Siis nyt oikeasti Kaupassa nähtyä!
Nyt on pihiys huipussaan! Joo, siis kaupassa nainen oli ostamassa kirsikoita ja nyppi jokaisesta kirsikasta kannan (sen tikun) irti!
Ihan normaalin näköinen nuorehko nainen, ei edes mikään sekopoltsin näköinen. Paljonkohan hän ajatteli säästävänsä 😀? Osti kuitenkin puolikkaan hedelmäpussillisen, olihan siinä vähän hommakin. Pussin sentään otti, olishan ne kirsikat voinu kai kädessäkin kantaa ja säästää??
Kommentit (88)
Mä osaan kans! Joskus teininä kokeilin kirsikka solmua. Ja itseasiassa onnistui viimeviikollakin kyllä.. hih.
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt kerran kun mies repi kukkakaalista ne alimmat vihreät lehdet pois kaupassa.
Ihan normi settiä Lidl:ssä.
Kauppias maksanut irtopottukilosta 45senttiä, sä maksat 1.79€.
Tämä vaan esimerkki hintapolitiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt kerran kun mies repi kukkakaalista ne alimmat vihreät lehdet pois kaupassa.
Minäkin revin ne aina, miksi maksaisin huonolaatuisesta kasviksesta mitään - myyjät itsekin ottavat kaaleista ym niitä huonompia lehtiä pois.
Otan myös aina ananaksesta sen oksat pois, miksi maksaa niistä, kun en niitä kuitenkaan syö. Ymmärrän kyllä heitä, jotka sen ulkonäön vuoksi eivät ota niitä lehtiä pois, mutta minä olenkin käytännöllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normi settiä Lidl:ssä.
Niin tai missä vaan. Kummia asioita ihmiset ihmettelevätkin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä vaan esimerkki hintapolitiikasta.
Väitätkö tosissasi, että kauppias nettoaa 1,34€? Mites verottaja, palkat, muut verot, kiinteät kulut, hävikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vaan esimerkki hintapolitiikasta.Väitätkö tosissasi, että kauppias nettoaa 1,34€? Mites verottaja, palkat, muut verot, kiinteät kulut, hävikki?
Ei kukaan ole väittänyt kauppiaan nettoavan 1.34€.
Yritä ymmärtää lukemasi.
Kertokaa mulle miksi joku nuori nainen osti eilen kaljaa, lonkeroa ja glukoosipastilleja 2 pötkä? Yst.terv. sinisilmäinen
Vierailija kirjoitti:
Voisivat myydä ilman niitä kirjoitti:
Mä aina revin ne ananaksien vihreät osat pois.
Mäkin. Sillä tavalla voi testata tuoreutta. Ananakset on usein joko raakoja tai ylikypsyneitä.
Meinaatko että sitten kun olet repinyt ananaksen pilalle, huomaatkin ettei se ole tuore ja jätät sen siihe. Ananaksen tuoreus haistetaan pohjasta.
Vierailija kirjoitti:
Minun entinen naisystävä osasi tehdä solmun siihen kirsikan kantaan. Otti kirsikan suuhun söi syötävän ja lopuksi otti suusta kannan solmulla.
Tämä on Frendeistä. Mutta voihan sitä haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä hän otti ne kannat irti siksi että säästäisi aikaa kotona jos vaikka teki kirsikkakakkua juhannukseksi.
Sama aikahan siihen menee, nyppii ne sitten kotona tai kaupassa. Ehkä säästää ajan kotona, mutta kaupassa menee vastaavasti kauemmin.
Tietysti jos välttämättä haluaa säästää ne ehkä pari senttiä rahaa kannat nyppimällä ennen punnitusta, niin kaipa se sitten on sen arvoista...
Solmu suussa kirsikankantaan ei oikeasti ole vaikeaa. Ällistyin kokeiltuani. Yrittäkääpä.
Kyllä teistä tuhlareista ei yksikään ymmärrä säästäväisyyden arvoa. Minä ostan munatkin ilman kuorta
Vierailija kirjoitti:
Prismassa on roskalaatikko kukkakaalien vieressä, johon ON TARKOITUS repiä ne vihreät lehdet ennen punnitusta ja ostoa.
Minä säilytän aina puntaroitujen tuotteiden etiketit. Käyn syönnin jälkeen kaupassa paskalla ja vaadin hyvitystä painoerosta, sillä enhän käyttänyt kasviksista kuin osan!
Hyviä vinkkejä. Kun ostan omenoita. Kuorin ne kaupassa, sillä enhän minä kuoria syö. voisin kai kuoria banaanitkin, koska en kuorta syö. Voisin kuoria perunatkin, sillä en niidenkään kuoria syö. Ja samat avokadolle ja siemenkin pois. Älyttömän hyviä vinkkejä sain täältä. Kiitos mammat, thnx.
Se ei halunnut roskaa kotiin. Itse teen saman luumujen kanssa ja myös ananaksen lehdet otan pois.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä vinkkejä. Kun ostan omenoita. Kuorin ne kaupassa, sillä enhän minä kuoria syö. voisin kai kuoria banaanitkin, koska en kuorta syö. Voisin kuoria perunatkin, sillä en niidenkään kuoria syö. Ja samat avokadolle ja siemenkin pois. Älyttömän hyviä vinkkejä sain täältä. Kiitos mammat, thnx.
Ole hyvä, mammat ei petä🙄😁
Irrotan ananaksesta irtoavat lehdet, sekä kukkakaalista isommat naatit pois. En laita banaaneja muovipussiin, vaan lätkäisen hintalapun kiinni banskuun, kuten moneen muuhunkin hevi-tuotteeseen.
Luuletko, Puupää, etteikö se ole hinnassa silti ?