Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sopiva hiusten pituus sukupuolineutraalille lapselle?

Vierailija
19.06.2019 |

Olen kasvattamassa Nici-Jessicoa sukupuolineutraalisti. Nyt kun hiukset ovat ruvenneet kasvamaan, mietin tuota hiusten pituutta. Mikä on sopiva pituus niin, että lapsi ei samaistuisi hiusmallinsa kautta mihinkään ahdistavaan sukupuolirooliin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju

Vierailija
2/17 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa toinen puoli lyhyeksi ja anna toisen kasvaa. On sitten sekä tyttöjen että poikien tyyliä.

Vierailija
4/17 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mikä vaan. Sehän kuuluu asiaan, että ei ole mitään väliä.

Vierailija
5/17 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin sukupuoliepäneutraaleille. Se mistä lapsi tykkää ja mistä pystyy huolehtimaan/antaa aikuisen huolehtia sen verran ettei näytä rölliltä.

Vierailija
6/17 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pojallani oli aina pitkä tukka

Vierailija
7/17 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten mun Nico-Jessicoa luullaan homoksi. Pitää olla neutraali hiustyyli.

Ap

Vierailija
8/17 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nimimerkkivaras voisi edes kirjoittaa lapseni nimen oikein!

Oikea AP

Vierailija
9/17 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaa toinen puoli lyhyeksi ja anna toisen kasvaa. On sitten sekä tyttöjen että poikien tyyliä.

Kalju on kyllä paras, koska niitä sukupuolia on nykyään niin monta, niin ei sitten lapsi järkyty. Muista kutsua vaan lapseksi, ei nimellä (jos annettu joku nimi harkitsemattomasti). Voit sanoa, että tapa on vuosisatojen ajan ollut käytössä Porvoossa.

Vierailija
10/17 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, minkä lapsi itse haluaa. Niin kauan, kun hänellä ei ole mielipidettä asiaan, niin sellainen mitä jaksat hoitaa.

Vierailija
11/17 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä on provo, niin varmaan sellainen, että se on syntymässä määritellyn sukupuolen yleinen vastakohta. Lapselta itseltä ei tietenkään pidä kysyä.

Vierailija
12/17 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nimimerkkivaras voisi edes kirjoittaa lapseni nimen oikein!

Oikea AP

Eiköhän se roolittomassa elämässä ole sama,miten nimi kirjoitetaan.Mitä suotta identiteetin hirveää roolia kantamaan.Voi olla karvat,tai karvaton,vihreä,musta tai vaikka silver-tukka takuilla tai ilman.Rastat,permis,curly tai piikki..ohan niitä vaihtoehtoja karvoille.Voi myös tosiaan kokeilla eri juttuja eripuolella päätä.

Vierailija
13/17 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten ihmiset kuvittelee, että sukupuolineutraaliuteen voi jotenkin kasvattaa? Kyllähän transpojat on poikamaisia, vaikka vanhemmat yrittää pukea mekkoa ja transtytöt tyttömäisiä, vaikka isät yrittää, no, mitä yrittääkin. En ymmärrä miksi lapsi suostuisi neutraalisuuteen, jos ei sitä ole.

Vierailija
14/17 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimaa siihen penskan kaljuun vielä ruohotuppo päähän niin on tarpeeksi vihreä (de gröna)ja ekolookinen.

Vierailija
15/17 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan tosiaankin, että ap on trolololooo.

Vierailija
16/17 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolikatkeran äidin tunnistaa just siitä, että pojan hiukset laineilevat olkapäille mahdollisimman epäkäytännöllisesti tai tytölle leikattu mahdollisimman käytännöllinen lyhyt polkkatukka.

Sitten vaan ollaan olevinaan boheemeja tai käytännöllisiä sen mukaan miltä lapsi näyttää. Todellinen halu on alistaa poika psyykkisesti tai pitää tyttö mahdollisimman kaukana ja pärjäävänä, ettei siitä vain tulisi yhtä heikkoa kuin itse on.

Vierailija
17/17 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta, juu, heittää kaikki mahdolliset provot tulille nyt, kun on vielä vartti aikaa kirjoitella anona 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän