Olen säälittävät enkä koskaan varmaan saa tyttöystää.
Eikä ongelma edes ole siinä että olen 33v kokematon, kaikki muu onkin sitten päin peetä. Eikä se auta mitään että hyväksyisi itsensä tällaisenaan, ei toimisi kun niin naurettavia syitä.
Kommentit (53)
Keskity tekemään asioita, joista tykkäät ja jotka saavat sinut voimaan hyvin.
Olisi kiva eikä se auta että keskity muuhun että "kyllä se tulee kun vähiten odotat", ei ole tullut.
ap
Jos naisystävän hankkii vain sen takia että se parantaisi itsetuntoa niin ei tule onnistumaan. Ensiksi pitää tulla itsensä kanssa toimeen ja suhde vasta sitten.
Vierailija kirjoitti:
nyrkkikyllikki auttaa aina
Auttaa se jonkin aikaa mutta ei se poista läheisyyden kaipuuta tai muuta kivaa mitä voitaisi tehdä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos naisystävän hankkii vain sen takia että se parantaisi itsetuntoa niin ei tule onnistumaan. Ensiksi pitää tulla itsensä kanssa toimeen ja suhde vasta sitten.
Siis tekevätkö naiset noin :O ??? Vai olikohan vain tyhjää puhetta?
Minäkin haluaisin olla maailman kaunein, ikuisesti nuori, osata lentää sekä omistaa 20 miljardia euroa.
Mutta kun ei. Voin joko itkeä asiaa, tai sitten keskittyä niihin vähiin asioihin, jotka minulla ovat hyvin.
Ei se naisystävä välttämättä onnea tuo, voi koko elämä joutua syöksykierteeseen suhteen myötä. Kestääkö itsetuntosi sen jos joudut jätetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Itsesääli ei auta asiaa.
Enpä tiedä paljonko se auttaisi jos ei itsesäälisi kun monta muuta ongelmaa eikä kehtaa edes sanoa niitä kun ihmiset nauraisi vain.
ap
Olisiko keskustelu ammatti-ihmisen kanssa paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsesääli ei auta asiaa.
Enpä tiedä paljonko se auttaisi jos ei itsesäälisi kun monta muuta ongelmaa eikä kehtaa edes sanoa niitä kun ihmiset nauraisi vain.
ap
Kokeile.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko keskustelu ammatti-ihmisen kanssa paikallaan.
Olen ollut monen monta kertaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyrkkikyllikki auttaa aina
Auttaa se jonkin aikaa mutta ei se poista läheisyyden kaipuuta tai muuta kivaa mitä voitaisi tehdä.
ap
no se
Mitä annettavaa sulla on naiselle? Miksi olisit hyvä poikaystävä jollekin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä annettavaa sulla on naiselle? Miksi olisit hyvä poikaystävä jollekin?
No en osaa tähän sanoa muuta kuin et tykkäisin jutella ja kuunnella ja tehdä yhdessä asioita mutta nämä tietysti ovat vakioasioita mitä tehdään. Hirveän huono keksimään vastausta tähän.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsesääli ei auta asiaa.
ap
Kokeile.
Joskus oli niin ettei itsesäälinyt itseään kokoajan, eipä toiminut silloinkaan.
ap
Mikä siinä tyttöystämisessä olisi niin ihmeellisen hienoa?
mmm.