Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian siveä mies

Vierailija
18.06.2019 |

Rakkaat ihmiset, nyt tarvittaisiin vinkkejä.

Olen kolme kuukautta sitten tavannut miehen, ja
tapaillut häntä
säännöllisesti koko tämän ajan. Onko tämän ajan
jälkeen aivan ennen
kuulumatonta, että emme ole edes halausasteella
suhteessamme.

Miten tällaisen miehen voisin vietellä, hän ei
taida olla kovin helppo nakki.
Ja kertokaa, millaiset kokemukset tai luonne
tällaisella miehellä voisi olla.
Keskustelemme kaikesta, mutta fyysinen läheisyys
on asia, jota näköjään vain
minä kaipaan. Vai mikä tässä on kyseessä?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et usko, miten ymmälläni minä alan olla. Luulin 

itse tavatessani hänet olevani aivan kyllästynyt 

miehiin ja miesten seksintarpeeseen. Nyt 

huomaankin, että riudun itse, en edes 

välttämättä 'puutteessa' vaan fyysisen 

kosketuksen olemattomuudessa. 

Ikinä en ole tuollaista ennen kohdannut, pois 

olen joutunut yleensä pahimpia potkimaan. 

Ajatuskin siitä, että enää yrittäisin tehdä 

aloitetta, vaikka ottaa kädestä kiinni, tuntuu 

ylivoimaiselta. Pitää varmaankin jo luopua 

toivosta. Voi, kun joku olisi ollut samassa 

tilanteessa ja osaisi kertoa, miten on selvinnyt.

ap

Vierailija
2/67 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran jo nyt tunnet olevasi tyytymätön 

tilanteeseen miehen pidättyvyyden takia ja koet 

miehen fyysistä koskettamista karttavan käytöksen 

harmittavana, niin ei välttämättä kannata alkaa 

innoissaan suunnitella mitään vakavampaa.

Asian voisi kai ilmaista niinkin, että ehkette 

sovi toisillenne. Mikäli tilanne ei myöhemminkään 

muuttuisi toiseksi, vaan saisit aina itse olla 

aloitteentekijänä ja rakkauden kerjäläisenä, 

moinen fyysisten hellittelyjen puute ja 

seksuaalinen "riutuminen" voisi helpostikin saada 

itsetunnon vähitellen lerpahtamaan ja mielialan 

apeaksi, kärttyisäksi ja kyyniseksi, usko pois.

Nimimerkillä Karvas Kokemus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sitä kiinni ja halaa, sitä se odottaa ! 

Tunneköyhä koti tuottaa tällaisia lukossaolevia, 

mutta kyllä ne lukot aukee. Aikaa menee 

puolitoista vuotta. Mutta mitä lukon takaa saat, 

onkin enemmän kuin heti aukeavasta "ovesta".

Ei tää oo vitsi, hän on äärimmäisen herkkä ja 

tunteellinen. Löytö.

Vierailija
4/67 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo-aikakauden miesystävä! Pelkää lokaan vetämistä, lynkkaamista ja niistä seuraavia potkuja. Parempi olla liian varovainen kuin huoleton, niin ei tule ikävyyksiä.

Vierailija
5/67 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi halata sinua?

Vierailija
6/67 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä kävelemään eri suuntiin, valitettavasti. Tuskin se tuosta intohimoksi muuttuu.

Vierailija
7/67 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaan ole kiinnostunut sinusta ja seksistä.

Vierailija
8/67 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo ja "siveä" olen minäkin mutta jos olisi tapaillut jo viikonkin naista niin räjähtäisin varmaan housuihin jos en pääsisi hommiin. Minulla on autopilotti joka sulkee ujouden pois ja kädet alkaa hakeutumaan iholle tai vähintään halaamaan ja puristamaan perseestä.

Vierailija
9/67 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei vaan ole kiinnostunut sinusta ja seksistä.

Olisiko mies noin kauan tapaillut jos ei olisi kiinnostunut? Enpä usko.

Vierailija
10/67 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Pese se ensin.

Vierailija
11/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tuntenut hänet vain kolme kuukautta ja nyt jo pitäisi harrastaa seksiä? Nyt minun täytyy kirjoittaa mahdollisimman varovasti, jotta loukkaan mahdollisimman harvoja ihmisiä. Vaikuttaa siltä että valkoisilla naisilla on jonkinlainen "seksimania" tms, siis aina kauhea pakko saada seksiä nopeasti ja paljon. Ajattelevatkohan ketkään muut ihmiset koko maailmassa niin paljon seksiä kuin valkoiset naiset? Monille muille naisille maailmalla on ihan normaalia tapailla ja seurustella vuosiakin ilman seksiä ja ilman muutakaan intiimiä kosketusta. Minullekin se on normaalia - olen suomalainen valkoinen mies.

Tämä ei ole vain minun havaintoni/käsitykseni valkoisista naisista. Jos googlailet asiaa englanninkielellä niin huomaat että monet ihmiset ympäri maailmaa ovat ihmetelleet tätä samaa asiaa valkoisista naisista.

Vierailija
12/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli tuon kuuloinen.. ei tosin noin kauaa kestänyt mutta...

Syyksi sanoi et ei halunnut liian aikaisin antaa itsestään vääriä mielikuvia että olisi vain seksin perässä.

Kolme kuukautta on kyllä jo melko pitkä aika... minä varmaan tossa tilanteessa ihan vaan kysyisin mieheltä miksi näin.

Vierailija
13/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ehkä vain uskalla koskea sinuun. Halaa, niin teet selväksi että sinuun saa koskea. Se lopulta iso kynnys että koskee vaikka halaa vierasta ihmistä vaikka oltaisiin käyty useammilla treffeilläkin.

Vierailija
14/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies ajattelee että te olette vain kavereita eikä mitään muuta susta halua eikä etsi. Jos te olette vain kavereita niin miksi sinä ajattelet että te olette jotain muuta, miksi sinä ajattelet että teidän "suhteen" pitäisi edetä halausasteelle ja seksiin? Harvat kaverit halailevat ja harrastavat seksiä.

Eikös naiset valita aina sitä että miehet tahtovat seksiä kun nainen tahtoisi vain jutella? No, nyt sitten on toisinpäin. Ja silti nainen on yhä se joka valittaa.

Vierailija
15/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tuntenut hänet vain kolme kuukautta ja nyt jo pitäisi harrastaa seksiä? Nyt minun täytyy kirjoittaa mahdollisimman varovasti, jotta loukkaan mahdollisimman harvoja ihmisiä. Vaikuttaa siltä että valkoisilla naisilla on jonkinlainen "seksimania" tms, siis aina kauhea pakko saada seksiä nopeasti ja paljon. Ajattelevatkohan ketkään muut ihmiset koko maailmassa niin paljon seksiä kuin valkoiset naiset? Monille muille naisille maailmalla on ihan normaalia tapailla ja seurustella vuosiakin ilman seksiä ja ilman muutakaan intiimiä kosketusta. Minullekin se on normaalia - olen suomalainen valkoinen mies.

Tämä ei ole vain minun havaintoni/käsitykseni valkoisista naisista. Jos googlailet asiaa englanninkielellä niin huomaat että monet ihmiset ympäri maailmaa ovat ihmetelleet tätä samaa asiaa valkoisista naisista.

Johtuisikohan ihan kulttuurista, missä olemme kasvaneet yliseksuaalisuuden, erojen ja vapauden ympäröimänä. Moni lähtee mukaan tarkemmin miettimättä ja kuulostelematta omaa sydäntään.

Ja mitä lähemmäs mennään kunniamurh tai tyttöjen siveyden vahtimista ja kotiin lukitsemista, on selvä että nainen kieltää halunsa vaikka kuinka haluttaisi, eikä edes uskalla ehkä tuntea vapaasti.

Voi että mua rasittaa tuollaiset tunnekylmät idiootit, jotka ovat vetämässä kaikenlaisia johtopäätöksiä ja yleistyksiä yhtään tarkemmin asioita pohtimatta.

Vierailija
16/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tapaillut noin pitkään. Oma mieheni on vanhanaikainen, hän oli kuusikymppinen jo tavatessamme, ja ensimmäinen seksikerta oli vasta joskus 2-3 kk jälkeen. Mutta me halasimme tervehdykseksi jo ensitapaamisella, toisella tai kolmannella tarjoutui hieromaan hartioita, sitä seuraavalla käperryin hänen kainaloonsa katsomaan elokuvaa jne. Kummallekin oli selvää, että parisuhdemielessä tässä tutustutaan eikä kavereina.

Vierailija
17/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuisikohan ihan kulttuurista, missä olemme kasvaneet yliseksuaalisuuden, erojen ja vapauden ympäröimänä. Moni lähtee mukaan tarkemmin miettimättä ja kuulostelematta omaa sydäntään.

Ja mitä lähemmäs mennään kunniamurh tai tyttöjen siveyden vahtimista ja kotiin lukitsemista, on selvä että nainen kieltää halunsa vaikka kuinka haluttaisi, eikä edes uskalla ehkä tuntea vapaasti.

Voi että mua rasittaa tuollaiset tunnekylmät idiootit, jotka ovat vetämässä kaikenlaisia johtopäätöksiä ja yleistyksiä yhtään tarkemmin asioita pohtimatta.

Joo, ihmiset on kulttuuriensa vankeja / kupliensa asukkeja / ympäristönsä orjia. Nyt sitten ap tapasi yhden ihmisen joka ei ole kulttuurinsa vanki ja ap on ihan ihmeissään. Ap etkö ole koskaan ennen tavannut ihmistä joka ei seuraa jotain ennalta määrättyä roolia vaan on esim ihan vain oma itsensä?

Vierailija
18/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luit aloituksen niin siinä ei ollut kyse vain seksin puutteesta vaan siitä että ei olla edes halausasteella. Eli siis kaikki fyysinen hellyys puuttuu. Kyllä käsittääkseni jopa ne ihmiset jotka säästävät seksin avioliittoon, koskevat toisiaan hellästi tai suutelevat seurusteluaikana.

Vierailija
19/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi tapaillut noin pitkään. Oma mieheni on vanhanaikainen, hän oli kuusikymppinen jo tavatessamme, ja ensimmäinen seksikerta oli vasta joskus 2-3 kk jälkeen. Mutta me halasimme tervehdykseksi jo ensitapaamisella, toisella tai kolmannella tarjoutui hieromaan hartioita, sitä seuraavalla käperryin hänen kainaloonsa katsomaan elokuvaa jne. Kummallekin oli selvää, että parisuhdemielessä tässä tutustutaan eikä kavereina.

Kyllä kaveritkin halaa ja hieroo ja on sylikkäin. Ei se tarkoita sitä että olisi seksi tai parisuhde mielessä.

Vierailija
20/67 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihmiset on kulttuuriensa vankeja / kupliensa asukkeja / ympäristönsä orjia. Nyt sitten ap tapasi yhden ihmisen joka ei ole kulttuurinsa vanki ja ap on ihan ihmeissään. Ap etkö ole koskaan ennen tavannut ihmistä joka ei seuraa jotain ennalta määrättyä roolia vaan on esim ihan vain oma itsensä?

Ei kyse ole kulttuurista vaan ihan biologiasta. Ihmisellä on lajin mukainen biologinen tarve kosketukseen hyväksynnän merkkinä. Jos läheiseksi koetussa ihmissuhteessa ei ole lainkaan hellää koskettelua (enkä siis tarkoita välttämättä seksuaalista koskettelua), juuri joku kulttuurinen esto on sen kahlinnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi