Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen eksä perui heidän 6v tytön synttärilahjakäyntinsä eläinpuistoon, minä vein tytön ja eksä raivostui kuultuaan

Vierailija
19.06.2019 |

- jälkikäteen.

Mies ja eksänsä olivat molemmat niin krapulassa etteivät pystyneet viemään 6v tyttöään eläinpuistoon kuten oli luvattu. Ensin sovin molempien kanssa että on ok ja eksä jopa kiitteli että jaksan viettää tytön kanssa päivän. Eksän naisystävä oli kuulemma ollut sitä mieltä että "ihan sama kunhan se kakara ei tänne nyt tule"

Meillä meni oikein hyvin, kävimme siellä eläinpuistossa, syömässä ja jäätelöllä, vielä ruokkimassa sorsia kun vesi oli liian kylmää uimiseen ja satoi/ukkosti.

Lopulta sain haukut että yritän omia lapsen ja näyttää hänet pas kalta äidiltä. Tytön äiti soitti minulle tuntemattomasta numerosta. Huo rittelut ja muu kiva päälle. Onneksi lapsi ei ollut tätä kuulemassa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jatkanut ryyppäämistä ja kännipäissään lievitteli omaa morkkistaan sinua haukkumalla?

Miehellesi voisit toki jutella tuosta että hän on niin krapulassa oman lapsensa syntymäpäivänä, että joutuu perumaan tekemänsä lupaukset lapselle. Hyvä että sinä sentään pelastit lapsen päivän.

Vierailija
2/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sattuivat kumpikin vanhempi olemaan samaan aikaan noin huonossa kunnossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Ensin puhut miehen eksästä, mutta kohta se olikin eksän (kenen?) naisystävä, joka ei halunnut "kakaraa" luokseen. Eli mitä?

Vierailija
4/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Ensin puhut miehen eksästä, mutta kohta se olikin eksän (kenen?) naisystävä, joka ei halunnut "kakaraa" luokseen. Eli mitä?

No sen miehen eksän naisystävä. Ei halunnut lasta itsensä ja tämän miehen eksän luokse. Näin minä tämän ymmärsin, eikä asia mitenkään epäselvältä vaikuttanut.

Vierailija
5/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinan hahmot:

Tyttö 6v

Nyksä, sukupuoli tuntematon = ap

Mies, tytön isä

Miehen eksä, tytön äiti

Eksän naisystävä - niitä kun voi nykyään olla naisillakin

Vierailija
6/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle tulee yllätyksenä että nainen voi olla suhteessa naisen kanssa?

Vierailija
7/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vi tt u taas tätä analysointia. Vastatkaa itse aloituksen kysymykseen.

Vierailija
8/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä lapsi on sosiaalitoimen tiedossa. Riepuparka, kumpikin vanhempi makaa krapulassa ja joku random mimmi sitten hoitaa.

Vierailija
9/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarvis ensin tietää se aloittajan kysymys..

Vierailija
10/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa ei ollut mitään kysymystä, URPO!

Vierailija
11/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää kunnon aamiainen, niin jaksatte harrastaa aktiviteetteja lasten kanssa. Minä syön joka aamu kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta paloittelee sekaan voita ja ripottelee päälle ruokosokeria. Olemme tehneet näin jo 17 vuotta.

Alkoholia emme käytä oikeastaan lainkaan. Jonkun satunnaisen kuohuviinimaljan nostamme muutaman kerran vuodessa, kun emme juhlatilanteissa viitsi mainostaa sitä, ettei alkoholi meille maistu.

Vierailija
12/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit lapsen katsomaan vangittuja eläimiä? 😢

Vierailija
13/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen pikku Untuvakerä kirjoitti:

Syökää kunnon aamiainen, niin jaksatte harrastaa aktiviteetteja lasten kanssa. Minä syön joka aamu kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta paloittelee sekaan voita ja ripottelee päälle ruokosokeria. Olemme tehneet näin jo 17 vuotta.

Alkoholia emme käytä oikeastaan lainkaan. Jonkun satunnaisen kuohuviinimaljan nostamme muutaman kerran vuodessa, kun emme juhlatilanteissa viitsi mainostaa sitä, ettei alkoholi meille maistu.

Suloinen ja viisas Untuvakerä. Hän tietää, miten pitää elää.

Vierailija
14/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siitä tarvitse täällä kirjoittaa.

Vierailija
15/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no mitä mun nyt pitäis tehdä?

Vierailija
16/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kannattaa stressata nykyisen piikaystäväsi entisen hoidon jorinoista. Hienoa, että hoidit synttärivelvollisuudet maaliin saakka.

Vierailija
17/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle tulee yllätyksenä että nainen voi olla suhteessa naisen kanssa?

Hienoa että noin sekopäinen teksti aukeaa sulle.

Ap voi olla mies tai nainen.

Jos ap on nainen, hänen nykyisen miehensä ex on siis nainen ja tämän exän nykyinen kumppani on nainen. (Olettaen että krapulasta kärsivät sekä ap:n nyksä ja nyksän ex.)

Jos hän on mies, ap on siis nykyisin suhteessa miehen kanssa, elikkäs ho moseksua ali, joka haluaa nyksän eksän mielestä saada tämän näyttämään huonolta äidiltä.

Ja ap:n miehen krapulainen ex on onnellisessa suhteessa naisen kanssa, joka ei halunnut sitä "kakaraa" sinne jonnekin.

Nih

Vierailija
18/29 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihania nämä uusperheet ja mitä enemmän pentuja ja mitä useamman kanssa tehtynä, sitä ihanampi soppa!!! Ja ihan vapaaehtoisesti näihin ryhdytään : ))

Vierailija
19/29 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavasti laadittu aloitus.

Vierailija
20/29 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika p*aska äiti se miehesi ex onkin, jos on niin krapulassa lapsen syntymäpäivänä , ettei pysty pitämään lupauksiaan. Ja lisäksi naisystäväkin näyttää menevän lapsen edelle.

Hyvä juttu, että sinä vietit päivän lapsen kanssa.