Naapurin isäntä
Apua. Kesäloma ja mökillemeno lähestyy. Viime kesän jäljiltä minulle jäi kumma kiinnostus naapurin isäntää kohtaan. Kyseessä on siis lähistöllä oleva maatalon isäntä, jolta mieheni vanhemmat aikoinana mökin on ostaneet. Aiemmin emme juuri ole olleet hänen kanssaan tekemisissä, mutta mökki nyt siirtynyt meille, ja viime kesänä olimme pidempään siellä kaksisteen. Isäntä oli hyvin seurallinen ja mukava ja kävi vähän rasitukseenkin asti moikkailemassa. Vanhempi, paljon itseäni vanhempi, siis appivanhempieni ikäluokkaa.
Mitään sen ihmeellisempää ei viime kesänä tapahtunut, muuta kuin pari asiaa josta tajusin tällä olevan jotain mielenkiintoa minua kohtaan. Silloin se lähinnä nauratti ja huvitti, mutta nyt ne ajatukset on talven myötä oikein muhineet ja yhtäkkiä huomasin ajattelevani kaikenlaisia 'mitä jos' ajatuksia jotka, no, suoraansanoen ovat tosi kiihoittavia. Kova halu olisi kokeilla ja kokea. Mitä ihmettä teen ja miten etenen asian kanssa ? En ole oikein koskaan tälläiseen kiusaukseen joutunut, enkä etenkään koskaan ajatellut tälläisiä vanhemmista miehistä, oma mies on hyvin riittänyt. Mutta nyt olen aivan häkeltynyt ja ymmälläni. Juhannuksena olemme nyt menossa ja sitten heinäkususa pidemmäksi aikaa. Ajatukset pitäisi saada kuriin jotenkin sitä ennen.
Kaipaisin neuvoja ja ajatuksia, etenkin jos joku on ollut samankaltaisessa pulmassa. Ei fantasioita kiitos.
Kommentit (161)
Olin ajatellut olla enää kirjoittamasta tänne, koska suoraan sanoen, niin monet kommentit latisti. Mutta, koska joku nyt kysyi, niin kyllä.
Mökkeily alkoi, tai oikeastaan jatkui, flirtin merkeissä. Olin tätä sen verran miettinyt ja kypystellyt, että uskalsin myös aika suoraan vastata flirttiin. Oli ihana huomata kuinka samantein tunnelma muuttui. Aikamme kierrettiin kuin kissa kuumaa puuroa. Oli monta pientä hetkeä jotka jätti jännittävän kuumotuksen päälle. Juhannuksena sovittu laituritalkoo antoi kivan alkusykäyksen. Sain nauttia katsella isännän kroppaa lähietäisyydeltä ja vähissä vaatteissa, välillä ihan uikkareissa.
Mutta ei se nyt suoraan mitenkään edennyt, aikansa kesti ennenkuin olemmin puolin rohkaistuttiin menemään flirttiä pidemmälle. Ihan viimeisellä viikolla maistettiin sitten puuroa. Molemmat odotuksesta kiihkeinä ja enää malttamatta. Ihanaa oli, sen tunnustan, vaikka pikaista, nopeaa ja aika tunnustelevaa. Mutta niin erilaista, eri tuntuista, uutta.
Nyt, arjessa, hiukan kaduttaa ja on huono omatuntokin, mutta toisaalta ihan uusi hekumaa olisi herännyt. Seksi ihanan, 'nössön' mieheni kanssa on paljon, paljon maukkaampaa. Vaikka 'Isäntä' ei mitenkään ole poissa mielessä, ajatuksissa on oma mökkiviikonloppu, jonka aikana saisin kaikessa rauhassa maistaa isännän anteja. Ehkä jo muutaman viikon päästä...
ap
Vau, kiitos päivityksestäsi. Tuo oli varmasti kuumaa. Eka kertahan ei aina ole sitä parasta. Toivottavasti sun suunnitelma toteutuu parin viikon päästä ja saat kunnolla. Tuo takuulla piristää elämää kummasti.
Muista sitten suhtautua ymmärryksellä kun paljastuu, että mies on käynyt höyläämässä työkaveria jo jonkin aikaa.
Yök!
En vain pysty ymmärtämään näitä pettäjiä. Oikein rauhassa suunnitellaan ja hekumoidaan miten pääsisi pettämään. Itselleen vielä valehdellaan miten tuosta ei ole mitään haittaa vaan jopa hyötyä puolisollekin kun saa useammin. Kaiken lisäksi vielä loukkaannutaan, jos joku ei hyväksy.
Miksei voi olla rehellinen? Ihanko oikeasti joku luulee, että valheet ja pettäminen ei haittaa parisuhdetta? Sopii miettiä omalle kohdalle paljastuukin että puoliso on valehdellut ties mistä. Se ei välttämättä ole muutama pano. Se voi olla sukupuolitauti, peliriippuvuus tai vaikka lapsi jostain aiemmasta suhteesta. Ei kai ne mitään haittaa, jos ei tiedä. Aikanaan kun sitten selviää että on vuosia elänyt valheessa, voi pudota pohja pois koko elämältä.
Vai noin siinä kävi että pikkarit tippui lattialle 😅
On ollut jännää seurattavaa kesän aikana.
Jos haluat niin kerro tarkemmin kuinka kaikki tapahtui. Ymmärrän jos et halua kun osa porukkaa alkaa heti marista.
Pikkurouva kirjoitti:
Olin ajatellut olla enää kirjoittamasta tänne, koska suoraan sanoen, niin monet kommentit latisti. Mutta, koska joku nyt kysyi, niin kyllä.
Mökkeily alkoi, tai oikeastaan jatkui, flirtin merkeissä. Olin tätä sen verran miettinyt ja kypystellyt, että uskalsin myös aika suoraan vastata flirttiin. Oli ihana huomata kuinka samantein tunnelma muuttui. Aikamme kierrettiin kuin kissa kuumaa puuroa. Oli monta pientä hetkeä jotka jätti jännittävän kuumotuksen päälle. Juhannuksena sovittu laituritalkoo antoi kivan alkusykäyksen. Sain nauttia katsella isännän kroppaa lähietäisyydeltä ja vähissä vaatteissa, välillä ihan uikkareissa.
Mutta ei se nyt suoraan mitenkään edennyt, aikansa kesti ennenkuin olemmin puolin rohkaistuttiin menemään flirttiä pidemmälle. Ihan viimeisellä viikolla maistettiin sitten puuroa. Molemmat odotuksesta kiihkeinä ja enää malttamatta. Ihanaa oli, sen tunnustan, vaikka pikaista, nopeaa ja aika tunnustelevaa. Mutta niin erilaista, eri tuntuista, uutta.
Nyt, arjessa, hiukan kaduttaa ja on huono omatuntokin, mutta toisaalta ihan uusi hekumaa olisi herännyt. Seksi ihanan, 'nössön' mieheni kanssa on paljon, paljon maukkaampaa. Vaikka 'Isäntä' ei mitenkään ole poissa mielessä, ajatuksissa on oma mökkiviikonloppu, jonka aikana saisin kaikessa rauhassa maistaa isännän anteja. Ehkä jo muutaman viikon päästä...
ap
ja näin suomi nousuun pettämällä ja ....
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Yksi pettäjä lisää onnellisessa parisuhteessa.
aivan...harmi kun yhä harvempi laki perustuu raamattuun..
Pikkurouva kirjoitti:
ap
Älä välitä muiden tuomioista! Kerran täällä
vain eletään. Enempi sua olis jäänyt mietityttämään, jos mitään ei olisi tapahtunut. Ja toisaalta pidit siitä ja se on parantanut sun ja miehesi suhdetta. Mikä sen parempi! Jos mun puoliso tekisi jotain tuollaista olisihan se tietty shokki, mutta toisaalta se mitä tapahtuneen jälkeen sanoo ja kertoo, niin merkitsee enemmän kuin se mitä tapahtui. Onhan meillä ollut seksisuhteita jo ennen kuin lähdettiin suhteeseen eikä toista voi sillain omistaa ja kahlia. Toisaalta olisi tärkeää että molemmilla on suhteessa hyvä olla myös seksuaalisesti eli muista kysyä oisko miehelläkin jotain mitä haluaisi kokea? Mikäs sen kivempaa jos se olisi vaikka jotain sellaista mistä te molemmat tykkäätte ;) Mut älä koe asiasta missään nimessä morkista etenkään sen perusteella mitä muut sanoo. Meillä kaikilla on arvomme ja toisille sopii toinen ja toisille taas toinen :)
T. M45 joka odotti mielenkiinnolla jatkoa :)
ps. eikä ole pettänyt, mutta jos puolison kanssa tulisi tilanne niin kaikkea kivaa voisin yhdessä kokeilla ;)
Hyvä pikkurouva. Älä anna näiden vänkääjien sinua latistaa. Tilanne kuulostaa kutkuttavan hienolta. Pidä lippu korkealla ja kerro ihmeessä miten asiat etenevät. T. yksi meistä muista, jotka ovat kateellisia rohkeudestasi elää.
Moikka ap! Älä tosiaan anna moralisoijien vaikuttaa ollenkaan. Kaikki hyötyvät sun rohkeudesta elää. Joko sait nauttia naapurin isännän kalusta ihan rauhassa?
Jännittävää tämä kirjallinen strip-tease - kiitos aloittajalle! Vähän kerrallaan tiputetaan vaatteita eikun tapahtumia, ja yleisö seuraa kiihottuneena. Onneksi myös viimeinen vaateriepu putosi ja "kaikki" näkyi! Osa on innoissaan ja osa paheksuu aivan kuten kunnon strippariluolassa.
Vielä voisit alastomana keikistellä ja paljastaa yksityiskohtia!
Oikein,onneksi olkoon.
Kerran me vain eletään.
Elä turhaan kadu,toivottavasti tulee tapahtumaan toistenkin,se ei ole keneltäkään pois.
Itse haaveilen 3 kimpasta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pikkurouva. Älä anna näiden vänkääjien sinua latistaa. Tilanne kuulostaa kutkuttavan hienolta. Pidä lippu korkealla ja kerro ihmeessä miten asiat etenevät. T. yksi meistä muista, jotka ovat kateellisia rohkeudestasi elää.
Niin että naisen pettäminen ja naapurien paneminen on ok mutta miehen ei?? Vähän väliä täällä lukee miten on työkavereilta otettu suihin jne ei ole paha mutta jos mies kertoo vastaavaa niin voi kauhea mikä piru mies voi olla ja sitä moraalin määrää. Vahinkosuudelmakin on kauhea
Sä oon inha lump pu. Voitko mennä kysymään sun mieheltä, että onko tämmönen ok?
Miksipäs tätä flirttijuttua ja muuta mietettä tätä vierasta miestä kohtaan et olisi jakanut miehesi kanssa jo alusta alkaen? Silloin tää koko case olisi ihan eri tasolla.
Jospa tämä olisikin ollut teille molemmille yhtälailla seikkailu? Nyt on se huono puoli, että on petetty luottamus, ja siitä tulee ehkäpä ongelmia. Ainakin itse sitä mietit vielä vuosikymmenenkin päästä.
mikjsei miesten näkökulmista kiinnostuksista vieraisiin ei kerrota vain aina naisten vieraisiin