Merkelin vapinakohtaus
Kuka uskoo vapinan johtuneen helteestä? Itseänikin alkanut joskus heikottaa helteessä, mutta ei se noin ilmennyt, vaan olen mennyt vaan väsyneeksi, veltoksi ja voimattomaksi, ja päätä huipannut.
Kommentit (169)
Merkeliä haastateltiin taas telkkarissa ajankohtaisesta kysymyksestä, ja hän oli kuten aina. Ei ainakaan ole missään sairaalassa. Ihan tavalliselta näytti ja kuulosti. Mutta odottaa varmaan jo vuotta 2021, onhan tuo äärettömän rankka homma.
T. Saksasta
Vapina voi liittyä niin moniin eri asioihin, kuten:
-Paniikkihäiriö/jännitys (tärisen itse tuotakin pahemmin, kun adrenaliinit syöksyy päälle)
-Itsellä myös paikat, missä huono sisäilma/hometta, niin olen huomannut, että niissä lähtee vapinat päälle
-Lämmönsäätelyhäiriö
-Auringonpistos
-Neurologinen sairaus kuten epilepsia, parkinson tai ms
-Jokin lääkityksen aiheuttama vapina
-Jokin vieroitusoire lääkityksestä
-Alhainen verensokeri
-Fyysiset lihaskireydet yhdistettynä esim. jännitykseen ja kuumuuteen
-Kuumuuden laukaisema migreeni
Vierailija kirjoitti:
Ikääntymisen aiheuttama heikotus, naisilla tietysti oirehtii aiemmin, mutta kuitenkin yksilöllistä miten ilmenee.
Niin, naisethan tunnetusti heikkenee ja kuolee nuorempina... vai mites se nyt olikaan.
Se on julkinen salaisuus että maailman eliitti syö vauvoja parantaakseen kuntoaan ja hidastaakseen vanhenemista. Joku ei tajunnut kertoa Merkelille että niitä aivoja ei saa syödä.
https://twitter.com/incredibleculk/status/1099878109250084864?s=21
Vierailija kirjoitti:
Se on julkinen salaisuus että maailman eliitti syö vauvoja parantaakseen kuntoaan ja hidastaakseen vanhenemista. Joku ei tajunnut kertoa Merkelille että niitä aivoja ei saa syödä.
https://twitter.com/incredibleculk/status/1099878109250084864?s=21
Täähän se ois
Taas tärinäkohtaus Merkelillä. Toistuvana kertoo nyt jostain vakavammasta.
Mitähän tuo voi olla? Nyt ei ole Merkel kyllä kunnossa.
Fyysinen sairaus = paha? Eikö sinun henkinen sairaus ole paljon, paljon pahempi? Arvaa kumman ottaisin ennemmin johtajalta, fyysisen sairauden tai tällaisen foliovainoharhaisuuden?