Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teistä oikea linjaus, että nuori ja aiemmin liikunnallinen ihminen jätetään hoitamatta

Vierailija
29.02.2024 |

Ja osatyökykyiseksi puoli-invalidiksi, jos uusintaleikkauksella voitaisiin saada elämänlaatu paranemaan?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Valittaisin. Viime kädessä yksityiselle. Vai onko leikkauksessa suuria riskejä? 

Vierailija
2/66 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläiset vaan hoidetaan ei muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Valittaisin. Viime kädessä yksityiselle. Vai onko leikkauksessa suuria riskejä? 

Ei oikeastaan sen ihmeellisempiä riskejä muuta kuin, että se saattaa provosoida kipua, mutta kipu on jatkuvaa ilman leikkaustakin.

Ap

Vierailija
4/66 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä totta. Viimeksi kun olin röntgenin odotushuoneessa, niin magneettikuvaukseen kärrättiin jotain 100-vuotiasta vuodepotilasta. Onko siinäkään sitten mitään järkeä..

Ap

Vierailija
5/66 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan sen ihmeellisempiä riskejä muuta kuin, että se saattaa provosoida kipua, mutta kipu on jatkuvaa ilman leikkaustakin.

Ap

Kun oo kivulias nytkin, miten leikkaus sun elämää kohentaisi noin muuten, jos kivut kuitenkin jatkuisivat?

Vierailija
6/66 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se oikein ole, mutta hyvin paljon ihmisiä jätetään nykyään hoitamatta kun ei ole resursseja tarpeeksi julkisella puolella ja uudet hoitolinjaukset estävät hoidon. 

Vierailija
7/66 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kun oo kivulias nytkin, miten leikkaus sun elämää kohentaisi noin muuten, jos kivut kuitenkin jatkuisivat?

Leikkaus saattaisi myös poistaa kivun.

Ap

Vierailija
8/66 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ja onneksi tällaista ei tapahdukaan. Olen vakuuttunut, että aloittaja jättää kertomatta jonkun oleellisen seikan asiaan liittyen.

Vierailija
9/66 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityinen ei pysty kovin vaikeita operaatioita tekemään eivätkä ne muutenkaan olisi rahallisesti kannattavia privaatille.

Vierailija
10/66 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ja onneksi tällaista ei tapahdukaan. Olen vakuuttunut, että aloittaja jättää kertomatta jonkun oleellisen seikan asiaan liittyen.

Enhän mä kerro oikeastaan mitään tässä, mutta ei ole mitään erityistä seikkaa, kirurgin varovaisuus vaan.

Ap

Vierailija
11/66 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Perustelu: se maksaa,  ja henkilökunta joutuu tekemään töitä, eikä se ole yhtään kivaa.

Vierailija
12/66 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Perustelu: se maksaa,  ja henkilökunta joutuu tekemään töitä, eikä se ole yhtään kivaa.

Ja sekö ei tule kalliiksi, että olen käytännössä työkyvytön?

Ap

Vierailija
13/66 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä totta. Viimeksi kun olin röntgenin odotushuoneessa, niin magneettikuvaukseen kärrättiin jotain 100-vuotiasta vuodepotilasta. Onko siinäkään sitten mitään järkeä..

Ap

On sulla selvästi vikaa myös asenteessa.

Missä iässä itse haluisit jäädä kärräämisen sijasta makaamaan sinne käytävälle? Vai saisiko sut kipata suoraan kaatopaikalle?

Vierailija
14/66 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet tai et. Lääkäri tekee asiasta arvion ja kirjoittaa lausunnon.

Kipuja meillä on kaikilla.

Sinä voit yhtä hyvin olla pelkästään laiska, ja päättänyt että ilman leikkausta jumitat himassa nostamassa tukia.

Vierailija
15/66 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On sulla selvästi vikaa myös asenteessa.

Missä iässä itse haluisit jäädä kärräämisen sijasta makaamaan sinne käytävälle? Vai saisiko sut kipata suoraan kaatopaikalle?

Elän siinä toivossa, että eutanasia on jo siinä vaiheessa sallittu täällä eikä mua riepotella tutkimuksiin. Käytävälle ei tarvitse jättää makaamaan ja kipua pitää hoitaa, mutta resursseja pitäisi kohdentaa niille ihmisryhmille, jotka tutkimuksista ja hoidoista hyötyvät todennäköisesti vuosikymmeniksi.

Ap

Vierailija
16/66 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole oikein. Mutta tällaisessa Suomessa elämme. 

Vierailija
17/66 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niillä on usein lonkkamurtuma tai keuhkokuume. Kummatkin selviävät röntgenillä. Ja kummatkin johtavat usein kuolemaan vanhan ihmisen kohdalla. 

Vierailija
18/66 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinä voit yhtä hyvin olla pelkästään laiska, ja päättänyt että ilman leikkausta jumitat himassa nostamassa tukia.

Tuossa tulikin oikein tyhjentävästi ilmaistua terveydenhuollossa vallitseva asenne potilaita kohtaan. Sivusta.

Vierailija
19/66 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos olisin laiska ja haluaisin vaan nostaa tukia, niin en koko leikkausta varmaan edes haluaisi? Onko sulla mitään käsitystä kuinka pieniä kaikki tuet on? Ei todellakaan ole ollut mitään juhlaa tipahtaa 3500 bruttotuloilta päivärahoille.

Ps. Kaikilla ei ole kipuja, mulla ei ainakaan ollut ennen tätä

Ap

Vierailija
20/66 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minkä ikäinen olet?