Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni iloitsi että hän on onnekseen saanut maailman halvimman naisen

Vierailija
20.06.2019 |

Meillä on kesäkuun lopussa tulossa kymmenes hääpäivä. Mies kysyi haluanko jotain lahjaa. Vastasin, niinkuin aina, että voitaisiin käydä yhdessä jossain lenkillä hääpäivän kunniaksi. Siitä mies tyytyväisenä hyräillen sanoi että hän on niin onnekas kun olen maailman halvin nainen. Tuli itselle aika "rikkaruoho" fiilis. Olen todella vaatimaton, koska onnekseni olen hyvin säilynyt ja luonnonkaunis. Käyn kerran vuodessa kampaajalla ja se siitä. Vaatteilla en koreile enkä koskaan itselle mitään osta. Olen tottunut elämään nuukasti lapsesta asti. Mieheni ei ole ostanut minulle koko suhteemme aikana kuin kaksi lahjaa, nekin oli kukkia. Toki aina sanon etten halua mitään turhaa. Ääh, vaikea selittää. Pelkään että olen itsestään selvyys. Minä ostan aina miehelleni lahjat, koska hän ei itse ostaisi mitään ja kulkisi rääsyissä. Itse kuljen koska en itselleni raaski ostaaa...

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teille joillekin voi olla vaikea ymmärtää että HALUAA että se toinen HALUAISI antaa jotain tai keksiä jotain kivaa yllätystä. Jos minä pyydän sitä, niin toinen tekee sen vain velvollisuudesta, ei siksi että oikeasti haluaisi tehdä minut onnelliseksi.

Kai se ongelma on siinä, että jos kysytään haluatko lahjan/mitä haluaisit lahjaksi (kun ei tahdota ostaa turhaa ja tarpeetonta) niin vastaat EN mä mitään tarvi. Ja pahimmassa tapauksessa, kun saat lahjan sanot EI ois tarvinut. Ja lisäksi tätä ei siis saa sinun mukaasi edes kysyä vaan pitää koko ajan ostaa lahjoja/rakkautta koska muuten se ei rakasta, kun ei halua lahjoa. Rehellisempää olisi sanoa haluan lahjan, yllätä minut.

Vierailija
62/62 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

upsideisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä