Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut ilmoittavat menevänsä vessaan?!

Vierailija
20.06.2019 |

Tätä asiaa en ole koskaan ymmärtänyt. Esim. töissä jotkut sanovat kaikkien kuullen menevänsä vessaan.
Minä en ainakaan tee sillä tiedolla yhtään mitään.
WTF? 🙄😲😞

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä kaikilla eri tapa ilmoittaa vessaan menosta. Alkoi oikein naurattaa nyt. Yksi sanoo käyvänsä äkkiä vessassa (muut vastaavat, että käy ihan rauhassa vaan, ei tarvi pitää kiirettä). Yksi kysyy, että saako käydä vessassa. Yksi jahkailija alkaa pohtia, että kävisikö vessassa nyt, mutta ei sitten menekään vaan alkaa pohtia vessaan menoa uudestaan 10 minuutin päästä. Yksi ei ilmoita mitään.

Vierailija
42/47 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevämpää sanoa suoraan kuin käyttää näitä amerikkalaisia kiertoilmaisuja tyyliin "käyn puuteroimassa nenäni". Jokainen tietää, että kaikki käyvät vessassa, joten ei siinä ole mitään ihmeellistä jos sen sanoo ääneen. Sitä ei kyllä tarvitse kertoa, mitä sinne vessaan menee tekemään. Jotain rajaa avoimuudellakin. 

"Käyn naistenhuoneessa" on ok.

"Käyn vessassa" on vähän junttia, jos ollaan vaikka ravintolassa.

Yritin joskus käyttää tuota, kun olin joutunut "parempiin piireihin" ja minulla oli tarve opetella käyttäytymään joidenkin sääntöjen mukaan. Vähän hymynkare suupielessä minua katsottiin kun ilmoitin meneväni naistenhuoneeseen, ja aika teennäiseltä ja neuroottiselta se itsestänikin tuntui. Luovuin sitten kun muut käyttivät vain sanaa vessa. Sehän se naisten/miestenhuone on. 

Naisten/miestenhuone alkaa olla vähän vanhahtava, koska moni vaatii unisex vessoja ja jos ne yleistyvät, ei kohta enää ole mitään naisten/miestenhuoneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PYYHKIMÄÄN!

Vierailija
44/47 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ äijä: mä käyn kusella

Pomo työ äijä: ja mun Audi bensalla röhkjeh

Vierailija
45/47 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää sanoa meneekö kuselle vai paskalle. Mun faija selitti aina kaikille mitä oli tullut, kerran linja-autossa faija selitti koko seurueelle, oli käynyt linja-auto aseman vessassa, maksoi 5 euroa vaikka paskaa ei ollut tullut pelkkiä pieruja, isän mielestä raha oli mennyt hukkaan kun ei paskaa tullut. Faija oli vanhanliiton sodan kaynyt mies 

Vierailija
46/47 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos ei sano mitään niin sitten alkaa kauhia huutelu että mihin mää katosin.

Kulutan ihan aikaa pytyllä, en ole hätäjarru, vaan vetäsen aina ihan kunnon tortun.

Vierailija
47/47 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa naistiimejä töissä, joissa on aina se joku, joka hätääntyy kun huomaa jonkun poistuneen näköpiiristä kertomatta syytä. Siksi.