoja huomioimatta. Jos ap ei mitään muuta seuraamusta lapsille anna kuin huutoa, niin lapset vain oppivat, että näin saadaan äiti reagoimaan.

Vierailija
12/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lapsi jaksa kovin helposti liikuttaa isoa, vaikeasti tartuttavaa ja suht painavaa tavaraa. Eiköhän ne tiivisteet kestä sen hetken et ap saa lapset järjestykseen.

-13-

Vierailija
13/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kattoo omaa käytöstä.

Rauhallinen ei, pois ohjaaminen kyllä auttaa paremmin kuin huutaminen. Lapseen ei saa käydä käsiksi!

Sun tarttee yksinkertaistaa kieltämistäsi; lapset varmaan ihan pihalla onko äiti milloin tosissaan.

Syöttekö te säännöllisesti? Ja 5 kertaa päivässä? Jos lapset syö kunnolla mahat täyteen ruoka-aikoina ei ole tarvetta naposteluun.

Jos lapset juoksee kymmeniä kertoja jääkaapilla päivän mittaan niin sulla ei ole kontrollia lapsiin. Säilytä maltti. Lapset syö VAAN ruoka-aikana. Selitä että äiti tekee pian ruokaa. Jos lapsi käy silti jääkaapilla niin toru käytöstä ja yksinkertaisesti ja selvästi. Älä huuda! Se ei auta. Huutamisella saat vaan itsesi hermostumaan enempi ja menetät vaan malttia. Vahdi lapsia!! Istu vaikka keittiössä.. Tai leiki lasten kanssa..

Isommilta lapsilta otat leluja pois, nurkkaan seisomaan, uhkaa ettei kesällä mennä Särkkään..

Mutta älä lyö lapsia. Ei kukaan suakaan saa lyödä!

Vierailija
14/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rangaistuspaikkana on kuistissa arkkkupakastin. Istutan lasta hetken pakastimen päällä ja sanon että tämä on rangaistuspaikka kun et usko.

Vierailija
15/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerkesin lukee et rangaistuspaikkana on kuistilla arkkupakastin, ja aattelin et herttinen sentään laittaako joku lapsensa rangaistukseksi pakastimen sisään jäähylle!?!! No sittenpä luin viestin loppuun saakka... :)

Vierailija
16/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sulla ap on jotain isoja ongelmia, jos et tuollaista asiaa saa järjestykseen. Ymmärtäisin, jos lapset silloin tällöin tekevät tuollaista, mutta jos jatkuvasti ja koko ajan, niin on kyllä jotain pahasti pielessä.

Ei tollasta voi olla oikeesti olemassa. Olet pöljä!

Vierailija
17/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kalkkuna tai muut leikkeleet on joko suussa tai olohuonen/keittiönlattialla.. Olen väsynyt ikuiseen kieltämiseen ja mikään ei auta.. Olen myös tukistanut poikaani kun läikytti kolmattakertaa lattialle tuoremehua.. Tämä tapa lapsessani vituttaa eniten ............. On onneksi menossa tarhaan 1.6

Vierailija
18/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSTA ÄÄLIÖ LUKKO!

Vierailija
19/27 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sua hakkaa kun kaadat kahvia tai vettä?

Vierailija
20/27 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee kaikenlaista pientä kivaa koko ajan. Lievintä on karkailu kun pitää pukea tms ja JATKUVA karkailu puistoista tms (en ymmärrä miksi puistoissa ei ole aitoja, meidän pitäisi aina vaan olla tylsässä tarhan pihassa mutta niissäkin vain klo 17 jälkeen ja vkonloppuisin). Ruokapöydässä on hillittömän hauskaa kaikenlainen ruuan kanssa leikkiminen. Olen poistanut pojan pöydästä kun ei osaa käyttäytyä, olen antanut olla ruuatta ns tarpeeksi kauan (lapsi syö sitten kun on nälkä blaablaa) eikä mikään auta - aina olen kieltänyt nätisit enkä ole huutanut tai rankaissut. Nukkumaanmennessä hilluu sängyssä -isoveli samassa huoneessa- vaikka silmät ristissä (punaisina väsymyksestä) mutta ei suostu menee nukkumaan. Pöntölle tai potalle ei tee mitään tarpeitaan vaikka olisi kuinka hätä, mielummin sitten housuun tai suoraan lattialle. JOhdonmukaisuutta ja kärsivällisyyttä jne jne jne. En jaksaisi tuon pojan pelleilyä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme