Merkelin vapinakohtaus
Kuka uskoo vapinan johtuneen helteestä? Itseänikin alkanut joskus heikottaa helteessä, mutta ei se noin ilmennyt, vaan olen mennyt vaan väsyneeksi, veltoksi ja voimattomaksi, ja päätä huipannut.
Kommentit (169)
Itselläni on lämpöhalvaus oireillut juuri noin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin 18-vuotiaana vuonna 2010 Roomassa. Olin 169 cm/55 kg, eli normaalipainoinen. Päivä oli todella kuuma, enkä ilmeisesti saanut suolaa tarpeeksi, sillä oli reissun neljäs kuuma päivä ja join koko ajan paljon vettä.
Ikuisesti muistan, kun olin Colosseumilla ja alkoi sellainen vapina, että Merkel jäi kirkkaasti kakkoseksi. Minulla oli yli 30 asteen helteestä huolimatta todella kylmä. Vapisin kuin horkassa. Onneksi paikalla oli brittilääkäri, joka sanoi, että äkkiä suolaa. Join suolavettä, joka maistuu kamalalta, ja olin varjossa. Puolen tunnin päästä vasta vapina loppui. Jäi heikko olo moneksi päiväksi. Yksi elämäni pahimmista hetkistä.
Merkel on vielä paksussa jakkupuvussa ja lämpöä yli 30 astetta. Ei hattua. Minulla oli silloin hattu, t-paita ja shortsit, mutta silti olin todella heikko.
Mulla sama kokemus, tosin Itävallan Wienissä, kun siellä oli 37 astetta lämmintä. Yhtäkkiä minä, täysin terve 26-vuotias, aloin vapista. Siitä ei tullut loppua. Join vettä ja ei auttanut. Sairaalaan sitten, jossa sain suoloja.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin 18-vuotiaana vuonna 2010 Roomassa. Olin 169 cm/55 kg, eli normaalipainoinen. Päivä oli todella kuuma, enkä ilmeisesti saanut suolaa tarpeeksi, sillä oli reissun neljäs kuuma päivä ja join koko ajan paljon vettä.
Ikuisesti muistan, kun olin Colosseumilla ja alkoi sellainen vapina, että Merkel jäi kirkkaasti kakkoseksi. Minulla oli yli 30 asteen helteestä huolimatta todella kylmä. Vapisin kuin horkassa. Onneksi paikalla oli brittilääkäri, joka sanoi, että äkkiä suolaa. Join suolavettä, joka maistuu kamalalta, ja olin varjossa. Puolen tunnin päästä vasta vapina loppui. Jäi heikko olo moneksi päiväksi. Yksi elämäni pahimmista hetkistä.
Merkel on vielä paksussa jakkupuvussa ja lämpöä yli 30 astetta. Ei hattua. Minulla oli silloin hattu, t-paita ja shortsit, mutta silti olin todella heikko.
Hattu, vesi ja suola ihan perusjuttuja helteellä. Tiesin noi jo lapsena. Työskentelin perheyrityksessämme puutarhalla kasvihuoneissa, joissa lämpö kohosi aurinkoisella säällä helposti yli +40 asteen tuuletuksesta huolimatta.
Olen aika iäkäs ja saanut monta kertaa kesäisin helteestä johtuvan uupumuskohtauksen, niin että on ambulanssilla viety sairaalaan. Ei auttanut juominen eikä vichyn suolot. Verenpaine laskee aivan nollille. Mutta ei silti noin vapisuttanut. Tuo näytti todella pahalta ja vakavalta.
Olisi joku voinut tuolin ja vesipullon tuoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hattu, vesi ja suola ihan perusjuttuja helteellä. Tiesin noi jo lapsena. Työskentelin perheyrityksessämme puutarhalla kasvihuoneissa, joissa lämpö kohosi aurinkoisella säällä helposti yli +40 asteen tuuletuksesta huolimatta.
Ja tein siis kovaa fyysistä työtä. Ikinä ei sen kummempia ongelmia kuin hiki ja punotus.
Tällaiselle kaupunkilaislapselle (joka on nyt aikuinen) opetettiin aina vain että pitää juoda vettä. Ei missään nimessä mitään muuta kuin vettä. Viime kesän helteillä mulle tuli hervoton vapina rannalla ja ambulanssilla mentiin. Suolat välissä. Hemmetin noloa kun olen vasta 29 eli en mikään mummo vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on menty johonkin feikkivideoon....
Haluatko perustella näkemyksesi?
En usko että kaikki Saksan suuret tv-kanavat olisivat uutisissan näyttäneet jotain feikkivideota... 🤔No justhan joku Fox jenkkilässä näytti, en muista enää mistä siinä oli kyse mutta jotain Trumpille edullista ja hidastamalla tehty? Nancy Pelos? No en en muista mistä siinä oli kyse.
Juuri noin. Videota, jossa Nancy Pelosi puhui, oli hidastettu niin että puhe saatiin "sammaltamaan".
https://www.theguardian.com/technology/2019/may/24/facebook-leaves-fake…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama kokemus, tosin Itävallan Wienissä, kun siellä oli 37 astetta lämmintä. Yhtäkkiä minä, täysin terve 26-vuotias, aloin vapista. Siitä ei tullut loppua. Join vettä ja ei auttanut. Sairaalaan sitten, jossa sain suoloja.
Mutta Merkelpä ei tarvinnut kuin 3 lasia vettä ja oli taas täydessä vedossa puhujanpöntössä lehdistötilaisuudessa.
Alkoi mennä Merkelillä kankkusen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiselle kaupunkilaislapselle (joka on nyt aikuinen) opetettiin aina vain että pitää juoda vettä. Ei missään nimessä mitään muuta kuin vettä. Viime kesän helteillä mulle tuli hervoton vapina rannalla ja ambulanssilla mentiin. Suolat välissä. Hemmetin noloa kun olen vasta 29 eli en mikään mummo vielä.
Jos juo vaan vettä, kehon nesteet laimenee liikaa. Ettekö oppineet mitään Karita Tykän vesidieteeistä, jotka päätyivät sairaalaan?
Kukaan ei puhu siitä että aika kova nainen. Videolla huomaa, et puree huulet yhteen, että jaksaisi vielä seistä
Miten vanha se on? Se näyttää satavuotiaalta.
Jos juo 3 lasia suolavettä, voi olla ihan kunnossa jo. Oma äitini, 56 v, sai viime kesänä vapinakohtauksen joka meni ohitse kahdella lasilla suolavettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos juo vaan vettä, kehon nesteet laimenee liikaa. Ettekö oppineet mitään Karita Tykän vesidieteeistä, jotka päätyivät sairaalaan?
Kuka Karita Tykkä ja mikä vesidieetti? T. Tuo 29-vuotias
Vierailija kirjoitti:
Ikääntymisen aiheuttama heikotus, naisilla tietysti oirehtii aiemmin, mutta kuitenkin yksilöllistä miten ilmenee.
Ja tämän tiedotti trollologian erikoislääkäri tohtori Tollo Porvoon lääketieteellisestä aliopistosta.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista tuo meno tuolla EU:ssa ja muissa päättävissä elimissä, kun yksi heiluu ja tärisee, kun on juonut liikaa ja Merkel tärisee ja huojuu, kun ei ole juonut tarpeeksi.
Ja kyllä kirjoitusvirheet tehty tarkoituksella jotta palstan pätijät eivät joudu ottamaan itse asiaan kantaa.
Miten joku jaksaa olla noin epävarma omasta kirjoitustaidostaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka Karita Tykkä ja mikä vesidieetti? T. Tuo 29-vuotias
Entinen missi laihdutti itseään käymällä kuntosalilla ja juomalla massiivisia määriä vettä. Vietiin ambulanssilla sairaalaan.
Kyllä tuo on jotain pahempaa kuin julkisuudessa on kerrottu. Kyllä tuon tason ja tuon ikäinen rouva varmasti pidetään ravittuna ja juotettuna.
Angela on vuoden vanhempi kuin minä, katsoin, että kyllä valta vanhentaa. Tosi huonokuntoisen näköinen oli tuossa videolla.