Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siskon lapset taas meillä koko juhannuksen :(

Vierailija
20.06.2019 |

Ihan kiva muuten mutta joskus olis kiva viettää juhlapyhät ihan omalla porukalla.

Ja kun näillä on vielä kaikkia erikoisjuttuja. Pitää vahtia koko aika ja hirveä huuto ja mekastus .

Oma lapsi vähän pelkää serkkuja, koska ne on niin arvaamattomia.

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei osaa sanoa ei, täytyy kärsiä. Suosittelen opettelemaan, niin pääsee helpommalla.

Kellä olisin sanonut ei? Lasten isälle, joka lähdössä töihin 500 km:n päähän? Ap

Vaikka hänelle. "Meille ei sovi tulla. Vie lapset äidilleen tai jonnekin muualle" Ei se tuon vaikeampaa ole. 

Isä lähti ajamaan Turkuun töihin. Tekee vuorotyötä ja pitää lapset kun on kotona. Mihin se olisi ne laittanut? Ei niitä voi ottaa töihin mukaan. Ap

Vierailija
22/154 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei osaa sanoa ei, täytyy kärsiä. Suosittelen opettelemaan, niin pääsee helpommalla.

Kellä olisin sanonut ei? Lasten isälle, joka lähdössä töihin 500 km:n päähän? Ap

Sille siskolle, joka laittoi viestiä, että sopiiko lasten tulla

No eihän se vastaa mun soittoihin. Ja jos laitan viestiä takaisin, että hae lapsesi pois, niin sieltä tulee ”No älä nyt keuhkoo, haen su tai ma! ja joku typerä hymiö jos sitäkään. Ap

Onnea elämääsi siskosi kynnysmattona! Ihan oma valintasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi herran jumala! Kelle mä sanon ei? Ei mun sisko keskustele asioista, kai tää olis jo ratkaistu jos puhuminen auttaisi! Ap

Vierailija
24/154 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka hänelle. "Meille ei sovi tulla. Vie lapset äidilleen tai jonnekin muualle" Ei se tuon vaikeampaa ole. 

Isä lähti ajamaan Turkuun töihin. Tekee vuorotyötä ja pitää lapset kun on kotona. Mihin se olisi ne laittanut? Ei niitä voi ottaa töihin mukaan. Ap

Niillä lapsilla on sinun puheidesi mukaan myös äiti. Tietenkin lapset menevät äidilleen, kun isä on töissä. Niin tehdään kaikissa normaaleissa perheissä. 

Vierailija
25/154 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille siskolle, joka laittoi viestiä, että sopiiko lasten tulla

No eihän se vastaa mun soittoihin. Ja jos laitan viestiä takaisin, että hae lapsesi pois, niin sieltä tulee ”No älä nyt keuhkoo, haen su tai ma! ja joku typerä hymiö jos sitäkään. Ap

Onnea elämääsi siskosi kynnysmattona! Ihan oma valintasi. 

Ei tää ole mun valinta! Ap

Vierailija
26/154 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun täytyy oppia pitämään puolesi, ap. Vie lapset äidilleen. Laita ensin viesti "Meille ei nyt sovi. Lähden nyt tuomaan lapsia kotiin. Olen siellän. Klo x"

Vierailija
27/154 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä lapsilla on sinun puheidesi mukaan myös äiti. Tietenkin lapset menevät äidilleen, kun isä on töissä. Niin tehdään kaikissa normaaleissa perheissä. 

Miten ne sille menisi, kun se ei ole kotona? Ap

Vierailija
28/154 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sisko on?? Eikö lapset asu hänen luona?

Vierailija
29/154 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avasit oven? En minä olisi ainakaan avannut ja jos olisinkin, niin olisin pyöräyttänyt kakarat takaisin isänsä kyytiin. Minulle olisi ihan hailee pas*a miten he asiansa järjestävät, ongelma ei ole minun. Sitten olisin pistänyt siskon ja ukkelin numerot estoon ja viettänyt mukavan oman perheen juhannuksen vailla huolen häivää.

Vierailija
30/154 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtikö sisko ryyppäämään vai miksi ei voi itse olla lastensa kanssa?

Normaalisti kai äiti ja isä huolehtivat ensisijaisesti omista lapsistaan eikä heidän tätinsä, setänsä tai enonsa, jollei niin erikseen sovita. Ei pitäisi alistua olemaan ilmainen lasten vahti edes oman sisarensa lapsille.

Vierailija
31/154 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinun täytyy oppia pitämään puolesi, ap. Vie lapset äidilleen. Laita ensin viesti "Meille ei nyt sovi. Lähden nyt tuomaan lapsia kotiin. Olen siellän. Klo x"

No luuletko, ettei niiden isä jo yrittänyt? Voi että olette yksinkertaisia! Eihän siellä ole ketään kotona tai ei avaa ovea! Ap

Vierailija
32/154 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti teet lasun. Sossu tulee hakemaan lapset pois viimeistään huomenna.

Vierailija
33/154 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita viranomaisille ja kerro mikä on tilanne.

Vierailija
34/154 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi herran jumala! Kelle mä sanon ei? Ei mun sisko keskustele asioista, kai tää olis jo ratkaistu jos puhuminen auttaisi! Ap

No HUUDA sitten hyvänen aika. Mutta ihan sama, minä vietän ihan ikioman perheeni kanssa ihanan juhannuksen! Pärjäile ap!

Vierailija
35/154 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee Lasu. Eiköhän sisko siitä opi.

Vierailija
36/154 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen idiootti saa olla, jos lähtee pois kotoa eikä järjestä lapsilleen hoitajaa isän työmatkan ajaksi. Siis järjestä sellaista hoitajaa, joka haluaa lapsia hoitaa. Toki he luulevat, että sinä haluat, kun et osaa sanoa ei. On siis täysin oma valintasi, että lapset aina tuodaan sinulle. 

Vierailija
37/154 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sisko on?? Eikö lapset asu hänen luona?

Jossain mökillä tms isän mukaan. Viettämässä juhannusta. Lapsilla on viikko-viikko tai 2viikkoa-viikko systeemi, koska isä on etelässä töissä. Ap

Vierailija
38/154 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No luuletko, ettei niiden isä jo yrittänyt? Voi että olette yksinkertaisia! Eihän siellä ole ketään kotona tai ei avaa ovea! Ap

Tässä taitaa olla sinulla enemmän ongelmia kuin siskollasi.

Vierailija
39/154 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi on siis itsekäs ja vastuuton? Ehkä päihdeongelmaa? Tosi surullista. Sun pitää puhua silti niiden molempien kanssa, ja tehdä selväksi että tällainen ei enää tulevaisuudessa sovi. Ei kerta kaikkiaan. Miettiköön itse miten hoitavat tilanteen. Siskosi pitää ryhdistäytyä ja ottaa vastuu omista lapsistaan...

Vierailija
40/154 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sun tehtävä huolehtia toisten lapsista, vaikka ois kaksoissiskon lapsia.

Totta kai ne tuo lapsensa sulle, kun ne tietää, että sä suostut. Laita siskolle viesti, että tuu hakemaan penskasi tai ilmoitan lastensuojeluun, että vanhemmat ei viitsi lapsiaan hoitaa, varsinkin, jos äippä on jossain bailaamassa tai matkalla.

Ens kerralla et vastaa viestiin, et soittoon, etkä avaa ovea. Saat varmana helvetinmoisen paskamyrskyn vastaan, sillä kukapa ilmaisista palvelijoista luopuisi tappelematta. Valmistaudu siihen.

Ei täällä mitään erikoispisteitä saa siitä, että on toisten kynnysmatto. Eikä reilua niille lapsillekaan, että äippä ja iskä heittää pois jaloistaan pyörimästä.