Mitähän tekemistä keksisi kun ei ole yhtään rahaa?
Mikään kävelylenkkikään ei nyt innosta, miten saan ajan kulumaan.
Kommentit (15)
Mene sieneen tai marjaan tai käy kirjastossa.
Ite kyllästyin kävelylenkkeihin, nykyään käyn vain maleksimassa/kuljeskelemassa jossain.
Tuleepahan ainakin askelia.
Vierailija kirjoitti:
Yks kiva juttu on jota voi tehdä ilman rahaa. Ja sillä voi lähteä nälkäkin 😎
Runk, runk ....
Siivoa. Laita rojua myyntiin kirpputorille. Revi vanhat lakanasi 2 cm suikaleeksi ja virkkaa matto.
Löysin tuosssa kirjastokortillla toimivan cineast.fi elokuvapalvelu johin rekisteröidyt ja kirjaat myös kirjastokortin tiedot niin voit katsoa 5 elokuvaa ihan ilmaiseksi kuukaudessa. Olen jo katsonut ne 5 tässä kuussa. Joten ens kuussa laskeminen alkaa alusta. Aika uusia elokuvia on myös siellä.
Itse olen aloittanut tekemään tekoälykoodausta.
Päikkärit, itseä kiinnostavien aiheiden luentojen katsominen youtubesta, yleareenasta joku leijonadokkari pylrimään, pausetat sen aina välillä ja yritän nopeasti piirtää leijonasta krokipiirroksen - vaikka ruudun läpi.
Kuuntele joku sun lemppari cd alusta loppuun. Kirjahyllyn järjestäminen värijärjestykseen. Ikkunaostoksilla käyminen. Veikkauspelien pelaaminen leikisti ilman rahaa (hylleröt on ihan paras). Minusta on kiva miettiä ja unelmoida aina välillä miltä tuntuisi voittaa lotossa. Luo vaikka haavematkakohteista Pinterestiin taulu.
Youtubesta karaokevideoita ja joku harjanvarsi mikrofooniksi ja sitten vaan kiekumaan. Teen tuota aina kun muita ei ole kotona.
Keräsin lisää palautuspulloja lähipuistoista, entisten lisäksi ja kävin ostamassa kirppikseltä katselemani lämpimän takin itselleni. Tulipas hyvä mieli kun se oli vielä siellä ja sain takin itselleni 12e. Syksy voi tulla.
Jos teitä taloudessa kaksi tai enemmän niin hauskaa ajanvietettä on wikipedia-ralli. Voi myös haastaa itsensä siinä ja ottaa aikaa.
Kirjastosta kielikursseja, ja lehtiä voi lukea vaikka tuntikausia. Ehkä voi myös täyttää pakkasta oikein halvoilla itse tehdyillä ruoilla ja leivonnaisilla.
Yks kiva juttu on jota voi tehdä ilman rahaa. Ja sillä voi lähteä nälkäkin 😎