Siis nyt oikeasti Kaupassa nähtyä!
Nyt on pihiys huipussaan! Joo, siis kaupassa nainen oli ostamassa kirsikoita ja nyppi jokaisesta kirsikasta kannan (sen tikun) irti!
Ihan normaalin näköinen nuorehko nainen, ei edes mikään sekopoltsin näköinen. Paljonkohan hän ajatteli säästävänsä 😀? Osti kuitenkin puolikkaan hedelmäpussillisen, olihan siinä vähän hommakin. Pussin sentään otti, olishan ne kirsikat voinu kai kädessäkin kantaa ja säästää??
Kommentit (88)
”Minähän en näistä maksa, kun en näitä syökää”.
Nih!
Samalla olisi voinut ne kivet poistaa. Säästöä.
Oon nähnyt kerran kun mies repi kukkakaalista ne alimmat vihreät lehdet pois kaupassa.
jospa ajatteli ettei tarvitse myöhemmin
Ne varret on juuri kivoja kun niistä voi tarttua kirsikkaa ja pistää suuhun.
Vierailija kirjoitti:
jospa ajatteli ettei tarvitse myöhemmin
Ai? Käytätkö sä ne kannat johonkin?
Itsekin voisin ostaa kirsikoita, jos poistaisi ne kivet.
Mä aina revin ne ananaksien vihreät osat pois.
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt kerran kun mies repi kukkakaalista ne alimmat vihreät lehdet pois kaupassa.
Ja ajatella et yhdessä kaupassa oli kuule jopa roskis tätä varten tuotu! Soitin siltä seisomalta juoruringin läpi että kaikkea sitä näkee!!
Voisivat myydä ilman niitä kirjoitti:
Mäkin. Sillä tavalla voi testata tuoreutta. Ananakset on usein joko raakoja tai ylikypsyneitä.
Mä kuorin vesimelonin, paksu kuori.
En mä halua siitä maksaa. :(
Mä syön ruuat kaupassa, en halua jätettä kotiini.
Mä kuorin banaanit aina valmiiksi kaupassa, ne kuoret painaa paljon!
Minä kuorin makkaratkin kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuorin banaanit aina valmiiksi kaupassa, ne kuoret painaa paljon!
Mä syön ne banaanit kaupassa ja puntaroin vaan kuoret ja maksan niistä. Sanon kassalla että oli nällä ja söin nää. Aina on mennyt läpi.
Voisivat myydä ilman niitä kirjoitti:
On niitä ollutkin ihan Suomessakin, niitä kutsutaan kruunuttomiksi ananaksiksi. Hinta tietenkin on kalliimpi, niin eihän ne kelvanneet.
No ehkä hän otti ne kannat irti siksi että säästäisi aikaa kotona jos vaikka teki kirsikkakakkua juhannukseksi.
Minun entinen naisystävä osasi tehdä solmun siihen kirsikan kantaan. Otti kirsikan suuhun söi syötävän ja lopuksi otti suusta kannan solmulla.
Jospa vaan halus valikoida parhaat päältä ja samalla otti sen pois ettei tarvii myöhemmin?