Jätin miehen kahden vuoden jälkeen...
koska suhteessa oli ongelmia. Mies painosti asioihin, joihin en ollut vielä valmis ja koin suurta riittämättömyyden tunnetta. Tämä syyllistäminen jatkui, vaikka puhuin asiasta ja toivoin sen loppuvan.
Asumme lähekkäin, enkä voi olla törmäämättä mieheen ajoittain. Eilen sattumalta tapasimme eräässä tilaisuudessa ja mies ei edes katsonut päin tai tervehtinyt, vaikka ystävinä piti jatkaa. Pakosta huomasi minut, koska yhteinen tuttavamme suureen ääneen mua tervehti. Ovatko kaikki miehet yhtä pikkusieluisia? Aika naurettavaa käytöstä aikuiselta ihmiseltä.
Kommentit (9)
Minäkin jätin, koska se ei löytänyt pimeässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes haluat olla ystävä tuollaisen lapsellisen painostajan kanssa?
Sitä mietin itsekin... No, meillä on yhteisiä tuttavia ja ajattelin, että voitais siksikin pitää välit asiallisina ja olla aikuisia, mut ei sit vissiin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin jätin, koska se ei löytänyt pimeässä.
Tuo Aloituksen mies kyllä löysi pimeässäkin ja vieläpä peiton alla ja oli hyvä siinä mitä teki, siks kai osaltaan näinkin kauan sitä siedin.
Itseä varten ne välit halutaan pitää asiallisina. Lähinnä siksi että saa sanoa muille että kavereina on pysytty ja muuta sana helinää. Mutta totuus on että harvoin sitä exien kanssa on kellään asiallisia välejä. Koska ei ole välejä ollenkaan. Palataan siis siihen tilanteeseen kuin ei tunnettaisikaan.
Hänelläkin on tunteet. Anna ajan mennä. Ja miehen jos niikseen tulee.
Siis jätit miehen ja nyt valitat kun häntä ei kiinnosta puhua sinulle? Ehkä sitten toivoit, että mies olisi alkanut itkemään perääsi.
Vierailija kirjoitti:
Siis jätit miehen ja nyt valitat kun häntä ei kiinnosta puhua sinulle? Ehkä sitten toivoit, että mies olisi alkanut itkemään perääsi.
Itki se perääni, mutta oli myöhäistä. Olis kannattanut ottaa onkeensa, kun sanoin, että en jaksa jatkuvaa syyllistämistä. Ei tarvitse edes puhua mun kanssani, mutta voisi nyt edes tervehtiä, kun on jokseenkin kiusallista yhteisten tuttujen seurassa olla, kun yks käyttäytyy kuin teini.
Ai niin, itse ehdotti vielä, että voidaanko olla ystäviä. Vaikka se harvoin toimii, niin myönnyin.
Miksi edes haluat olla ystävä tuollaisen lapsellisen painostajan kanssa?