Naapurin isäntä
Apua. Kesäloma ja mökillemeno lähestyy. Viime kesän jäljiltä minulle jäi kumma kiinnostus naapurin isäntää kohtaan. Kyseessä on siis lähistöllä oleva maatalon isäntä, jolta mieheni vanhemmat aikoinana mökin on ostaneet. Aiemmin emme juuri ole olleet hänen kanssaan tekemisissä, mutta mökki nyt siirtynyt meille, ja viime kesänä olimme pidempään siellä kaksisteen. Isäntä oli hyvin seurallinen ja mukava ja kävi vähän rasitukseenkin asti moikkailemassa. Vanhempi, paljon itseäni vanhempi, siis appivanhempieni ikäluokkaa.
Mitään sen ihmeellisempää ei viime kesänä tapahtunut, muuta kuin pari asiaa josta tajusin tällä olevan jotain mielenkiintoa minua kohtaan. Silloin se lähinnä nauratti ja huvitti, mutta nyt ne ajatukset on talven myötä oikein muhineet ja yhtäkkiä huomasin ajattelevani kaikenlaisia 'mitä jos' ajatuksia jotka, no, suoraansanoen ovat tosi kiihoittavia. Kova halu olisi kokeilla ja kokea. Mitä ihmettä teen ja miten etenen asian kanssa ? En ole oikein koskaan tälläiseen kiusaukseen joutunut, enkä etenkään koskaan ajatellut tälläisiä vanhemmista miehistä, oma mies on hyvin riittänyt. Mutta nyt olen aivan häkeltynyt ja ymmälläni. Juhannuksena olemme nyt menossa ja sitten heinäkususa pidemmäksi aikaa. Ajatukset pitäisi saada kuriin jotenkin sitä ennen.
Kaipaisin neuvoja ja ajatuksia, etenkin jos joku on ollut samankaltaisessa pulmassa. Ei fantasioita kiitos.
Kommentit (161)
Tämä oli kyllä ehdottomasti vuoden 2019 paras topic. Niin hyvin pikkurouva jakoi tuntojaan. Elämän suola on että jokainen tekee valintansa itse, ei ole vain oikeata ja väärää, on vain erilaisia valintoja.
Sen verran jäi asia mietityttämään että olisikohan naapurin herralla ollut jo suhde aiemmin äitiin?
Mihin pikkurouva häipyi tarinoineen?
Täällä monet mammat odottelevat jatkosatuja virittääkseen mielenlaatuaan lumettoman talven pimeydessä.😊
Olen tätä viestiketjuani kyllä seurannut, eli täällä ollaan kyllä vielä. En ole nähnyt tarpeen tänne mitään lisätä, lähinnä siksi että syksyn jälkeen ei ole tapahtunut sen kummepaa. Muuta kuin satunnaista viestittelyä isännän kanssa. Hän ei juuri perusta omien sanojensa mukaisesti 'etäseksistä', mutta vähän kyllä ollaan lipsuttu lämmittelemään. Ja liekki on lepattanut tauon aikanakin, joten kyllä tämä polku tässä yhä jatkuu.
Hiihtoloma on tulossa, ja tänä vuonna mieheni työmatkantakia joudumme sitä pitämään eri viikoillla. Sanoin ihan mielelläni meneväni ihan vain vaikka mökille. Sivakoimaan, koska siellä sentään on vielä luntakin. Viikonloppu ja melkein koko viikko siellä yksin lumen ja pimeän sylissä, tuntuu nyt kuumottavan ihanalta ajatukselta. Isännän kanssa on sovittu jo että tiet on aurattu ja hän on luvannut lämmittää mökin, joten ei minun ihan kylmään tarvitse mennä värjöttelemään. Ja toki hän tullee muutakin lämmittämään.
Edellenkään, vaikka tässä on ollut pitkä syksy aikaa ajatella asiaa kaikilta kanteilta, minulla ei ole tästä kovin isoja tunnontuskia. Koko kuvio on saanut sellaisen hehkun lepattamaan sisälläni, että siitä on riittänyt lämpöä syksyn sateissa myös mieheni iloksi, enkä vain voi ajatella että tässä olisi mitään hirmuisen väärää.
Kiitos paljon päivityksestäsi. Tosi kiva kuulla susta. Hienoa, kun kokemus on tuonut sulle lämpöä ja miehesikin on saanut enemmän. Ootko yhtään vihjannut miehellesi kiinnostuksestasi töistä miestä kohtaan seksin merkeissä? Teemasta on paljon juttua mm. Ourhotwives -sivuilla.
Musta on mahtavaa, kun teet kaksi miestä onnelliseksi. Hyvä sinä!
Moikka pikkukuva! Onko sun hiihtoloma ollut jo vai vielä edessä. Toivottavasti oot saanut monipuolista liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Moikka pikkukuva! Onko sun hiihtoloma ollut jo vai vielä edessä. Toivottavasti oot saanut monipuolista liikuntaa.
Sori- autocorrect- pikkurouva
Arvasin tämän ja nyt tiedän varmaksi. Ei se isäntä noin avulias koskaan vanhemmilleni ollut. Teillähän on mukavan kuuloinen hiihtoloma tulossa sillävälin kun olen työreissussa tienaamassa mökinkorjausrahoja. Lupasin joskus olla kanssasi ja rakastaa vaikka mitä tapahtuisi. Juuri nyt sydäntäni särkee, mutta en halua sinusta kuitenkaan luopua. Hyväksyn sen että välillä saat olla toisen miehen jos vain se tekee sinut onnelliseksi, eikä muuta ratkaisua ole. En halua pilata meidän juttua, enkä myöskään tehdä tästä numeroa, niin sovitaan etten puhu tästä itse sinulle mitään ellet itse ensin kerro. Mutta älä myöskään ihmettele jos käyttäydyn omituisesti, tunteet on minullakin. Jos oikeasti rakastat minua olisit vain minun kokonaan, en haluaisi jakaa sinua.
Yhdyn edelliseen mielipiteeseen. Yhtä surkea kuin koko viestiketju. Joku kieroutunut vanha mies esiintyy pikkurouvana fantasiassaan.
Hyvä kun saatiin satupäivitystä mammoille muuten tylsälle hiihtolomaviikolle. Ap voisi seuraavaksi kehittää tarinaa esim. 24h risteilymatkan tapahtumista. Niissä kun sattuu ja tapahtuu. Mielikuvitustahan ap:llä piisaa, ja värikästä sanankäyttöä. 😂
vieläkin jaujamista naapurin isännästä.. voisko joku jauhaa naapurin ihanasta emännästä ilman moraalisaarnaa kiitos
Kiitos kannustavista kommenteistanne. Kehitän uuden kuuman tarinan ja mielikuvitusmatkan turvepaikanhakijamiehestä pääsiäiseksi.
Ap.
Kerro Pikkurouva ensin hiihtolomasta
Joko saisimme kuulla pikkurouvan talvilomasta?
Joko pikkurouva on käynyt mökillä?
Pikkurouva kehittelee parhaillaan uutta satua iloksenne. Aiheena on sopivasti - näin selätin Koronamiehen.
Ap
Onko pikkurouvalla kertoa tämän kesän seikkailuista?
Onko kikkailu jatkunut?
Tää juttu on ihan höpönlöpöä! :-D Joku vääntää huvikseen jotain fantasiaa tänne. Ei mitään yksityiskohtia, ettei menis tarina solmuun. Eikä seksisuhteet ala tosta noin vaan puhumatta ja varmistelematta etenkään, jos toinen osapuoli on naimisissa ja huomattavasti nuorempi. "Ihan vaan katseista huomattiin, ja se oli siinä!" Hah hah.
Olin 25 vuotias ja vähän samanlaisessa tilanteessa. Mies lähenteli jo 6 kymppiä ja silmissäni "vanha ukko" aluksi. Hän ei puheissaan juurikaan mitään vihjaillut mutta hänen katseensa vartalossani ensi alkuun jopa ärsytti. No en mene yksityiskohtiin mutta päädyn lopulta harrastamaan seksiä tämän omissa silmissäni "vanhuksen" kanssa. Enpä ole moista koskaan kokenut ja hän himoitsi niin paljon vartaloani esileikin aikana etten voi sanoin kuvailla, enkä moista kokenut koskaan ennen enkä jälkeen ja nyt olen itsekin jo 5 kymppinen. Olin kuin sulaa vahaa hänen käissään ja mietein että johtuiko se meidän ikäerostamme kun tuon ikänen mies ei varmaankaan ikäistäni naista saa.
Olisin silti äärimmäisen varovainen vaikka ajatus kutkuttaakin
Kuten tämäkin torpantytön, perlöffin ja ässiepin seuraajamamma.