Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkelin vapinakohtaus

Vierailija
19.06.2019 |

Kuka uskoo vapinan johtuneen helteestä? Itseänikin alkanut joskus heikottaa helteessä, mutta ei se noin ilmennyt, vaan olen mennyt vaan väsyneeksi, veltoksi ja voimattomaksi, ja päätä huipannut.

Kommentit (169)

Vierailija
81/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei muuten Merkel käytä koskaan hattuja?

Tarjakin pisti aina lippiksen päähän.

Vierailija
82/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin 18-vuotiaana vuonna 2010 Roomassa. Olin 169 cm/55 kg, eli normaalipainoinen. Päivä oli todella kuuma, enkä ilmeisesti saanut suolaa tarpeeksi, sillä oli reissun neljäs kuuma päivä ja join koko ajan paljon vettä.

Ikuisesti muistan, kun olin Colosseumilla ja alkoi sellainen vapina, että Merkel jäi kirkkaasti kakkoseksi. Minulla oli yli 30 asteen helteestä huolimatta todella kylmä. Vapisin kuin horkassa. Onneksi paikalla oli brittilääkäri, joka sanoi, että äkkiä suolaa. Join suolavettä, joka maistuu kamalalta, ja olin varjossa. Puolen tunnin päästä vasta vapina loppui. Jäi heikko olo moneksi päiväksi. Yksi elämäni pahimmista hetkistä.

Merkel on vielä paksussa jakkupuvussa ja lämpöä yli 30 astetta. Ei hattua. Minulla oli silloin hattu, t-paita ja shortsit, mutta silti olin todella heikko.

Mulla sama kokemus, tosin Itävallan Wienissä, kun siellä oli 37 astetta lämmintä. Yhtäkkiä minä, täysin terve 26-vuotias, aloin vapista. Siitä ei tullut loppua. Join vettä ja ei auttanut. Sairaalaan sitten, jossa sain suoloja.

Mutta Merkelpä ei tarvinnut kuin 3 lasia vettä ja oli taas täydessä vedossa puhujanpöntössä lehdistötilaisuudessa.

Olikohan se sitä EU-vettä?

Junckerille kun tuodaan vesilasi niin kaikki tietää, että siinä on giniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa, kun tuollainen video levitetään julkisuuteen.

Julkinen asema ja työ. Ei sitä voi oikein salassakaan tehdä, vaikka varmasti sopisi Merkelin kuvioihin paremmin niin.

Erittäin epäkohteliasta. Toivottavasti videon levittäjän ensimmäinen aivoinfarkti päätyy julkisuuteen.

Vierailija
84/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaistahan se on vallanhaluisilla, rahanahneilla ihmisillä, ei osata jäädä nauttimaan elämästä ikäloppunakaan ja antaa nuoremmille tilaa, vaan on pakko kerätä sitä kunniaa ja mainetta, vaikka olisit toinen jalka jo haudassa. Suomalaisissa poliitikoissakin on tämä nähtävissä.

Vierailija
85/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Devil trying to get out of his host, ai että yotuben kommentit on mainioita :'DD

Vierailija
86/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin sillä olisi kova pissahätä :D 

Vierailija
87/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaistahan se on vallanhaluisilla, rahanahneilla ihmisillä, ei osata jäädä nauttimaan elämästä ikäloppunakaan ja antaa nuoremmille tilaa, vaan on pakko kerätä sitä kunniaa ja mainetta, vaikka olisit toinen jalka jo haudassa. Suomalaisissa poliitikoissakin on tämä nähtävissä.

Angelalla ei oo edes jälkeläisiä, joille kerätä mammonaa.

Vierailija
88/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Devil trying to get out of his host, ai että yotuben kommentit on mainioita :'DD

Täällä kans nauranut noille kommenteille. Paljon parempia kuin AV:lla.

Vierailija
89/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voihan toi Angela-täti olla 10 vuotta vanhempikin, mitä väittää. Jos oikea iskä onkin se mitä epäillään.

Vierailija
90/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa on ihmisiä joilla on kokemusta nestehukan oireilusta noin. Occamin partaveitsi. Varusmiehiä pyörtyilee kuumassa auringonpaisteessa seisoessaan joten ei tarvi olla edes vanha. Hyödylliset idiootit sitten seuraa jotain venäjätrollia ja rupeaa leipomaan tilanteesta jotain muuta kuin mitä se on.

Pyörtyily helteessä onkin ihan normaalia. Merkelin vapina ei.

Kyllä mua ainakin alkaa vapisuttamaan, jos en ole ehtinyt syömään ja yhtäkkiä tulee se hirvee nälkä. Tärisyttää niin että heikottaa ja tekee vaikka mitä. Siihen vielä lämmin vaatetus ja 30 astetta hellettä...

Vierailija
91/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiselle kaupunkilaislapselle (joka on nyt aikuinen) opetettiin aina vain että pitää juoda vettä. Ei missään nimessä mitään muuta kuin vettä. Viime kesän helteillä mulle tuli hervoton vapina rannalla ja ambulanssilla mentiin. Suolat välissä. Hemmetin noloa kun olen vasta 29 eli en mikään mummo vielä.

Jos juo vaan vettä, kehon nesteet laimenee liikaa. Ettekö oppineet mitään Karita Tykän vesidieteeistä, jotka päätyivät sairaalaan?

Kuka Karita Tykkä ja mikä vesidieetti? T. Tuo 29-vuotias

Entinen missi laihdutti itseään käymällä kuntosalilla ja juomalla massiivisia määriä vettä. Vietiin ambulanssilla sairaalaan.

Karita oli tajuttomana 3 pv. Joi vettä koko päivän ja treenasi, elimistöstä katosi suolat. Olisi saattanut kuolla, jos olisi ollut yksin kotona. Menetti tajuntansa kotona, poikaystävä soitti ambulanssin. Itse pidin kerran hedelmäsmoothie päivän, oli hemmetin huono olo illalla. Luultavasti elimistö kaipasi suolaa.

Vierailija
92/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se lisko nyt yrittää ulos, kun eikös kaikkien päättäjien väitetä olevan jotain liskoihmisiä?

Vierailija
93/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se näki MM:n.

Vierailija
94/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resonoi vain monikulttuurisessa värinässä.

Vierailija
95/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan kuin jostain kauhuleffasta, odottaa vain että Merkelin pää kääntyy ympäri kuin pöllöllä tai iho repeää ja alta tulee esiin jokin hirviö.

Vierailija
96/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan kuin jostain kauhuleffasta, odottaa vain että Merkelin pää kääntyy ympäri kuin pöllöllä tai iho repeää ja alta tulee esiin jokin hirviö.

Alien

Vierailija
97/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Resonoi vain monikulttuurisessa värinässä.

Se oli tärissyt nimenomaan Saksan kansallislaulun soidessa.

Vierailija
98/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhukset ei muista helteellä juoda. Omalta kohta kahdeksankymppiseltä isältä meinasi mennä taju kun oli tehnyt työpäivän verran ulkotöitä moottorisahaamisineen 30 asteen lämpötilassa pitkä aluskerrasto ulkovaatteiden alla. En voinut kuin päätä puistella kun hän asetteli likomärkiä pitkiä kalsareitaan kuivumaan. Villasukista oli joutunut luopumaan jo aamupäivällä. Eikä ole edes höppänä vielä.

Huomaa että et ymmärrä fyysisen työn teosta mitään. Moottorisahausta ei tehdä shortseissa, vaan asianmukaisissa työvaatteissa. Toki pitkiä kalsareita ei nyt ole pakko vetää alle, ja toisaalta niillä kalsareilla ei ole mitään tekemistä sen lämmön kanssa. Yhtä kuuma olisi ollut ilman kalsareita. Kaikein A ja O on se että pitää juoda vettä ja huolehtia suolatasapainosta. Niin ja villasukka on paras sukka saappaaseen, niin kesällä kuin talvella.

Vierailija
99/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyvät naiset pidättäytyvät juomasta nestettä, koska pelkäävät virtsahädän iskevän.  Merkelkin edustamassa, eikä tiedä koska pääsee vessaan. Ja se hätä voi tulla nopeasti.  Ja kun ei juoda tarpeeksi, voi käydä näinkin.

Vierailija
100/169 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikääntyvät naiset pidättäytyvät juomasta nestettä, koska pelkäävät virtsahädän iskevän.  Merkelkin edustamassa, eikä tiedä koska pääsee vessaan. Ja se hätä voi tulla nopeasti.  Ja kun ei juoda tarpeeksi, voi käydä näinkin.

Oho, olitpas fiksu.

Ihmettelen kyllä silti tätä ikääntyneiden virtsaamistarpeen lisääntymistä, kun minulle se ei iske kuin keskellä yötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä