Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen mies on naisten mielestä seksuaalisessa mielessä out?

Vierailija
20.06.2019 |

Eli max. 40 vuotiaiden naisten mielestä lähinnä.
Itse lähestyn jo pian keski-ikää, mutta himot on kuin nuorella teinipojalla ja aisa kivikovana.
Ikää on vasta 53 vuotta, mutta lähinnä olen törmännyt ikäisteni naisten kohdalla jo hiipuvaan halukkuuteen seksin saralla, vaikka muuten hyvin synkkaakin daamien kanssa.

Onko sitten niin, että ikäiseni mies on jo ulkona alle 40 vuotiaiden naisten makuuhuoneista. Itse olen hoikassa kunnossa ja muutenkin ulkoinen habitukseni on ihan siedettävä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso ikäero.

Mikseivät ikäisesi naiset muka haluaisi seksiä?

Vierailija
2/32 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian iso ikäero.

Kait ne hiipuu tollaisen sonnin kyydissä estrogeenivajeidensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisesi naiset ovat seksielämänsä huipulla mutta ei tietenkään huonon rakastajan kanssa. Hyvää seksiin tarvitaan muutakin kuin kova kalu.

Nuoremmat naiset vielä monesti tyytyvät huonoon seksiin

Vierailija
4/32 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäisesi naiset ovat seksielämänsä huipulla mutta ei tietenkään huonon rakastajan kanssa. Hyvää seksiin tarvitaan muutakin kuin kova kalu.

Olen kyllä huomannut vähön samaa, mutta on myös naisia tuon ikäisinä joilla seksihalut ovat syystä tai toisesta hiipuneet.

Tosin varmaan sama tilanne meillä miehillä. Ikää kun tulee erot haluissa ihmisten kesken alkaa näkymään.

M54

Vierailija
5/32 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan naisen omasta iästä. Minulla on aina ollut "kipuraja" noin + - 10 vuotta. 40-vuotiaana siis kumppanin yläikäraja on noin 50. Mutta jos elän 80-vuotiaaksi niin sitten varmaan haluan miehiä ikähaitarilla 70-90 :)

Vierailija
6/32 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on max 5 vuotta ikäeroa. Enempää en halua. Noin oman ikäinen on paras :)

N43

Vierailija
7/32 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia asiallisista ja asiattomista vastauksista.

Tokihan noita on paljonkin "suhteita", joissa on jopa tuplaten vanhempi mies, mutta onhan se selvää, että useimmin noissa suhteissa se on raha, joka ratkaisee. Pakkohan se on myöntää, että en itsekään 60+ naisista ole kiinnostunut ainakaan seksuaalisessa mielessä, mutta jos nainen olisi ökyrikas, niin kyllähän siinä viisari värähtäisi eri tavalla. Ap.

Vierailija
8/32 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei ratkaise.

Henkinen ikä voi olla 30 ja 60 vuotiaalla samalla tasolla ja sen vuoksi viihtyvät toistensa seurassa ja parisuhteessa. Henkinen ikä ja arvot.

Vierailija
9/32 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein minkä ikäinen tahansa voi sytyttää kunhan on hyvässä kunnossa, treenattu lihaksisto ja ei paljon rasvaa sekä muutenkin ulkonäkönsä kiinnostaa.

Itse pidän itseni kunnossa. Olen 33v ja eniten ehkä miehet sytyttää edellä mainituin kriteerein ikähaarukassa 20-60v, mutta parisuhteeseen en varmaan lähtisi paljon yli nelikymppisen kanssa koska oletettavasti jäisin leskeksi turhan pitkäksi aikaa.

Vierailija
10/32 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ei ratkaise.

Henkinen ikä voi olla 30 ja 60 vuotiaalla samalla tasolla ja sen vuoksi viihtyvät toistensa seurassa ja parisuhteessa. Henkinen ikä ja arvot.

Älä nyt höpäjä. Monilla ökyrikkailla toinen jalka haudassa olevilla papoilla on nuoria missitason kaunottaria puolisoinaan tms. Kyllä siellä kuule raha on se suurin mielenkiinto niissä suhteissa. Vai ei ratkaise mitään. Siinä sitä ollaan taas niin sinisilmäisiä. 

Vierailija
11/32 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi omanikäinen ei kelpaa. Rajoittunut mies ei kiinnosta.

Vierailija
12/32 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä huomannut vähön samaa, mutta on myös naisia tuon ikäisinä joilla seksihalut ovat syystä tai toisesta hiipuneet.

Tosin varmaan sama tilanne meillä miehillä. Ikää kun tulee erot haluissa ihmisten kesken alkaa näkymään.

M54

Jos on yli 30 vuotta saanut vain huonoa seksiä, niin 54 vuotiaana ajattelee, että nyt kiitos, riittää.Sori, mutta sun sukupolvella ei ole mitään käsitystä siitä, miten pitää nainen tyytyväisenä sängyssä.

Vierailija
13/32 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse lähestyn jo pian keski-ikää... Ikää on vasta 53 vuotta..."

Sinä olet ollut keski-ikäinen mies jo kauan.

Ja oma vastaukseni kysymykseen, että harvemmin tulee katsottua kovin paljoa itseä vanhempia sillä silmällä. Leffoissa voi olla karismaattisia näyttelijöitä laajalla ikähaitarilla, mutta koska kyse on elokuvista, niin ei tarvitse edes yrittää miettiä lähtisinkö treffeille kyseisen karismaattisen henkilön kanssa. 

Vierailija
14/32 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet ollut keski-ikäinen jo 13 vuotta, ja lähempänä vanhuutta kuin nuoruutta.

Itse kysymykseen: sehän riippuu naisesta, minkä ikäisiä miehiä katselee.

Jotkut tykkäävät vanhemmista, jotkut nuoremmista ja suurinosa omanikäisistä.

Itse sytyn seksuaalisesti noin 16-30-vuotiaista, enkä ole toistaiseksi koskaan tavannut yli kolmekymppistä jonka kanssa voisin harrastaa seksiä.

53v on kyllä auttamatta liian vanha, mutta varmasti jotkut nuoremmat naiset syttyvät sinustakin.

N26

Vierailija
15/32 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailin jo tuolla aiemmin

Ikä on vaan numeroita, sanotaan. Ehkä näin mutta omakohtaisesti on kyllä ennakkoluuloja kovasti nuorempia ja myös vanhempia kohtaan. Ehkä helpompi olisi olla 10-15 v nuoremman kuin yhtä paljon vanhemman kanssa.

Vanhin seksipartneri on ollut 58 v pari vuotta sitten. Ja suurin ikäero alaspäin on ollut 10 v. Suurin ikäero ylöspäin on ollut 15 vuotta n 47 v naiseen. Silloin tuntui ettei homma toimi. Tuon 58 v kanssa oli oikein mukavaa.

Voi olla että ikä ei ole ollut ratkaiseva tekijä vaan ihan muut asiat.

T

M54

Vierailija
16/32 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian iso ikäero.

Eihän minkään ikäiset naiset halua.

Vierailija
17/32 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyt KOHTA keski-ikää? Nyt on hiukan todellisuudentaju kateissa.

Ei, vanhemmat miehet ei kiinnosta. Niillä todennäköisemmin on erektio- ja laukeamishäiriöitä, ja libidokin alkaa laskea. Seksisuhteeseen ehdottomasti mieluummin nuorempi mies kuin yhtään vanhempi. No on tuo ikäero parisuhteeseenkiin liian suuri juuri tuon vuoksi, että joutuu sitten todennäköisemmin omaishoitajaksi ja leskeksi.

Olen kyllä huomannut, ett rutkasti vanhemmat miehet kuvittelevat olevansa vallan hurmaavia ja arvelevat nuoren naisen olevan aivan kuumana heistä. Sori, emme ole.

Vierailija
18/32 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian iso ikäero.

Eihän minkään ikäiset naiset halua.

Joo saman johtopäätöksen teksin jos kokemukset rajoittuisi vain vaimoon(omaan siis).

Vierailija
19/32 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia asiallisista ja asiattomista vastauksista.

Tokihan noita on paljonkin "suhteita", joissa on jopa tuplaten vanhempi mies, mutta onhan se selvää, että useimmin noissa suhteissa se on raha, joka ratkaisee. Pakkohan se on myöntää, että en itsekään 60+ naisista ole kiinnostunut ainakaan seksuaalisessa mielessä, mutta jos nainen olisi ökyrikas, niin kyllähän siinä viisari värähtäisi eri tavalla. Ap.

Sori, mutta en koe itseäni vanhempia miehiä seksuaalisesti haluttavina.

Vierailija
20/32 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyt pian keski-ikää? Siis kuvittelet olevasi itsekin alle 40-vuotias? Sinulla on viidenkympin villitys, hormonitasoissa tapahtuu muutoksia ja miehen vaihdevuodet ovat käsillä. Joku 45-vuotias saattaa vielä kiinnostua, mutta kovin paljon nuoremmat tuskin, jollet ole julkkis ja/tai varakas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän