Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes salamarakastunut mies, voiko tästä tulla mitään?

Vierailija
18.06.2019 |

Tapasin keski-ikäisen miehen. Ulkonäöltään ihan helmi mutta kaikenlaista erikoista on ollut ilmassa jo lyhyen tuttavuuden jälkeen. Sanoi rakastavansa kahden viikon tuntemisen jälkeen ja kertoi haluavansa kanssani lapsia kolmannella tuntemisviikolla. Haluaisi olla tekemisissä ihan koko ajan.

Minua ahdistaa. Onko joku tällaisen alun jälkeen todennut kumppaninsa olevan sittenkin ihan kunnollinen mies? Minusta vaikuttaa takertuvalta. Minusta kukaan aikuinen ei rakastu kahdessa viikossa.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalainen? Niillä on kiire.

Vierailija
2/60 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan joku rakastua ihan ensisilmäyksellä.

Älä huoli, ap. Olet vain niin ihana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalainen? Niillä on kiire.

Ei ole.

-ap

Vierailija
4/60 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrititkö olla sarkastinen vai eikö sinusta miehen käytös todellakaan ole aika lapsenomaista?

-ap

Vierailija
5/60 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista jos on suomalainen. olisin varovainen. Joku mättää

Vierailija
6/60 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin kommentteja samaan ilmiöön aikuisena törmänneiltä. Miten meni?

Vierailija
7/60 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on kerran käynyt näin ja huonosti meni. Olisi pitänyt luottaa vaistoon.

Rakkaudentunnustukset tulivat pian, ja tämä sama lapsen haluaminen, ja someen halusi hirveästi meistä laittaa yhteiskuvia pian ja laittaa julkisesti, että on parisuhteessa...kivallehan se tuntui silloin, mutta jokin heikko ääni sanoi että jokin on pielessä.

Kun olimme suhteessa, mies alkoi olla kontrolloiva, mustasukkainen, vähättelevä, käytti minuun henkistä väkivaltaa ja oli tehdä minut hulluksi (ja tavallaan onnistuikin, olen vieläkin vähän sekaisin). Luovuin kaikista minulle tärkeistä asioista, koska ne olivat miehen mielestä typeriä.

Nyt kun vajaa vuosi sitten pääsin suhteesta irti, hän syyttää minua narsistiksi.

Joten sanoisin että ole varovainen. Voihan kyse olla ihan aidostakin tunteesta mutta jotenkin jos pystyy kovin suuria sanoja sanomaan hirveän aikaisin, niin epäilyttää ovatko ne ihan sydämestä.

Vierailija
8/60 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvainen. Yrittää saada sinut sitoutumaan alta aikayksikön, että hän voi sitten levähtää, istua sohvalla käsi housuissa ja katsella jääkiekkoa.

Vierailija
9/60 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaudentunnustukset tulivat pian, ja tämä sama lapsen haluaminen, ja someen halusi hirveästi meistä laittaa yhteiskuvia pian ja laittaa julkisesti, että on parisuhteessa...kivallehan se tuntui silloin, mutta jokin heikko ääni sanoi että jokin on pielessä.

Kun olimme suhteessa, mies alkoi olla kontrolloiva, mustasukkainen, vähättelevä, käytti minuun henkistä väkivaltaa ja oli tehdä minut hulluksi (ja tavallaan onnistuikin, olen vieläkin vähän sekaisin). Luovuin kaikista minulle tärkeistä asioista, koska ne olivat miehen mielestä typeriä.

Nyt kun vajaa vuosi sitten pääsin suhteesta irti, hän syyttää minua narsistiksi.

Joten sanoisin että ole varovainen. Voihan kyse olla ihan aidostakin tunteesta mutta jotenkin jos pystyy kovin suuria sanoja sanomaan hirveän aikaisin, niin epäilyttää ovatko ne ihan sydämestä.

Jotain tällaista pelkään. Intuitioni sanoo, ettei mies ole aivan normaalilla tavalla stabiili. Myös jutut parista aivan ”hullusta” exästä ovat minusta todella arveluttavia.

Vierailija
10/60 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, done that... Mies tunki elämääni kauhealla kiireellä. Puhui miten ei ole koskaan tavannut kaltaistani, miten hyvin meillä menee kaikki asiat yksiin, miten olen kaikki mistä hän on koskaan haaveillut. Rakkauden tunnustukset tulivat tyyliin parissa-kolmessa viikossa. Muutamassa kuukaudessa oltiin kihloissa ja taisin olla raskaanakin. Varoituskellot kilisivät täysillä, mutta biologinen kello vaimensi ne.

No, kun mies oli vakiinnuttanut asemansa, alkoi mun mitätöiminen. Mies kulki missä tykkäsi ja kohteli minua kuten huvitti. Eroonhan se lopulta johti, monien vaikeiden vaiheiden jälkeen. Näin jälkikäteen ajateltuna mies vastasi täydellisesti kuvausta narsistista.

Vierailija
11/60 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaisin kommentteja samaan ilmiöön aikuisena törmänneiltä. Miten meni?

Meni siten että karttelen häntä. Kyselee ystävältäni minusta, mutta kielsin puhumasta. Hyvä ystäväni suojelee minua eikä kerro minusta mitään. En halua kertoa enempää.

Vierailija
12/60 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus ja kontrollinhalu ovat minusta vain kauniisti verhoiltuna se sama, että haluaa nähdä koko ajan.

-ap

Vierailija
13/60 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain tällaista pelkään. Intuitioni sanoo, ettei mies ole aivan normaalilla tavalla stabiili. Myös jutut parista aivan ”hullusta” exästä ovat minusta todella arveluttavia.

Apua, toivottavasti et ole tavannut minun ex-miestäni. Hänen exänsä oli tarinan mukaan "hullu" ja minä olen nyt varmaan se toinen hullu.... Mies vielä niin taidokkaasti mustamaalasi exänsä, että uskoin vaikka pidän itseäni ihan järkevänä ihmisenä. Nyt osaan ajatella toisin.

Onko tapaamallasi miehellä lapsia?

Terveisin nro 7

Vierailija
14/60 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Been there, done that... Mies tunki elämääni kauhealla kiireellä. Puhui miten ei ole koskaan tavannut kaltaistani, miten hyvin meillä menee kaikki asiat yksiin, miten olen kaikki mistä hän on koskaan haaveillut. Rakkauden tunnustukset tulivat tyyliin parissa-kolmessa viikossa. Muutamassa kuukaudessa oltiin kihloissa ja taisin olla raskaanakin. Varoituskellot kilisivät täysillä, mutta biologinen kello vaimensi ne.

No, kun mies oli vakiinnuttanut asemansa, alkoi mun mitätöiminen. Mies kulki missä tykkäsi ja kohteli minua kuten huvitti. Eroonhan se lopulta johti, monien vaikeiden vaiheiden jälkeen. Näin jälkikäteen ajateltuna mies vastasi täydellisesti kuvausta narsistista.

Miten taitaa olla raskaana?

Vierailija
15/60 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Alku oli ihana, sitten alkoi järjettömät epäilyt ja koko suhteesta tuli todella stressaava ja siinä oli henkistä väkivaltaa. Ei niin välttämättä käy tässä suhteessa, mutta sen opin että jatkossa kuuntelen intuitiotani todella tarkasti. Jos alkaa ahdistaa, lopeta ajoissa äläkä jää kiusattavaksi.

Vierailija
16/60 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrititkö olla sarkastinen vai eikö sinusta miehen käytös todellakaan ole aika lapsenomaista?

-ap

Voi elämä että voi olla sunkin elämä hankalaa. Miten rakastuminen on "lapsenomaista". Ehkä sinunkin olisi vaan parempi tyytyä dildoon. Sitä sinä voit "rakastaa" ihan niin paljon kuin haluat. Tietenkin vielä lapsenomaisesti.

Vaikututat jotenkin täysin tunteettomalle kulissieläjälle.

"aikuiset ei rakasta"

Vierailija
17/60 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten taitaa olla raskaana?

Wau, löysit olennaisen! :o

Vierailija
18/60 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod. näk. joku narsisti. Pakene kun vielä voit.

Vierailija
19/60 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, toivottavasti et ole tavannut minun ex-miestäni. Hänen exänsä oli tarinan mukaan "hullu" ja minä olen nyt varmaan se toinen hullu.... Mies vielä niin taidokkaasti mustamaalasi exänsä, että uskoin vaikka pidän itseäni ihan järkevänä ihmisenä. Nyt osaan ajatella toisin.

Onko tapaamallasi miehellä lapsia?

Terveisin nro 7

Ei ole lapsia. Sekin arveluttaa siksi, että mies on oikeasti hyvännäköinen ja pitää lapsista. Seuraa aivan varmasti löytyy ns. kevyempään käyttöön mutta miksei miehen haaviin sitten ole tarttunut kuin näitä ”hulluja”.

Vierailija
20/60 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä narsku. Kyllähän jokainen normijärjellä varustettu sen noista merkeistä tunnistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi