Siis nyt oikeasti Kaupassa nähtyä!
Nyt on pihiys huipussaan! Joo, siis kaupassa nainen oli ostamassa kirsikoita ja nyppi jokaisesta kirsikasta kannan (sen tikun) irti!
Ihan normaalin näköinen nuorehko nainen, ei edes mikään sekopoltsin näköinen. Paljonkohan hän ajatteli säästävänsä 😀? Osti kuitenkin puolikkaan hedelmäpussillisen, olihan siinä vähän hommakin. Pussin sentään otti, olishan ne kirsikat voinu kai kädessäkin kantaa ja säästää??
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Minun entinen naisystävä osasi tehdä solmun siihen kirsikan kantaan. Otti kirsikan suuhun söi syötävän ja lopuksi otti suusta kannan solmulla.
Minä osaan suulla/kielellä paljon parempia juttuja 😉
Vierailija kirjoitti:
Minun entinen naisystävä osasi tehdä solmun siihen kirsikan kantaan. Otti kirsikan suuhun söi syötävän ja lopuksi otti suusta kannan solmulla.
Tuo on elokuvatemppu. Se komea sankari tapaa kaunottaren, joka mainostaa kielellisiä taitojaan juuri tuolla solmutempulla. En usko, että onnistuu oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Voisivat myydä ilman niitä kirjoitti:
Mä aina revin ne ananaksien vihreät osat pois.
Mäkin. Sillä tavalla voi testata tuoreutta. Ananakset on usein joko raakoja tai ylikypsyneitä.
Ananaksen kypsyyden tunnistaa kyllä ilman että repii vihreitä osia pois. Tuoksu + väri.
Vierailija kirjoitti:
Varastamista.
Punnintaa ensin parturoikaa sitten, jos ei kotiin voi mennä esivalmistelemaan.
Onhan nää noloja. Alastomat kukkakaalit, tunnistamattomiksi nypityt tikuttomat kirsikat (näyttävät tummilta viinirypäleiltä pussissa) ja kaljut ananakset. Myötähäpeä pihien ihmisten puolesta.
Olen myös funtsinut, että pilaantuvatko vihannekset ja hedelmät nopeammin, jos niistä nypitään pois sellaiset osat kotiinkuljetuksen ajaksi, jotka viljelijä jättää paikoilleen. Silloinhan säästö voi olla jopa miinusmerkkinen.
Sehän on hyvä, että kukkiksessa on ne lehdet. Ne suojaa syötävää osaa, ei tarvii mitään erillistä pakkausta/pussia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsikoiden käsittelyssä työläintä ja ärsyttävintä on niiden kivien poistaminen. Mä toimin niin, että ensin valmistaudun henkisesti koitokseen, puen kertakäyttöhanskat ja essun, laitan kirsikat kulhoon tyhjään tiskialtaaseen ja aloitan kivien irroituksen. Lopputulos on yleensä sen näköistä, että joku olisi leikannut itseään veitsellä, mutta tiskialtaan saa helpommin siivottua kuin vaikkapa seinät ja lattiat.
Veikkaan ap:n viestiä provoksi, mutta jos on totta, on aika outo nainen. Tikkujen irrotteluun menee aikaa enkä usko, että rahallinen säästö on edes yhtä senttiä.
Täh? Eikun ainiin, tämäkin oli provo. Jotenkin olit niin vakuuttava, että uskoin ensin tuon kirsikan kivien poiston.
:D :D :D
Ai provo?? No voin kuule sanoa, että olen tehnyt ystävältä saaduista tuoreista kirsikoista piirakkaa ja on aika paljon miellyttävämpää syödä kirsikkapiirakkaa ilman niitä hemmetin kiviä.
Mutta toki saat epäillä tarinaani jos se sinua ilahduttaa :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varastamista.
Punnintaa ensin parturoikaa sitten, jos ei kotiin voi mennä esivalmistelemaan.Onhan nää noloja. Alastomat kukkakaalit, tunnistamattomiksi nypityt tikuttomat kirsikat (näyttävät tummilta viinirypäleiltä pussissa) ja kaljut ananakset. Myötähäpeä pihien ihmisten puolesta.
Olen myös funtsinut, että pilaantuvatko vihannekset ja hedelmät nopeammin, jos niistä nypitään pois sellaiset osat kotiinkuljetuksen ajaksi, jotka viljelijä jättää paikoilleen. Silloinhan säästö voi olla jopa miinusmerkkinen.
Kuulostaa jotenkin surulliselta, kun laitat sen noin.
Varastamista.
Punnintaa ensin parturoikaa sitten, jos ei kotiin voi mennä esivalmistelemaan.