Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis nyt oikeasti Kaupassa nähtyä!

Vierailija
20.06.2019 |

Nyt on pihiys huipussaan! Joo, siis kaupassa nainen oli ostamassa kirsikoita ja nyppi jokaisesta kirsikasta kannan (sen tikun) irti!
Ihan normaalin näköinen nuorehko nainen, ei edes mikään sekopoltsin näköinen. Paljonkohan hän ajatteli säästävänsä 😀? Osti kuitenkin puolikkaan hedelmäpussillisen, olihan siinä vähän hommakin. Pussin sentään otti, olishan ne kirsikat voinu kai kädessäkin kantaa ja säästää??

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisivat myydä ilman niitä kirjoitti:

Mä aina revin ne ananaksien vihreät osat pois.

Mäkin. Sillä tavalla voi testata tuoreutta. Ananakset on usein joko raakoja tai ylikypsyneitä.

Meinaatko että sitten kun olet repinyt ananaksen pilalle, huomaatkin ettei se ole tuore ja jätät sen siihe. Ananaksen tuoreus haistetaan pohjasta.

En ole kuullut tästä kypsyystestistä. Itse vain siitä, että kypsästä ananaksesta lehdet irtoavat hyvin, epäkypsästä eivät irtoa.

Vierailija
62/88 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin syön salaa kaupassa hyllyjen takana. Ei sitä megamarketissa heti huomata. Pidän kasvot ihan lähellä tavaroita tai työnnän naaman niitten väliin. Ei se ole kiellettyä. Joskus piiloudun sateenvarjon taakse.

Vierailija
64/88 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä hän otti ne kannat irti siksi että säästäisi aikaa kotona jos vaikka teki kirsikkakakkua juhannukseksi.

Häh!? Lähteekö ne kannat irti jotenkin nopeamin kun ne nyppii kaupassa?

Vierailija
65/88 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun entinen naisystävä osasi tehdä solmun siihen kirsikan kantaan. Otti kirsikan suuhun söi syötävän ja lopuksi otti suusta kannan solmulla.

Pidätkö naisystävinäsi kaikkia niitä leffastaroja, joiden elokuvan katsot vai valikoit vaan parhaimmat? Kuinka pitkään kulloinenkin elokuvatähti pysyy naisystävänäsi eli onko suhde ohi siinä vaiheessa, kun katsot seuraavan elokuvan/sarjan, jonka tähteen ihastut? Pysyttekö ystävinä eronne jälkeen vai onko se kerrasta poikki, etkä enää koskaan sen jälkeen katso ko. elokuvaa/sarjaa uudestaan, ettei vaan käy vahingossa niin, että päätättekin lähteä ns. kakkoskierrokselle?

Vierailija
66/88 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nähnyt kerran kun mies repi kukkakaalista ne alimmat vihreät lehdet pois kaupassa.

Minäkin revin ne aina, miksi maksaisin huonolaatuisesta kasviksesta mitään - myyjät itsekin ottavat kaaleista ym niitä huonompia lehtiä pois.

Otan myös aina ananaksesta sen oksat pois, miksi maksaa niistä, kun en niitä kuitenkaan syö. Ymmärrän kyllä heitä, jotka sen ulkonäön vuoksi eivät ota niitä lehtiä pois, mutta minä olenkin käytännöllinen.

Samalla voisit poimia lehdet sivuun ja siivota lattian, koska yleensä huomaa ensisilmäyksellä, jos on kukkakaalia tarjouksessa, vai tarvitsisiko kenties olla ihan erillinen peuhaamistiski, jossa saisi repiä vihannesten kantoja mielin määrin ja viskoa roskat lattialle, esimerkiksi lanttujen naatit pitää poistaa ennen myyntiä, joten kyllä kauppiaat siihen mieluusti järjestäisi tilan. 

Vierailija
67/88 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten te sen ananaksen yläosan poistatte kaupassa? Nypitte lehdet yksitellen?!

Vierailija
68/88 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilohinta on koko tuotteesta. Naattien, kantojen, lehtien poisto ennen punnitusta on näpistys, kuten myös irtokarkkien maistelu ennen punnintaa. Tästä on tuomittu muuan mummo muistaakseni Äänekosken käräjäoikeudessa.

Jostain syystä hän katkoi purjosta (!!!) Vihreät osat pois ja punnitsi pelkän valkoisen osan.

Vierailija
69/88 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten te sen ananaksen yläosan poistatte kaupassa? Nypitte lehdet yksitellen?!

Rikollisilla on aina puukko taskussa.

Vierailija
70/88 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin. Sillä tavalla voi testata tuoreutta. Ananakset on usein joko raakoja tai ylikypsyneitä.

Meinaatko että sitten kun olet repinyt ananaksen pilalle, huomaatkin ettei se ole tuore ja jätät sen siihe. Ananaksen tuoreus haistetaan pohjasta.

En ole kuullut tästä kypsyystestistä. Itse vain siitä, että kypsästä ananaksesta lehdet irtoavat hyvin, epäkypsästä eivät irtoa.

Molemmat tavat toimivat, kypsä ananas tuoksuu makealta, pilaantunut pilaantuneelta. Ja kypsän ananaksen ylimmät lehdet antavat periksi helposti.

Vierailija
71/88 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljokohan siinä säästää, kun repii kukkakaalista lehdet irti? 0,03€?

Vierailija
72/88 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nypin kukkakaalista ne isoimmat lehdet. En pidä sitä mitenkään rikollisena. Alapeukuttakaa vaan, mutta ne lehdet on joskus tosi isoja ja peittää koko kukkiksen. Kotona ne menee suoraan bioon ja vie tilaa. Muista vihanneksista tai hedelmistä en ota mitään irti.

Joskus olen nähnyt jonkun ostavan niitä kukkakaalin lehtiä sellaisenaan. (En voi kuvailla ostajaa tarkemmin, koska viesti menisi poistoon.) Win-win situation, kaikki voittaa, minä, kauppias ja lehtien hyödyntäjä.

Vierailija
73/88 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikoiden käsittelyssä työläintä ja ärsyttävintä on niiden kivien poistaminen. Mä toimin niin, että ensin valmistaudun henkisesti koitokseen, puen kertakäyttöhanskat ja essun, laitan kirsikat kulhoon tyhjään tiskialtaaseen ja aloitan kivien irroituksen. Lopputulos on yleensä sen näköistä, että joku olisi leikannut itseään veitsellä, mutta tiskialtaan saa helpommin siivottua kuin vaikkapa seinät ja lattiat.

Veikkaan ap:n viestiä provoksi, mutta jos on totta, on aika outo nainen. Tikkujen irrotteluun menee aikaa enkä usko, että rahallinen säästö on edes yhtä senttiä.

Vierailija
74/88 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/jstenroos/status/628205900709404672

NÄIN EI SAA IKINÄ TEHDÄ!!!

TUPSU KUULUU ANANAAKSEEN!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
75/88 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko tuotteet kauppaan ilmaiseksi?

Ilmasttoahdistuneiden maailmassa ruoka tulee vielä lisäksi itsestää kauppaan.

Vierailija
76/88 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli jossain videoklippi jossa sama nainen juoksutti myymäläpäällikköä kun muka Bonapurkki naksui ja pullorivi oli tyhjänä mutta osti jokaista yhden kappaleen vaikka kavereitakin tulossa.

En ymmärtänyt sanaakaan.

Vierailija
77/88 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästi varmaan sikana.

Vierailija
78/88 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsikoiden käsittelyssä työläintä ja ärsyttävintä on niiden kivien poistaminen. Mä toimin niin, että ensin valmistaudun henkisesti koitokseen, puen kertakäyttöhanskat ja essun, laitan kirsikat kulhoon tyhjään tiskialtaaseen ja aloitan kivien irroituksen. Lopputulos on yleensä sen näköistä, että joku olisi leikannut itseään veitsellä, mutta tiskialtaan saa helpommin siivottua kuin vaikkapa seinät ja lattiat.

Veikkaan ap:n viestiä provoksi, mutta jos on totta, on aika outo nainen. Tikkujen irrotteluun menee aikaa enkä usko, että rahallinen säästö on edes yhtä senttiä.

Täh? Eikun ainiin, tämäkin oli provo. Jotenkin olit niin vakuuttava, että uskoin ensin tuon kirsikan kivien poiston. 

Vierailija
79/88 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ole mikään todennäköisin vaihtoehto, mutta mistä sä voit tietää jos sillä on vaikka joku pakkohäiriö. Tarkoitan, että onko pakko puuttua jokaiseen helvetin asiaan..?

Vierailija
80/88 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin Tampereella rautakaupassa myyjän!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä