Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkelin vapinakohtaus

Vierailija
19.06.2019 |

Kuka uskoo vapinan johtuneen helteestä? Itseänikin alkanut joskus heikottaa helteessä, mutta ei se noin ilmennyt, vaan olen mennyt vaan väsyneeksi, veltoksi ja voimattomaksi, ja päätä huipannut.

Kommentit (169)

Vierailija
41/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa kun aloittaja ei reagoi noin helteessä niin kukaan muukaan ei voi. Paksut vaatteet päällä seisot pitkään suorassa paisteessa, olet ehkä syönyt ja juonut huonosti, niin ihan normaali reaktio.

Vierailija
42/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa oli vaan alkava juóppohùlluuskohtáus, joka meni tasoittavilla ohi. Hän saattaa olla vielä märempi kuin Junkkeri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista tuo meno tuolla EU:ssa ja muissa päättävissä elimissä, kun yksi heiluu ja tärisee, kun on juonut liikaa ja Merkel tärisee ja huojuu, kun ei ole juonut tarpeeksi.

Ja kyllä kirjoitusvirheet tehty tarkoituksella jotta palstan pätijät eivät joudu ottamaan itse asiaan kantaa.

Vierailija
44/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieressä oleva ukkeli ei ole huomaavinaan eikä kukaan muukaan keskeytä ohjelmaa. Kauhean näköistä.

Olisi ollut inhimillistä pitää pieni tauko. Ja jos olisi ollut herrasmies, olisi voinut ottaa toista käsivarresta kiinni. Mutta aika epäinhimilliseltä tuo Merkelkin tuntuu uutisten välityksellä, niin ehkä kukaan ei vaan välittänyt sen voinnista p*skaakaan? Tai ei uskaltanut koskea siihen?

Vierailija
45/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa kun aloittaja ei reagoi noin helteessä niin kukaan muukaan ei voi. Paksut vaatteet päällä seisot pitkään suorassa paisteessa, olet ehkä syönyt ja juonut huonosti, niin ihan normaali reaktio.

Merkel ei kyllä näytä huonostisyöneeltä.  ;)

Vierailija
46/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa on ihmisiä joilla on kokemusta nestehukan oireilusta noin. Occamin partaveitsi. Varusmiehiä pyörtyilee kuumassa auringonpaisteessa seisoessaan joten ei tarvi olla edes vanha. Hyödylliset idiootit sitten seuraa jotain venäjätrollia ja rupeaa leipomaan tilanteesta jotain muuta kuin mitä se on.

Vierailija
47/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista...

Vierailija
48/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helteestå, vaan nestehukasta ja suolojen vähäisyydestä.

Vapina näytti ihan lihaskrapilta, mutta hän kuitenkin käveli tasapainoisesti.

Vastaavaa "vapinaa" näkee usein kilpaurheilussa, urheilijan iästä riippumatta ja usein krappeja on juuri käsissä tai jaloissa.

Moni urheilija sätkii käsillää kauankin. Ja siksi urheilijalle tarjotaan kivennäisvettä.

Ettekö ole kiinnittäneet huomiota kisoissa.

Kumma kun Mergelin avustajat ja turvamiehet eivät huolehtineet riittävästä nesteytyksestä, kun hänellä oli kuitenkin lämmin vaatetus.

Vierailija
49/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkel ei kyllä näytä huonostisyöneeltä.  ;)

Edesmennyt mieheni, joka painoi 170 kg, todettiin sairaalassa aliravituksi. Hän siis odotti siellä leikkaukseen pääsyä ja sen vuoksi häntä pidettiin syömättä ja juomatta. Vasta illalla kun todettiin, ettei leikkausta tule sille päivälle, annettiin ruokaa ja juomaa. Näin oli mennyt monta päivää ja sen jälkeen tuo toteamus ja sitten pääsikin leikkaukseen, kun ei voitu enää pitää ravinnotta. 

Vierailija
50/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on menty johonkin feikkivideoon....

Haluatko perustella näkemyksesi?

En usko että kaikki Saksan suuret tv-kanavat olisivat uutisissan näyttäneet jotain feikkivideota... 🤔

No justhan joku Fox jenkkilässä näytti, en muista enää mistä siinä oli kyse mutta jotain Trumpille edullista ja hidastamalla tehty? Nancy Pelos? No en en muista mistä siinä oli kyse.

Joku Fox ehkä näytti jotain mitä sä nyt et ihan muista vai miten se nyt menikään. Tai jotain. Kyllä mä nyt vakuutuin.

Fox-TV- kanava Yhdysvalloissa näytti manipuloitua "uutis"filmiä, jossa edustajainhuoneen puhemies, demokraatti Nancy Pelosi, Trumpin arkkivihollinen, vaikutti olevan julkisesti humalassa, vaikka kyseinen henkilö on absolutisti. En itse usko kans että Saksan tv-kanavat lähtis tällaiseen, mutta Yhdysvalloissa nykyään ilmeisesti arkipäivää. Vakuutuitko nyt, vai pitääkö kaivaa liitteet jostain, itse näin tämän News Republicin sivuilla.

Vierailija
51/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MK ultra

Samoja oireita on myös Hillary Clintonilla.

Vierailija
52/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Merkelilläkin ole diabetes? Ehkä meni sokerit matalalle. Minullakin menee helteellä helpommin.

Vierailija
53/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai nestehukka noin ilmene? Kun sitä väitti sen olevan.

Vierailija
54/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikääntymisen aiheuttama heikotus, naisilla tietysti oirehtii aiemmin, mutta kuitenkin yksilöllistä miten ilmenee.

Alapeukuttajalle tiedoksi, että näistä naiset vähemmän keskustelee, koska nolottaa, vaikka jokainen mummoikään päätyvä kokee. 

Vai että ”jokainen mummoikään päätyvä”? Eipä mulla ole vielä mitään tärinöitä ollut, vaikka olen jo 74 v.

Vierailija
55/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on menty johonkin feikkivideoon....

Haluatko perustella näkemyksesi?

En usko että kaikki Saksan suuret tv-kanavat olisivat uutisissan näyttäneet jotain feikkivideota... 🤔

No justhan joku Fox jenkkilässä näytti, en muista enää mistä siinä oli kyse mutta jotain Trumpille edullista ja hidastamalla tehty? Nancy Pelos? No en en muista mistä siinä oli kyse.

Aha. Eli et voi. Et muista kanavaa ja se jota epäilet on tunnettu feikkiuutisista, propagandasta, demokraattista puoluetta tukevasta kannastaan ja epäluotettavuudesta. Foxin uutisilla ei tee mitään.

Vierailija
56/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa, kun tuollainen video levitetään julkisuuteen.

Vierailija
57/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa on ihmisiä joilla on kokemusta nestehukan oireilusta noin. Occamin partaveitsi. Varusmiehiä pyörtyilee kuumassa auringonpaisteessa seisoessaan joten ei tarvi olla edes vanha. Hyödylliset idiootit sitten seuraa jotain venäjätrollia ja rupeaa leipomaan tilanteesta jotain muuta kuin mitä se on.

Pyörtyily helteessä onkin ihan normaalia. Merkelin vapina ei.

Vierailija
58/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa, kun tuollainen video levitetään julkisuuteen.

Julkinen asema ja työ. Ei sitä voi oikein salassakaan tehdä, vaikka varmasti sopisi Merkelin kuvioihin paremmin niin.

Vierailija
59/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoista...

Hyviä kommentteja.

Pidätelty pieru uhkasi päästä ulos.  :)))

Vierailija
60/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 18-vuotiaana vuonna 2010 Roomassa. Olin 169 cm/55 kg, eli normaalipainoinen. Päivä oli todella kuuma, enkä ilmeisesti saanut suolaa tarpeeksi, sillä oli reissun neljäs kuuma päivä ja join koko ajan paljon vettä.

Ikuisesti muistan, kun olin Colosseumilla ja alkoi sellainen vapina, että Merkel jäi kirkkaasti kakkoseksi. Minulla oli yli 30 asteen helteestä huolimatta todella kylmä. Vapisin kuin horkassa. Onneksi paikalla oli brittilääkäri, joka sanoi, että äkkiä suolaa. Join suolavettä, joka maistuu kamalalta, ja olin varjossa. Puolen tunnin päästä vasta vapina loppui. Jäi heikko olo moneksi päiväksi. Yksi elämäni pahimmista hetkistä.

Merkel on vielä paksussa jakkupuvussa ja lämpöä yli 30 astetta. Ei hattua. Minulla oli silloin hattu, t-paita ja shortsit, mutta silti olin todella heikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi