Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhteeseen ajaudutaan?

Vierailija
19.06.2019 |

Xxxx

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun ex halusi avaimen mun kämpälle ja kohta sen hammasharja ja muita kamoja ilmestyi sinne kysymättä .

2/6 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun ex halusi avaimen mun kämpälle ja kohta sen hammasharja ja muita kamoja ilmestyi sinne kysymättä .

Jep, tuohan on klassinen tapa, hammasharjasta se yleensä lähtee :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan tuli ja asettu taloksi. Oltu nyt parikymmentä vuotta yksissä ja mukavaa on. Tapanani on muutenkin ajelehtia elämässä sinnetänne, tämä suhde on ollut kiintopiste.

Vierailija
4/6 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ensimmäisen yön jälkeen hän vaan jäi. Kävi äkkiä välillä kotona katsomassa postit ja haki vaatteita. Kun vuosi tuli täyteen, niin kannettiin loputkin tavarat minun asuntoon. Pari vuotta myöhemmin naimisiin ja sitten kaksi lasta. Nyt kolmas asunto ja aikuiset lapset maailmassa. Oli todella hyvä kun vaan jäi, 30 vuotta yhdessä.

Vierailija
5/6 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, aloituksesta oli poistettu maagiset kirjaimet f w b

Vierailija
6/6 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä pikkujouluissa ja naisen ukko soitti aamulla ja kehoitti pysymään siellä missä on.

Otettiin uusinta krapulassa ja pian 7kk täynnä ja ensimmäinen yhteinen lapsi tulossa.

Parasta tietysti ettei ero ehdi astua voimaan (kaikki viivytteli asian kanssa) joten lapsi päätyy exän nimiin ja elareita ei saa vältettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi