Onko caprit ihan out?
Vai pitääkö nyt olla trendikkäästi pitkälahkeiset shortsit. Mulla rumat polvet, jotka mielummin peittäisin.
Kommentit (26)
Älä laita capreja jos olet tantta-mallinen, lyhyt ja vankka. Capreissa vaan näytät Lumikin kääpiöltä ei voi mitään.
Jossain maksimekossa saatikka puoleensääreen ulottuvassa kauhtanassa vasta lyhyt ja vankka kauhealta näyttääkin. Koko kropan peittävä laaja vaate isontaa. Olen yhtä epämääräistä möykkyä. Inhoan hankalia joka paikassa tiellä olevia helmoja. Pitkälle ihmiselle jotenkin sopii koosta riippumatta.
Caprit ovat keväällä ja kesällä kivat. Viis muodista. Jos pohkeet eivät ole kovin paksut, kaikilla niin ei ole.
Minusta Caprit vaikuttaa ettei pukija osannut päättää laittaako shortsit vai pitkät, niin laittaa siltä väliä. Näyttää leikatuilta. Itse lyhennetyiltä.
Yhtä oudot kuin se housut ja hame tai hyvin pitkä tunika samaan aikaan. Et ei oo osannut päättää hame vai housut niin laitan molemmat.
Olen pitkä ja joskus löytämäni kivat housut ovat lyhyet. Käärin.
Caprien sijaan suosin semmossia shortseja jotka juuri menee polvien yli, mutta sääret näkyy ihan normaalisti. Välillä ku näkyy vieläki joillain miehillä capreja ni sitä ajattelee että vuosi 2003 ei ole vielä heiltä ohi.
Tämä pätee silloin kun ne vaatteet, joista pidät, eivät ole koskaan olleetkaan muotia.
Jos taas pidät sitkeästi vaatteista, jotka olivat muotia noin 7 vuotta sitten, se korostaa sitä,e ttä sinä et ole seitsemään vuoteen nähnyt mitään uutta, seurannut aikaasi etkä ylipäätään kehittynyt. Se korostaa sitä, että olet väsynyt ja pudonnut kelkasta. Se vanhentaa.