Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luettele kaikki Ne maat missä olet käynyt Ystävällisimmästä tylympään.

Vierailija
19.06.2019 |

Eli kaikki ne maat missä olet käynyt ystävällisimmästä tylyimpään

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaikkia, mutta ykkönen on US of A ja hännänhuippuna ankeista ankein Portugali.

Vierailija
2/43 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kaikkia, mutta ystävällisimmät: Norja (pohjoisosat), Espanja, Intia

Tylyimmät: Viro, Venäjä, Ranska

Vierailija
4/43 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä, Kreikka, Norja, Ruotsi, Islanti, Italia, Tanska, Usa, Espanja, Viro, Saksa, Ranska, Unkari, Englanti, Itävalta, Kanada.

Vierailija
5/43 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisin USA ja tylyin varmaan Viro ja siinä välissä ehkä 12 maata joita en osaa rankata.

Vierailija
6/43 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisimmät:

USA, Saksa, Ranska

Ankeimmat:

Norja, Ruotsi, Venäjä

Vierailija
7/43 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/43 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaikkia, mutta ykkönen on US of A ja hännänhuippuna ankeista ankein Portugali.

Minä laitan nämä päinvastoin. Usassa asuneena en näe sitä smalltalkia ystävällisyytenä. Portugalilaisten ystävällisyys on ystävällistä

Vierailija
9/43 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa. Kaikissa niissä on ollut ystävällisiä ja tylyjä ihmisiä.

Yksi yksipuolisimmin tylyistä on kuitenkin Norja. Toinen on todennäköisesti Alankomaat. Välimernmaissa ketään ei kiinnosta mikään ja se johtaa siihen, ettet sinäkään kiinnosta niin paljon että olisivat tylyjä tai ystävällisiä. Britit on kohteliaan tylyjä: se näytää ystävälliseltä, jos ja kun et tiedä, mitä ne oikeasti tarkoittavat. Sama pätee jenkkeihin. Venäläiset tuntuvat tylyiltä, mutta muuttuvat täysin jos vähän pidät puoliasi. Australialaiset ovat oikeasti sekä hyvin ystävällisiä että tosi tylyjä ja suoria jos on tarpeen. Sama saksalaisilla.

Vierailija
10/43 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanska, Italia, Saksa, Espanja, Ranska, Ruotsi.

Vierailija
11/43 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisin Italia, tylyin Ranska.

Vierailija
12/43 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan nämä päinvastoin. Usassa asuneena en näe sitä smalltalkia ystävällisyytenä. Portugalilaisten ystävällisyys on ystävällistä

USA:ssa tuli heti tunne että olen tervetullut maahan, kun jo rajatarkastaja oli hyvin kohtelias ja ystävällinen. Sama päti kaikkiin reissuilla tavattuihin, niin aspoihin kuin ihan yksityishenkilöihinkin. Tiedän kyllä small talk-kaavan, eli ei ole mitään impivaaralaisen ihastumista.

Portugalissa puolestaan oli suorastaan vihamielinen tunnelma ja lähestulkoon vattuilua sai osakseen niin lentokentällä, aspoilta ja kaikilta. Hyvin outo, jotenkin masentuneen oloinen tunnelma.

Vierailija
13/43 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisimmät:

Bosnia

Englanti

Ukraina

Serbia

Keskikasti:

Venäjä

Ruotsi

Norja

Unkari

Irlanti

Viro

Saksa

Tylyimmät:

Kiina

Kosovo

Makedonia

Vierailija
14/43 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iran, Libanon, Itävalta, Japani, Venezuela, Intia, Australia, Kanada, Meksiko, USA, Espanja, Portugal, Saksa, Ranska, Sveitsi, Iso-Britannia, Latvia, Ukraina, Venäjä, Viro, Israel.

Vierailija
15/43 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iran, Libanon, Itävalta, Japani, Venezuela, Intia, Australia, Kanada, Meksiko, USA, Espanja, Portugal, Saksa, Ranska, Sveitsi, Iso-Britannia, Latvia, Ukraina, Venäjä, Viro, Israel.

Ai Ruotsi ja Tanska unohtui, ne olisi ehkä tuolla Espanjan tienoilla.

Vierailija
16/43 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollanti, Suomi, Tanska, Ruotsi, USA, Italia, Saksa, Iso-Britannia, Viro, Belgia, Ranska

Suunnilleen noin. Laitoin Suomenkin listaan, kun ulkosuomalaisena aina hämmästyn miten hyvää palvelua saa. Oma asuinmaa löytyy enemmänkin tuolta häntäpäästä...

Vierailija
17/43 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisin Italia, tylyin Norja. Norjalla on muutenkin miljoona kertaa todellisuutta parempi maine, norjalaiset eivät todellakaan ole mitään iloisia ja sosiaalisia "hei, hei" -tyyppejä, en ymmärrä miten ovat onnistuneet markkinoimaan itsensä aurinkoisena ja kivana kansana.

Täällä aina hirveästi parjataan Viroa, mutta minun kokemukseni Virosta ovat todella hyviä. Luulen, että avaimena on se, että minulla ei ole minkäänlaista suomalaisen ylemmyysasennetta siellä käydessäni, vaan olen normaalin peruskohtelias ja iloinen ja puhun ihmisille englantia. En myöskään örvellä kännissä. Aina todella hyvä vastaanotto ollut. 

Vierailija
18/43 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro,Kreikka,Norja,Egypti,Ruotsi,Tanska,Kroatia,Italia,Espanja

Vierailija
19/43 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisin Italia, tylyin Norja. Norjalla on muutenkin miljoona kertaa todellisuutta parempi maine, norjalaiset eivät todellakaan ole mitään iloisia ja sosiaalisia "hei, hei" -tyyppejä, en ymmärrä miten ovat onnistuneet markkinoimaan itsensä aurinkoisena ja kivana kansana.

Täällä aina hirveästi parjataan Viroa, mutta minun kokemukseni Virosta ovat todella hyviä. Luulen, että avaimena on se, että minulla ei ole minkäänlaista suomalaisen ylemmyysasennetta siellä käydessäni, vaan olen normaalin peruskohtelias ja iloinen ja puhun ihmisille englantia. En myöskään örvellä kännissä. Aina todella hyvä vastaanotto ollut. 

Todellakin, Norja on kaikkea muuta kuin iloisten ihmisten maa.

Tallinnan palvelukulttuuri on todella hyvää ja reipasta, ei mitään pahaa sanottavaa siitä! Laivoilla onkin sitten ihan toinen meininki ja sama juttu monesti virolaisten yksityishenkilöiden kanssa.

20/43 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi on peräpää, sen jälkee tulee Suomi, kaikki muut maat on parempia. Ei samanlaisia pikku sieluja joka paikassa. Ruotsiin en koskaan enää jalalla astu jos ei ole aivan pakko autosta nousta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän