Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen mies on naisten mielestä seksuaalisessa mielessä out?

Vierailija
20.06.2019 |

Eli max. 40 vuotiaiden naisten mielestä lähinnä.
Itse lähestyn jo pian keski-ikää, mutta himot on kuin nuorella teinipojalla ja aisa kivikovana.
Ikää on vasta 53 vuotta, mutta lähinnä olen törmännyt ikäisteni naisten kohdalla jo hiipuvaan halukkuuteen seksin saralla, vaikka muuten hyvin synkkaakin daamien kanssa.

Onko sitten niin, että ikäiseni mies on jo ulkona alle 40 vuotiaiden naisten makuuhuoneista. Itse olen hoikassa kunnossa ja muutenkin ulkoinen habitukseni on ihan siedettävä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu todella paljon miehestä. Jotkut 40-vuotiaat on out, mutta jotkut 70-vuotiaat eivät ole. 

N19

Vierailija
22/32 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyt keski-ikää 53 vuotiaana.:) Se kyllä alkoi jo 35 vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni näin 40-vuotiaana naisena 53-vuotias ei todellakaan ole out, päinvastoin. Olen vasta hiljan siirtänyt mielenkiintoni minua vanhempiin miehiin ja yllättynyt positiivisesti...

Vierailija
24/32 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni näin 40-vuotiaana naisena 53-vuotias ei todellakaan ole out, päinvastoin. Olen vasta hiljan siirtänyt mielenkiintoni minua vanhempiin miehiin ja yllättynyt positiivisesti...

Mitkä asiat on olleet sinulle, meissä 50+ miehissä, positiivisia entä onko ollut jotain mikä ei olisi niin miellyttävää?

T

M54

Vierailija
25/32 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota sanon sen jutun, että ihmisen telemeerit ovat eripituisia, jos olette kuulleet. Siis tiedettä. Geenijuttu. Joka omaa pitkät telemeerit säilyttää elinvoimaisuutensa pidempään. Asia on ihan kokemuksella havaittavissa. Jos sinä 53 v ja pitkät telemeerit ja omaat komeet piirteet, päihität useimmat miehet. En puhu tässä itsestäni, mies olen ja sairauksia. Mutta esim Käpylän pyöveli Jukka Järvinen. Hän ehkä 50 + hyvinkin.

Vierailija
26/32 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä asiat on olleet sinulle, meissä 50+ miehissä, positiivisia entä onko ollut jotain mikä ei olisi niin miellyttävää?

T

M54

Kiihottavin seikka on tietynlainen irstaus... Vanhemmat miehet osaavat olla tarpeeksi riettaita, puhuvat irstaita ja lisäksi minua itseäni kiihottaa se ikäero. On voinut ehdottaa mitä vaan, ei ihan pienestä hätkähdä, mitä ei nuoremmille ole tohtinut edes ehdottaa. Vanhempi mies osaa ottaa haluamansa, koen että kumpikaan ei siinä tilanteessa mieti miltä näyttää, onko tarpeeksi edustavan näköinen, siinä vain keskitytään antamaan ja saamaan nautintoa. Viehätyn myös siitä kuinka vanheneminen näkyy miehessä, syvät naururypyt silmäkulmissa ym. Toiminut kaiken kaikkiaan vain hyvin, ei valittamista, kunhan vain on löytynyt tarpeeksi halukas mies. Ei tarkoita mitään 247-panemista, mutta se mielenkiinto ja innostus seksin perään näkyy kyllä jos sitä on......

N40

Vierailija
27/32 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi naista kysyi miehiltä, miksette hae ikäistänne seuraa, äijiä rupes naurattaa. Heillä oli hyvin eläneen miehen olemus.

Vierailija
28/32 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T

M54

Kiihottavin seikka on tietynlainen irstaus... Vanhemmat miehet osaavat olla tarpeeksi riettaita, puhuvat irstaita ja lisäksi minua itseäni kiihottaa se ikäero. On voinut ehdottaa mitä vaan, ei ihan pienestä hätkähdä, mitä ei nuoremmille ole tohtinut edes ehdottaa. Vanhempi mies osaa ottaa haluamansa, koen että kumpikaan ei siinä tilanteessa mieti miltä näyttää, onko tarpeeksi edustavan näköinen, siinä vain keskitytään antamaan ja saamaan nautintoa. Viehätyn myös siitä kuinka vanheneminen näkyy miehessä, syvät naururypyt silmäkulmissa ym. Toiminut kaiken kaikkiaan vain hyvin, ei valittamista, kunhan vain on löytynyt tarpeeksi halukas mies. Ei tarkoita mitään 247-panemista, mutta se mielenkiinto ja innostus seksin perään näkyy kyllä jos sitä on......

N40

Kiitos, avasi hyvin ajatuksiasi ja kokemuksiasi.jotain samaa olen kokenut vanhemmissa naisissa. Tosin myös hajontaa, täysin kiimaisia tapauksia mutta myös niitä joilla seksuaalisuus on täysin kuollutta. Uskoisin että iän kasvaessa alkaa erojakin syntymään juuri tuossa seksuaalisuudessa.

M54

Vierailija
29/32 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyt pian keski-ikää? Siis kuvittelet olevasi itsekin alle 40-vuotias? Sinulla on viidenkympin villitys, hormonitasoissa tapahtuu muutoksia ja miehen vaihdevuodet ovat käsillä. Joku 45-vuotias saattaa vielä kiinnostua, mutta kovin paljon nuoremmat tuskin, jollet ole julkkis ja/tai varakas.

Tätähän mä jo tuolla aikaisemmin sanoin, varakas. Vai ei rahalla ole väliä. No kyllä sen nyt jokainen tietää onko vai ei.

Vierailija
30/32 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyt keski-ikää 53 vuotiaana.:) Se kyllä alkoi jo 35 vuotiaana.

Ai 35 vuotiaana alkaa keski-ikä? No ei se kyllä ala.

Vierailija
31/32 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota sanon sen jutun, että ihmisen telemeerit ovat eripituisia, jos olette kuulleet. Siis tiedettä. Geenijuttu. Joka omaa pitkät telemeerit säilyttää elinvoimaisuutensa pidempään. Asia on ihan kokemuksella havaittavissa. Jos sinä 53 v ja pitkät telemeerit ja omaat komeet piirteet, päihität useimmat miehet. En puhu tässä itsestäni, mies olen ja sairauksia. Mutta esim Käpylän pyöveli Jukka Järvinen. Hän ehkä 50 + hyvinkin.

Itseasiassa "pyöveli" täyttää jo 55 vuotta elokuussa.

Vierailija
32/32 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu todella paljon miehestä. Jotkut 40-vuotiaat on out, mutta jotkut 70-vuotiaat eivät ole. 

N19

Aijai kun pääsisi näin kokeneena miehenä ottamaan tuollaisen juuri kukkaan puhjenneen perseen takaapäin ja antamaan neidolle useita tajunnan räjäyttäviä orgasmeja. Lopulta antaisin koko lastin kauniille pakaroillesi ja viimeiset ryöpsähdykset selällesi ja niskaasi. Sen jälkeen vielä kielettäisin sinulle pari orgasmia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan