Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian siveä mies

Vierailija
18.06.2019 |

Rakkaat ihmiset, nyt tarvittaisiin vinkkejä.

Olen kolme kuukautta sitten tavannut miehen, ja
tapaillut häntä
säännöllisesti koko tämän ajan. Onko tämän ajan
jälkeen aivan ennen
kuulumatonta, että emme ole edes halausasteella
suhteessamme.

Miten tällaisen miehen voisin vietellä, hän ei
taida olla kovin helppo nakki.
Ja kertokaa, millaiset kokemukset tai luonne
tällaisella miehellä voisi olla.
Keskustelemme kaikesta, mutta fyysinen läheisyys
on asia, jota näköjään vain
minä kaipaan. Vai mikä tässä on kyseessä?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut useita parisuhteita, kymmenen vuoden ajalta. Tapasin miehen joka on minua nuorempi ja selkeästi hyvin kokematon. Minä tein aloitteen. Käytiin kavereina kahvilla ym noin pari kuukautta, jonka jälkeen kutsuin hänet kotiini. Siinä katsottiin leffaa ja juteltiin, jonka jälkeen suutelin häntä. Tämä mies meni ihan lukkoon ja soperteli että anteeksi täytyy mennä ja lähti. Niin mahdottoman ujo. Seuraavat kuukaudet minä olin aina se joka halasi tai pussasi. Vastasi niihin aina mutta seksiä harrastettiin vasta noin 3 kk päästä tuosta ensimmäisestä suudelmasta. Koska kumpikin jännitti niin paljon (mies enemmän) Tutustuttiin näin toisiimme rauhassa ja se eka kerta olikin sitten ihan mieletön. On kertonut nyt jälkikäteen että kun tiesi minun olevan paljon kokeneempi niin oli hyvin epävarma itsestään. Nyt olemme olleet jo 4 vuotta yhdessä ja miehestä on kuoriutunut aivan uskomaton... ;)

Vierailija
62/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen järjettömän ujo mies mitä tulee esimerkiksi aloitteiden tekemiseen, mutta jos ollaan jo tapailuvaiheessa, niin kyllä ujoimpikin silloin uskaltaa jo halata tai vaikka ottaa kädestä kiinni aika aikaisin kiinnostuksen merkiksi. Jos taas on tapailtu noinkin pitkään, mutta mitään ei tapahdu, ei ole kiinnostuksen puute vaan tuossa täytyy olla jo melkein uskonnolliset syyt taustalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, mä olen ollut monta vuotta jo yhdessä yhden miehen kanssa, joka sanoo rakastavansa mua ja osoittaa sen kyllä kaikilla muilla tavoilla paitsi ei harrasteta seksiä. En yhtään tiedä, mitä tehdä, koska hän ajattelee meidän seurustelevan, mutta seksiä ei vaan tule. Omat yritykseni ovat jääneet tyhjiksi. Ei hänele edes seisi. Olisko aseksuaali vai jännittääkö? Mitä tehdä?

Vierailija
64/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö, mä olen ollut monta vuotta jo yhdessä yhden miehen kanssa, joka sanoo rakastavansa mua ja osoittaa sen kyllä kaikilla muilla tavoilla paitsi ei harrasteta seksiä. En yhtään tiedä, mitä tehdä, koska hän ajattelee meidän seurustelevan, mutta seksiä ei vaan tule. Omat yritykseni ovat jääneet tyhjiksi. Ei hänele edes seisi. Olisko aseksuaali vai jännittääkö? Mitä tehdä?

Olette olleet jo monta vuotta yhdessä ja asia ilmeisesti häiritsee sinua mutta et ole kysynyt mieheltä itseltään? Ehdottaisin että kysyt, hän ehkä osaa kertoa missä mättää. Jos hän ei vuosienkaan jälkeen osoita innokkuutta seksiin niin voisi vahvasti olettaa että on aseksuaali eikä edes kaipaa seksiä, mutta tämänhän saat selville vain kun otat asian esille.

Vierailija
65/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja ihmiset on pinnallisia. Tuollaisiako ihmiset pohtivat? Onneksi en tunne ainuttakaan ihmistä.

Humanoidiko siellä kirjoittelee? : D

Vierailija
66/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olen mies jota ap tapailee, sillä kysyin jo aikoja sitten saanko halata. Ei tullut lupaa, joten odotan että nainen on aloitteellinen jos haluaa fyysistä kosketusta.

Pohdittavaksi, oisko mies saanut jostain mielikuvan ettei koskettaminen sovi?

Vierailija
67/67 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalisen hyväksikäytön uhreilla voi olla hyvin vaikeaa kaikenlaisen läheisyyden/ koskettelun kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän