Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni iloitsi että hän on onnekseen saanut maailman halvimman naisen

Vierailija
20.06.2019 |

Meillä on kesäkuun lopussa tulossa kymmenes hääpäivä. Mies kysyi haluanko jotain lahjaa. Vastasin, niinkuin aina, että voitaisiin käydä yhdessä jossain lenkillä hääpäivän kunniaksi. Siitä mies tyytyväisenä hyräillen sanoi että hän on niin onnekas kun olen maailman halvin nainen. Tuli itselle aika "rikkaruoho" fiilis. Olen todella vaatimaton, koska onnekseni olen hyvin säilynyt ja luonnonkaunis. Käyn kerran vuodessa kampaajalla ja se siitä. Vaatteilla en koreile enkä koskaan itselle mitään osta. Olen tottunut elämään nuukasti lapsesta asti. Mieheni ei ole ostanut minulle koko suhteemme aikana kuin kaksi lahjaa, nekin oli kukkia. Toki aina sanon etten halua mitään turhaa. Ääh, vaikea selittää. Pelkään että olen itsestään selvyys. Minä ostan aina miehelleni lahjat, koska hän ei itse ostaisi mitään ja kulkisi rääsyissä. Itse kuljen koska en itselleni raaski ostaaa...

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa on se, että emme todellakaan ole köyhiä. En vain pysty ostamaan jos vanha on ehjä.

Aloittaja

Vierailija
2/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyy haluatko lahjaa, sanot ei ja sitten valitat kun et saa mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääpäivälenkkeily kyllä kuulostaa hauskalta, teidän oma juttu.

-2-

Vierailija
4/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina miehelleni sanonut, että ole onnellinen, että oon niin halpa. Mutta tosiaan sä olet halvempi. Kyllä mä haluan synttäreillä pientä hemmottelua, miehen tekemää hyvää ruokaa ja suklaavanukasta.

Vierailija
5/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluakkaan mitään konkreettista. Haluaisin että mieheni haluaisi joskus yllättää minut vaikka viemällä ravintolaan tai johonkin reissuun. En haluaisi olla maailman halvin nainen. Niinkuin sanoin on vaikeaa selittää se.

Sama jos työpaikalla on yksi ujo. Hän ei halua olla valokeilassa eikä halua puhua isolle joukolle. Silti hän luultavasti haluaa olla osa porukkaa ja tulla kutsutuksi työpaikan yhteisiin juttuihin.

Vierailija
6/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin yleistä. Miesten pitäisi tulkita naisten vastaukset aina päinvastoin. Esimerkiksi jos kysyy "onko jokin vialla" (siis jos näkee naisen olevan kiukkuinen) ja nainen vastaa "ei", niin se tarkoittaa että jotain isoa on vialla.

Tai tämä lahjaesimerkki. Naisen sanomana "en halua lahjaa" tarkoittaa, että miehen pitäisi osata naisen tuntien ostaa tajunnan räjäyttävä yllätyslahja.

Ei ole helppoa olla mies.

Vierailija
7/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluakkaan mitään konkreettista. Haluaisin että mieheni haluaisi joskus yllättää minut vaikka viemällä ravintolaan tai johonkin reissuun. En haluaisi olla maailman halvin nainen. Niinkuin sanoin on vaikeaa selittää se. ...

Oletko mahdollisesti sanonut tämän joskus jopa ääneen miehellesi? Miksi naiset kuvittelevat miesten olevan jotain ajatustenlukijoita? Ja sitten suututaan jos mies ei osaa arvata oikein. 

Vierailija
8/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nope. Hän vaan alkoi miettimään, että onko hän miehelleen itsestään selvyys. Ei niinkään valita lahjan perään.

Vierailija
9/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielestä mies on vähän tyhmä, yksinkertainen, ajattelematon ja epäromantikko koska ei tajua, että naisen "ei", todellakin voi tarkoittaa jotain ihan muuta. Ja se mitä nainen SANOO, ei ole sitä mitä nainen ajattelee tai tarkoittaa. Täytyyhän normaalin miehen tuo tajuta!!!!1

Vierailija
10/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni nytkin on viime aikoina korostettu erään kampanjan aikana että ei tarkoittaa aina ei...

Mutta vakavasti puhuen ymmärrän kyllä mitä aloittaja ajaa takaa. Mutta kun aika iso osa miehistä ei tosiaankaan ole ajatustenlukijoita eikä edes ymmrrä vihjeitä niin sinun kannattaisi kertoa miehellesi ihan suoraan että sinä tulisit hyvin onnelliseksi jos hän muistaisi sinua aina joskus jollain pienellä yllätyksellä.

Vierailija
11/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jo löydy, niin täytyy kirjoittaa miehille tarkoitettu sanakirja naisten kommenteista. Tämä aloitus on ensimmäin kohta.

Nainen: "en halua lahjaa" = miehen pitää yllättää ravintolailllallisella ja/tai hemmotteluhoidolla.

Tai nainen sanoo: "olisi kiva mennä tyttöporukalla mökille" = mies käy varmistamassa, että mökillä on kaikki kunnossa ja valmiina, sekä tankkaa auton täyteen.

Vierailija
12/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun on käsiteltävä omat arvottomuuden tunteesi itse. Marttyyrin roolin vetäminen ei johda hyviin tuloksiin. Olisit ihan hyvin voinut sanoa, että olisi mukavaa, jos mies yllättäisi sinut jollain kivalla jutulla.

Vierailija
13/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin yleistä. Miesten pitäisi tulkita naisten vastaukset aina päinvastoin. Esimerkiksi jos kysyy "onko jokin vialla" (siis jos näkee naisen olevan kiukkuinen) ja nainen vastaa "ei", niin se tarkoittaa että jotain isoa on vialla.

Tai tämä lahjaesimerkki. Naisen sanomana "en halua lahjaa" tarkoittaa, että miehen pitäisi osata naisen tuntien ostaa tajunnan räjäyttävä yllätyslahja.

Ei ole helppoa olla mies.

Minä taas sanon tasan sen mitä tarkoitan. Mieheni on erittäin huono lukemaan ilmeitä, mielentiloja eikä ole myöskään ajatustenlukija. Suhteemme alusta lähtien on ollut selvää, että jos haluaa hänestä tietyn reaktion niin kannattaa sanoa suoraan, eikä antaa kautta rantain arvuutella. Itse taas luen miestään kuin avointa kirjaa, mutta olen lisäksi opettanut hänelle, että kanssani rehellisyys ja suoruus on paras politiikka. Jos jotain haluaa niin paras tapa saada se on sanoa suoraan.

Vierailija
14/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyrin kruunun saat.

Vierailija
15/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi sanoo sille miehelle mitä oikeasti tahdot.

Mieheni kysyy aina lahjatoiveita ja vastaan ettei mitään tarvitse ostaa, mutta esim. ravintolaillallinen olisi kiva.

On aina järkännyt sen illallisen ja jotain kivaa extraa (keilaus, leffa, jonkun bändin keikka yms.)siihen päälle.

Ei miehet ole ajatusten lukijoita ja jos olet jo vuosia tyytynyt tuohon tilanteeseen, niin kyllä mieskin jo ajattelee että kaikki on ihan hyvin näin.

Vierailija
16/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sopisi tuonne kursailuketjuun.

Vierailija
17/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa, mitä tilaa. Noita hius- ja vaatejuttuja en tosin ymmärrä, ei kai ne miehen pussista ole pois?

Vierailija
18/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni nytkin on viime aikoina korostettu erään kampanjan aikana että ei tarkoittaa aina ei...

Mutta vakavasti puhuen ymmärrän kyllä mitä aloittaja ajaa takaa. Mutta kun aika iso osa miehistä ei tosiaankaan ole ajatustenlukijoita eikä edes ymmrrä vihjeitä niin sinun kannattaisi kertoa miehellesi ihan suoraan että sinä tulisit hyvin onnelliseksi jos hän muistaisi sinua aina joskus jollain pienellä yllätyksellä.

Ot, mutta noista vihjailuista on hauskoja esimerkki Viivi ja Wagner sarjakuvassa. Vaikka onkin kärjistettyjä humoristisia esimerkkejä, niin paljon siellä on totuuttakin taustalla.

Vierailija
19/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein suhteissa on naisen rahat ja sitten yhteiset rahat. Näin etenkin ulkomailla, Suomessa ollaan jo tasa-arvoisempia asian suhteen ja naiset maksavat mielellään myös puolison menoja (ravintolat yms).

Vierailija
20/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ap:n tavoin toimiva mies. Joka kerran joudun vääntämään miehelle sitä, että haluan antaa hänelle lahjan tuottaakseni hyvää mieltä ja koska hän mielestäni todellakin on juhlansa ansainnut. Ja että ei, lahjan valinta perusteena ei ole antaa jotain mahdollisimman halpaa, jotta saisi tämän "velvollisuuden" mahdollisimman helposti hoidettua alta pois. Ei varmaan mikään yllätys, että miehellä on marttyyriäiti, joka ei mielestään tarvitse mitään... Prkl.