mitä teillä huomenna syödään ja kuinka isolla porukalla?
meitä yhdeksän syöjää, joista kaksi lasta.
uudet perunat
kahta eri silliä
savulohta
hölskytyskurkkuja
halloumi mansikka-meloni salaatti
täytetyt herkkusienet
naudan sisäfile
maissi
grillimakkara
perunasalaatti
Kommentit (31)
Jauhenlihaa macaronilaiseen tapaan.
Tämän päiväisen kesäkeiton tähteet syödään huomenna
Karvakäsipizzaa yksin. Jälkkäriksi ehkä pari Pätkis crunchyä tai jäätelöä.
Teen huomenna pannukakkua ja syön sitä ihan omassa seurassani kuningatarhillon kera. Mahdollisesti myös jäätelöä.
En vielä tiedä muuta kuin että se tulee olemaan kasvisruokaa jossain kivassa ravintolassa.
Uusia perunoita
Ribsit
Salaatti (joku ihan perus)
Kermaviilikastike
Silliä
Paistettua halloumia
Minä ja mieheni syödään nuo :)
Kahdestaan miehen kanssa, en tiedä vielä mitä, koska ostan ruoat vasta ilta-alesta. Raportoin tähän ketjuun illalla kaupasta tultuani.
Savusiika ja uudet potut, halukkaille silliä, vihersalaatti.
Jos jaksaa paistaa, niin muurinpohjalättyjä, omppuhilloa ja kermavaahtoa.
Iltanotskilla makkarat tikunnenässä.
Oman perheen kesken ollaan. Ja vkl ruuat vaihtaa järjestystä fiiliksen ja säätilan mukaan. La varattu grillattavaa ja su tehdään risotto josta riittää maanantaillekin.
Törsäsin ja ostin kanan sisäfileitä. Syön osan niistä paistinperunoiden ja bearnaisekastikkeen kanssa. Saatan jopa nektariinejakin paistaa lisukkeeksi, samoin paprikaa ja sipulia. Jälkkäriksi vesimelonia. Lauantaina varmaankin samanlainen satsi. Olen syrjäytynyt työtön.
Lihaa, kalaa, kananmunia, maitoa, juustoja, jäätelöä, kaikkea eivegaanista! Hyvällä omallatunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Savusiika ja uudet potut, halukkaille silliä, vihersalaatti.
Jos jaksaa paistaa, niin muurinpohjalättyjä, omppuhilloa ja kermavaahtoa.
Iltanotskilla makkarat tikunnenässä.
Oman perheen kesken ollaan. Ja vkl ruuat vaihtaa järjestystä fiiliksen ja säätilan mukaan. La varattu grillattavaa ja su tehdään risotto josta riittää maanantaillekin.
Ai niin, ostinhan mä mansikoita ja jädeäkin.
Yksin evästän omassa mehussaan haudutettua grillikylkeä, perunia ja tomaattia.
Yhden henkilön porukalla ja hyvä niin. Pakkasesta sulattelen jotain
Kämppis luultavasti lähtee huomenna koulun jälkeen kotiinsa, joten olen yksin. Mulla on toka viikko ateriankorvikepirtelöitä menossa, enkä enää uskalla kokeilla oikeaa ruokaa, ettei se laukaise syömishimoa. Olen tosin yhden välipalan korvannut välillä mehujäällä ehkä joka toinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Kämppis luultavasti lähtee huomenna koulun jälkeen kotiinsa, joten olen yksin. Mulla on toka viikko ateriankorvikepirtelöitä menossa, enkä enää uskalla kokeilla oikeaa ruokaa, ettei se laukaise syömishimoa. Olen tosin yhden välipalan korvannut välillä mehujäällä ehkä joka toinen päivä.
Minua kiinnostaa, että missä koulussa ollaan juhannusaattona. Vai asutko ulkomailla?
Nizzansalaattia eli perussalaattia, missä keitettyjä perunoita ja tonnaria. Laitan katkiksia, oliiveja ja artisokanpohjia plus emmenthalia ja omenaa vielä.
Rapeita sämpylöitä ja kaljaa.
Illalla myöhemmin mansikoita ja kermavaahtoa.
Katsotaan nyt ketä soitellaan kavereita.
listalta unohtui vielä tomaatti-mozzarella salaatti
ap