Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian siveä mies

Vierailija
18.06.2019 |

Rakkaat ihmiset, nyt tarvittaisiin vinkkejä.

Olen kolme kuukautta sitten tavannut miehen, ja
tapaillut häntä
säännöllisesti koko tämän ajan. Onko tämän ajan
jälkeen aivan ennen
kuulumatonta, että emme ole edes halausasteella
suhteessamme.

Miten tällaisen miehen voisin vietellä, hän ei
taida olla kovin helppo nakki.
Ja kertokaa, millaiset kokemukset tai luonne
tällaisella miehellä voisi olla.
Keskustelemme kaikesta, mutta fyysinen läheisyys
on asia, jota näköjään vain
minä kaipaan. Vai mikä tässä on kyseessä?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tuntenut hänet vain kolme kuukautta ja nyt jo pitäisi harrastaa seksiä? Nyt minun täytyy kirjoittaa mahdollisimman varovasti, jotta loukkaan mahdollisimman harvoja ihmisiä. Vaikuttaa siltä että valkoisilla naisilla on jonkinlainen "seksimania" tms, siis aina kauhea pakko saada seksiä nopeasti ja paljon. Ajattelevatkohan ketkään muut ihmiset koko maailmassa niin paljon seksiä kuin valkoiset naiset? Monille muille naisille maailmalla on ihan normaalia tapailla ja seurustella vuosiakin ilman seksiä ja ilman muutakaan intiimiä kosketusta. Minullekin se on normaalia - olen suomalainen valkoinen mies.

Tämä ei ole vain minun havaintoni/käsitykseni valkoisista naisista. Jos googlailet asiaa englanninkielellä niin huomaat että monet ihmiset ympäri maailmaa ovat ihmetelleet tätä samaa asiaa valkoisista naisista.

Juuri tuosta syystä en missään nimessä halua valkoista naista. Heti ovat niin tyrkyttämässä itseään, että oikein ällöttää.

Vierailija
22/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi tapaillut noin pitkään. Oma mieheni on vanhanaikainen, hän oli kuusikymppinen jo tavatessamme, ja ensimmäinen seksikerta oli vasta joskus 2-3 kk jälkeen. Mutta me halasimme tervehdykseksi jo ensitapaamisella, toisella tai kolmannella tarjoutui hieromaan hartioita, sitä seuraavalla käperryin hänen kainaloonsa katsomaan elokuvaa jne. Kummallekin oli selvää, että parisuhdemielessä tässä tutustutaan eikä kavereina.

Kyllä kaveritkin halaa ja hieroo ja on sylikkäin. Ei se tarkoita sitä että olisi seksi tai parisuhde mielessä.

No juuri sitä kummallisempaa on ap:n kertomus siitä että he eivät miehen kanssa ole vielä edes halausasteella. Vaikka tuossa olisi kyse vain pelkästä ystävyydesta, luulisi halauksen olevan ihan normaalia. Nyt siis ei ole edes sitä vaikka ilmeisesti ajatus olisi olla ainakin tulevaisuudessa jotain muutakin kuin vain kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NäinMeillä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tuntenut hänet vain kolme kuukautta ja nyt jo pitäisi harrastaa seksiä? Nyt minun täytyy kirjoittaa mahdollisimman varovasti, jotta loukkaan mahdollisimman harvoja ihmisiä. Vaikuttaa siltä että valkoisilla naisilla on jonkinlainen "seksimania" tms, siis aina kauhea pakko saada seksiä nopeasti ja paljon. Ajattelevatkohan ketkään muut ihmiset koko maailmassa niin paljon seksiä kuin valkoiset naiset? Monille muille naisille maailmalla on ihan normaalia tapailla ja seurustella vuosiakin ilman seksiä ja ilman muutakaan intiimiä kosketusta. Minullekin se on normaalia - olen suomalainen valkoinen mies.

Tämä ei ole vain minun havaintoni/käsitykseni valkoisista naisista. Jos googlailet asiaa englanninkielellä niin huomaat että monet ihmiset ympäri maailmaa ovat ihmetelleet tätä samaa asiaa valkoisista naisista.

Jos luit aloituksen niin siinä ei ollut kyse vain seksin puutteesta vaan siitä että ei olla edes halausasteella. Eli siis kaikki fyysinen hellyys puuttuu. Kyllä käsittääkseni jopa ne ihmiset jotka säästävät seksin avioliittoon, koskevat toisiaan hellästi tai suutelevat seurusteluaikana.

Voi mennä vuosia ennen kuin päästään siihen ensimmäiseen kosketukseen tai halaukseen tai suudelmaan.

Vierailija
24/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni perusteella väitän, että miestä ei kiinnosta.

Minä tapailin parin vuoden ajan miestä, jonka aloitteesta koko tapaileminen sai alkunsa. Meillä oli aina tosi mukavaa, mutta fyysistä kosketusta hän kaihtoi niinkin pitkälti, että otti kahvikupin kädestäni selvästi vältellen sormenpäidemme osumista toisiinsa. Lopulta minä - hyvin hyvin hidas etenijä itsekin - eräänä iltana erotessamme kysyin, saisiko häntä halata, ja sai. Hän on minulle juuri sopiva halattava. Hyvä, etteivät polveni pettäneet.

Halaaminen muodostui hyvästelyrutiiniksi. Hän rutisti kunnolla minuutin tai kaksikin, ja pari kertaa hänen kätensä tuntuivat vähän eksyvän alaselkääni ja vyötärölleni, mutta se voi olla myös vahinko. Minä olen aika uhkea ja minulta on joskus kyselty, onko minulla rintaimplantit (ei ole), ja ainakin kerran hän näytti yrittävän "huomaamatta" selvittää, tuntuuko poveni siltä, miltä se näyttää tuntuvan. Hän ei ole homo (hän on käsittääkseni ollut aikoinaan naisen kanssa parisuhteessa), vartaloni selvästi kiinnosti häntä, mutta hän ei edennyt halauksista mihinkään.

Sitten häneltä vain loppui kiinnostus. En tiedä, halaako hän jotakuta muuta, vai enkö sitten ollutkaan mukavaa seuraa. Harmittaa hirvittävästi, koska luulin löytäneeni itselleni juuri sen oikean. Mutta hyväksyttävä se on. :(

Vierailija
25/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä voidaan analysoida syvällisesti, mutta 98% todennäköisyydellä hänellä on poikkeuksellisen pieni penis ja se 2 % todennäköisyys jää sille, että on trans.

Vierailija
26/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NäinMeillä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luit aloituksen niin siinä ei ollut kyse vain seksin puutteesta vaan siitä että ei olla edes halausasteella. Eli siis kaikki fyysinen hellyys puuttuu. Kyllä käsittääkseni jopa ne ihmiset jotka säästävät seksin avioliittoon, koskevat toisiaan hellästi tai suutelevat seurusteluaikana.

Voi mennä vuosia ennen kuin päästään siihen ensimmäiseen kosketukseen tai halaukseen tai suudelmaan.

Niissä piireissä joissa mennään neitsyenä naimisiin, niihin naimisiin mennään yleensä aika nopeasti koska se seurusteluaika on jo niin "vaarallista" kun himot heräävät koko ajan. Eli ei siinä mitään vuosia yleensä odotella halauksiin menemistä kun ei odotella edes naimisiin menoa.

Vierailija
27/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä voidaan analysoida syvällisesti, mutta 98% todennäköisyydellä hänellä on poikkeuksellisen pieni penis ja se 2 % todennäköisyys jää sille, että on trans.

Vaikka tämä olikin vähän provokatiivinen ajatus niin olen ihan todella ´kuullut että juuri niillä miehillä joilla on jotain hyvin suuria seksuaalisia epävarmuuksia (esim. juuri huomattavan pienen peniksen takia), saattavat myös vältellä fyysistä kosketusta ettei se vain johtaisi seksiin.

Eli halua olla lähellä olisi mutta sitä silti pelätään ja vältellään.

Vierailija
28/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ujo mies jolle on aina ollut vaikeaa tehdä aloitteita mutta kyllä aina se halu päästä naisen lähelle on ollut niin suuri että jonkun fyysisen aloitteen olen saanut aikaiseksi melko pian. En näe mitä järkeä olisi roikottaa asiaa ilmassa kun vasta se fyyinen läheisyys todella näyttää että onko jostain pariksi vai ei.

Ei vaikuta ihan normaalilta kaverilta tuo ap:n mies. Jotain traumoja siellä on takana tai sitten jotain fyysistä ongelmaa.

Vierailija
29/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessö on joku vika tai sitten on neitsyt. En tiedä miten kukaan jaksaa monta kuukautta säännöllisesti tapailla miestä, jota ei edes kiinnosta seksi. Ja tuota miestähän se ei kiinnosta.

Vierailija
30/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli tuon kuuloinen.. ei tosin noin kauaa kestänyt mutta...

Syyksi sanoi et ei halunnut liian aikaisin antaa itsestään vääriä mielikuvia että olisi vain seksin perässä.

Kolme kuukautta on kyllä jo melko pitkä aika... minä varmaan tossa tilanteessa ihan vaan kysyisin mieheltä miksi näin.

Tämä, silloin kun tuntuu että on sen oikean löytänyt minä olen toiminut juuri noin.

Halattiin toki heti ensimmäisellä kertaa tavatessa, kunnolla ja tunteella.

Sitä vaan kunnoittaa toista eikä olla heti pöksyhin tunkemassa, sen aika tulee sitten kun sitä molemmat haluaa ja tutustuttu hyvin.

Vierailija
31/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eka kundikaveri oli jotenkin seksuaalisesti estynyt tai sitten vaan liian nuori ja kokematon vielä. Hänellä ei ollut pieni penis eikä kyllä lähes satavarmasti ollut trans, mutta seksistä ja läheisyydestä ei kyllä tajunnut mitään. Ja siitäkin olen varma, että oli kyllä rakastunut minuun. 

Ekat kerrat oli ihan hirveitä (ainakin minulle). Tuntui, että mies vaan tutkii minua, ei mitään nautintoon viittaavaa. Yritin kyllä monesti itse vaikka mitä, hän vaan saattoi todeta, että emme ole samalla aaltopituudella. Sitten vuosien saatossa harrastettiin aina silloin tällöin varsin intohimotonta (hänen osaltaan, minun osaltani turhauttavaa) seksiä, kunnes jätin hänet sen vuoksi. 

Jäätiin ystäviksi ja kaksi kertaa eron jälkeen eksyttiin samaan sänkyyn ja hän oli kuin normaali mies. Jommalla kummalla kerralla jopa pyysi anteeksi sitä, ettei ole pannut minua kunnolla.

Että näinkin voi olla... en suosittele kuitenkaan käymään läpi samaa polkua, sen verran rankkaa oli. 

Vierailija
32/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu keskustelu. Ihmiset on hassuja, niillä on ihan pöhköjä ongelmia. Kuin jokin tv-sarja, vaikkapa Frendit.

"Toi mies ei halua mun kanssa seksiä? Ohooh! Apua!" Tai no, ehkei Frendeissä koskaan käynyt noin. Mutta ainakin Sinkkuelämää-sarjassa kävi ja syykin sille seksittömyydelle sitten selvisi: mies tahtoi olla romanttinen.

Onhan sekin mahdollista että ap vain ihan trollailuna teki tämän aloituksen, mutta ei haittaa, hurjan hieno aloitus silti. Viihdyttävää pöhköilyä. Kiitos tästä.

Vierailija
33/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu keskustelu. Ihmiset on hassuja, niillä on ihan pöhköjä ongelmia. Kuin jokin tv-sarja, vaikkapa Frendit.

"Toi mies ei halua mun kanssa seksiä? Ohooh! Apua!" Tai no, ehkei Frendeissä koskaan käynyt noin. Mutta ainakin Sinkkuelämää-sarjassa kävi ja syykin sille seksittömyydelle sitten selvisi: mies tahtoi olla romanttinen.

Onhan sekin mahdollista että ap vain ihan trollailuna teki tämän aloituksen, mutta ei haittaa, hurjan hieno aloitus silti. Viihdyttävää pöhköilyä. Kiitos tästä.

Kyllähän Frendeissä Phoebe pohti miksei eräs mies ollut koskaan pyytänyt tätä sänkyyn. Syyksi paljastui, että tämä pelkäsi Phoeben alkavan skitsoilla, että soittaako hän nyt sitten tarpeeksi usein ja muuttuvatko välit oudoiksi tms.

Vierailija
34/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyksi sanoi et ei halunnut liian aikaisin antaa itsestään vääriä mielikuvia että olisi vain seksin perässä.

Kolme kuukautta on kyllä jo melko pitkä aika... minä varmaan tossa tilanteessa ihan vaan kysyisin mieheltä miksi näin.

Tämä, silloin kun tuntuu että on sen oikean löytänyt minä olen toiminut juuri noin.

Sitä vaan kunnoittaa toista eikä olla heti pöksyhin tunkemassa, sen aika tulee sitten kun sitä molemmat haluaa ja tutustuttu hyvin.

Omalla kohdallani kyllä se halailukin on jo paljastanut että onko sillä miehellä haluja vai ei. Kaikki oikeasti kiinnostuneet miehet ovat "paljastuneet" siitä minua vasten painuneesta "kohoumasta" jo halailuvaiheessa.

Vierailija
35/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani kyllä se halailukin on jo paljastanut että onko sillä miehellä haluja vai ei. Kaikki oikeasti kiinnostuneet miehet ovat "paljastuneet" siitä minua vasten painuneesta "kohoumasta" jo halailuvaiheessa.

Näin muuten tapahtui siinä mainitussa Frendien jaksossakin.

Vierailija
36/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo tai impo, sorry.

Vierailija
37/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja ihmiset on pinnallisia. Tuollaisiako ihmiset pohtivat? Onneksi en tunne ainuttakaan ihmistä.

Vierailija
38/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

erkkiläinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuosta syystä en missään nimessä halua valkoista naista. Heti ovat niin tyrkyttämässä itseään, että oikein ällöttää.

Nyt ollaan taas jännän äärellä. Milloin täällä itketään sitä, että miehet ei kelpaa naisille ja nyt sitten itketään sitä, että kelpaa. Aina väärin. Ihan sama, hyvä että jostain päin maailmaa löydät naisen, josta ei ole valitettavaa. 

Vierailija
39/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen k-mies. Oikeasti a-mies eli aseksuaali asperger.

K = A

Vierailija
40/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kolmea kuukautta deittailisi jotain kysymättä suoraan. Luultavasti seksi ja läheisyys tulisivat puheeksi viimeistään tokalla tapaamisella, ovathan ne useimmilla syy ja motiivi seurusteluun.

Mitä te oikein teette, ellette edes puhu? Luennoiko mies jostain, mikä viittaa aspergeriin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi