Onko caprit ihan out?
Vai pitääkö nyt olla trendikkäästi pitkälahkeiset shortsit. Mulla rumat polvet, jotka mielummin peittäisin.
Kommentit (26)
Caprit ei ole kovin kaunis vaate. Jos suret rumia polvia niin onko siinä mitään logiikkaa verhota niitä rumiin vaatteisiin? Eikö parempi vaihtoehto olisi että edes vaate on kaunis?
Just Ruotsin risteilyltä tulen eikä siellä ainakaan jätetty capreja yhtään. Omat teinityttöni eivät niitä kyllä käyttäisi, enkä kyllä itsekään enää.
Oon nähnyt nyt tämän kesän alussa yllättävän monilla caprit. Ehkä ne ovat tulossa taas muotiin?
Hyvät työhousut helteellä, kun polvet ei saa näkyä.
Onhan ne jo aikansa eläneet. Keski-ikäisillekin on parempi vaihtoehto kaunis kesämekko tai hame. Nuorethan ei noita ole pitänyt vuosiin.
Ei oo out jos sopii asuun ja sun kropalle.
Mitkään vaatteet eivät ole out, mistä itse tykkää. Eli caprit vaan päälle hyvä matami ja baanalle.
Aivan sama. On ainoat housut joissa helteellä kestää olla ja jotka mahtuu jalkaan.
Nimenomaat caprit (ei trikoot) ovat siistit kesällä ja sopivat varsinkin niille jotka eivät halua polviaan vilautella.
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt nyt tämän kesän alussa yllättävän monilla caprit. Ehkä ne ovat tulossa taas muotiin?
Itse olen aina käyttänyt ja tulen tulevaisuudessakin käyttämään. Ei sinäänsä kiinnosta seurata jatkuvasti vaihtuvia muotitrendejä. Omasta mielestä caprit ovat kätevät, eivätkä satuta omaa visuaalista silmää.
N24
Sellaiset tiukat porkkanamalliset caprit on out. Leveälahkeiset culottet tai väljät mutta lahkeensuusta kurotut caprimittaiset housut ovat in.
Sitä ihmettelen, miten aikuiset ihmiset voivat olla niin epävarmoja, että tarvitsee vauva-palstalla kysellä onko ok laittaa jotain päälle. Jos itseä mielyttää niin päälle vaan. (Juhlatilanteet ja muut erikoistilanteet asia erikseen.) Se, että seurataan orjallisesti toinen toistaan naurettavampia trendejä kielii ainakin minulle epävarmuudesta ja oman kriittisen ajattelun puutteesta.
N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina käyttänyt ja tulen tulevaisuudessakin käyttämään. Ei sinäänsä kiinnosta seurata jatkuvasti vaihtuvia muotitrendejä. Omasta mielestä caprit ovat kätevät, eivätkä satuta omaa visuaalista silmää.
N24
Jep, juuri näin. Sama.
Itsekin seurasin nuorempana kovasti muotia, sitten pääsin siitä ajattelusta eroon ja ei enää ahdista ajatella mitä mieltä muut ovat pukeutumisestani. Pääasia että itse viihdyn.
Ei kannata välittää siitä, mikä on muotia tai ei, vaan käyttää sitä, mistä itse pitää.
Mutta caprit eivät ole kovin hyvännäköinen vaatekappale kenenkään päällä, koska korostavat pohkeita, ja se näyttää vähän hassulta, koska harva haluaa kiinnittää muiden huomion pohkeisiinsa.
Kyllä tuolla ihmisillä capreja näkee jos jonkinlaisia, ihan leggareista superleveisiin, joten ihan sama minkälaiset laittaa, niin varmasti muitakin sellaisia käyttäviä löytyy. Se on toki pukeutumisessa aina sitten eri juttu, jos pitää olla muodin aallonharjalla.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen, miten aikuiset ihmiset voivat olla niin epävarmoja, että tarvitsee vauva-palstalla kysellä onko ok laittaa jotain päälle. Jos itseä mielyttää niin päälle vaan. (Juhlatilanteet ja muut erikoistilanteet asia erikseen.) Se, että seurataan orjallisesti toinen toistaan naurettavampia trendejä kielii ainakin minulle epävarmuudesta ja oman kriittisen ajattelun puutteesta.
N24
Ja aina voi perustella itselleen olevansa edelläkävijä. ;)
Muotia tai ei, niin ihan kauheat. Eivät sen vilpoisemmat kuin nilkkapituiset housutkasn tai esim maxihame/mekko. Yleensä 50+ tätien juttu, kun ollaan vähän ”villejä” että ihan puoli (paksua) säärtä näkyy näin kesän tullen. Hyi että, ei jatkoon. Mauttomat.
Monilla on rumat polvet säärineen, kaikki peittoon mieluummin.