Siskon lapset taas meillä koko juhannuksen :(
Ihan kiva muuten mutta joskus olis kiva viettää juhlapyhät ihan omalla porukalla.
Ja kun näillä on vielä kaikkia erikoisjuttuja. Pitää vahtia koko aika ja hirveä huuto ja mekastus .
Oma lapsi vähän pelkää serkkuja, koska ne on niin arvaamattomia.
Kommentit (154)
Ota niille hoitaja ja mene baariin, sisko maksaa
Miksi sitten otit ne sinne? Tippuivatko vaan taivaasta yhtä-äkkiä?
Ei käy -lause on olemassa, käytä sitä siskoosi äläkä uhriudu.
Siskon lapset on sitä omaa porukkaa.
Jos ei osaa sanoa ei, täytyy kärsiä. Suosittelen opettelemaan, niin pääsee helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin et minua tästä haukutaan. Lasten isä toi ne meille tänään kun hänellä alkoi työputki yli juhannuksen. Sisko laittoi mulle viestiä: Sopiiko että muksut on pyhät teillä? Haen su tai ma?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ei osaa sanoa ei, täytyy kärsiä. Suosittelen opettelemaan, niin pääsee helpommalla.
Kellä olisin sanonut ei? Lasten isälle, joka lähdössä töihin 500 km:n päähän? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellä olisin sanonut ei? Lasten isälle, joka lähdössä töihin 500 km:n päähän? Ap
Sille siskolle, joka laittoi viestiä, että sopiiko lasten tulla
No vastaa että ei nyt sovi. Eihän tuollaiseen tarvi suostua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin et minua tästä haukutaan. Lasten isä toi ne meille tänään kun hänellä alkoi työputki yli juhannuksen. Sisko laittoi mulle viestiä: Sopiiko että muksut on pyhät teillä? Haen su tai ma?
Ap
Ja siihenhän ei voi vastata muuta kuin "Tottakai sopii."???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olisit sanonut että ei sovi, tule hakemaan kakarasi pois. Kasvata vähän selkärankaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka hänelle. "Meille ei sovi tulla. Vie lapset äidilleen tai jonnekin muualle" Ei se tuon vaikeampaa ole.
Ainahan siskoa autetaan, samaa perhettä. Kun antaa, saa itse.
Mitä se muija yksin riekkuu, vie mukulat muiden hoitoon kun ukko on töissä? Vuoden äiti nro 1 !
Missä se sisko sitten itse on koko juhannuksen?
Lähtikö sisko ryyppäämään vai miksi ei voi itse olla lastensa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille siskolle, joka laittoi viestiä, että sopiiko lasten tulla
No eihän se vastaa mun soittoihin. Ja jos laitan viestiä takaisin, että hae lapsesi pois, niin sieltä tulee ”No älä nyt keuhkoo, haen su tai ma! ja joku typerä hymiö jos sitäkään. Ap
Vierailija kirjoitti:
No vastaa että ei nyt sovi. Eihän tuollaiseen tarvi suostua
Olen sanonut noin 100 kertaa jo. Ap
Olisit avannut suusi ja sanonut siskolle miten asia on.