Naapurin isäntä
Apua. Kesäloma ja mökillemeno lähestyy. Viime kesän jäljiltä minulle jäi kumma kiinnostus naapurin isäntää kohtaan. Kyseessä on siis lähistöllä oleva maatalon isäntä, jolta mieheni vanhemmat aikoinana mökin on ostaneet. Aiemmin emme juuri ole olleet hänen kanssaan tekemisissä, mutta mökki nyt siirtynyt meille, ja viime kesänä olimme pidempään siellä kaksisteen. Isäntä oli hyvin seurallinen ja mukava ja kävi vähän rasitukseenkin asti moikkailemassa. Vanhempi, paljon itseäni vanhempi, siis appivanhempieni ikäluokkaa.
Mitään sen ihmeellisempää ei viime kesänä tapahtunut, muuta kuin pari asiaa josta tajusin tällä olevan jotain mielenkiintoa minua kohtaan. Silloin se lähinnä nauratti ja huvitti, mutta nyt ne ajatukset on talven myötä oikein muhineet ja yhtäkkiä huomasin ajattelevani kaikenlaisia 'mitä jos' ajatuksia jotka, no, suoraansanoen ovat tosi kiihoittavia. Kova halu olisi kokeilla ja kokea. Mitä ihmettä teen ja miten etenen asian kanssa ? En ole oikein koskaan tälläiseen kiusaukseen joutunut, enkä etenkään koskaan ajatellut tälläisiä vanhemmista miehistä, oma mies on hyvin riittänyt. Mutta nyt olen aivan häkeltynyt ja ymmälläni. Juhannuksena olemme nyt menossa ja sitten heinäkususa pidemmäksi aikaa. Ajatukset pitäisi saada kuriin jotenkin sitä ennen.
Kaipaisin neuvoja ja ajatuksia, etenkin jos joku on ollut samankaltaisessa pulmassa. Ei fantasioita kiitos.
Kommentit (161)
Ihmettelen kuinka tyhmä nössö mies onkaan kun ei huomaa flirttiä. Itse kieltäisin koko ukon tulemasta mökille häiritsemään. Kokemusta on, kilpailijat ajetaan pois. Kiihottunut nainen on helppo saalis. Silmiä ei saa ummistaa. Onneksi olkoon pettäjä, nyt saat lopun elämäsi elää salaisuus harteillasi, ei tule olemaan helppoa, koska totuus tulee julki aina aina, vaikka siinä kestäisi 40 vuotta niin jossain vaiheesa lipsahtaa, tai jäät rysänpäältä kiinni... voi voi
Tässä ketjussa aisurit tumputtaa, ja moralistit mölyää. Alkuperäiseen asiaan, AP: ongelma on nyt se, että joutuu kestämään seuraukset, rankinpia ovat ne oman pään sisäiset jutut, kun joutuu myöntämään itselleen olevansa epäluotettava. Tämä saattaa tulla vasta vuosienkin päästä mieleen.
Avoimin kortin alusta saakka kumppanin kanssa, nyt tekoa ei saa tekemättömäksi. Ja se jännäpelko kestää, kaatuuko kaikki jonakin päivänä.
Tai sitten aloittaja ei arvosta nykyistä kumppaniaan ollenkaan.
Miten naapurin isännän kanssa on panohommat edenneet?
Hei, Kiitos kysymästä!
Syksyn mittaan muutama kiihkeä viikonloppureissu tuli mökille tehtyä kiihkeän tutustumisen merkeissä. Kaikin puolin ollut ihanaa. ’Isäntä’ on vienyt ja minä lähinnä vikissyt, nautinnosta.
Nyt yhteisestä sopimuksesta rauhoitetaan vähän, mutta kyllä jo odottelen seuraavaa mökkireissua. Vuodenvaihteessa olemme menossa mieheni kanssa, mutta ehkä jo hiihtolomalla pääsen vetäytymään yksin mökin rauhaan.
- ap
Kuulostaa tosi jännältä ja kiihottavalta(pervo kun olen)
Siellähän on taittu naida oikein kunnolla?
Jos haluat niin kerro hieman tarkemmin jostain parhaimmasta kerrastanne? Miten kaikki eteni yms. Tehtiinkö paljaalla loppuun asti? Oliko hyvin varusteltu yms.
Kerropa pikkurouva hieman tiheämmin ja detaljoidummin mitä (kiihkeää ja yllättävää) tapahtuu - muuten sinun (ja meidän) intohimomme laimenevat. Ei näinä aikoina kukaan jaksa odottaa hiihtolomalle.
mies tuli sisään haisi viikon vanhalle hielle kuten tyyliin kuuluu, mulkkukin oli pestu viime viikolla saunassa ja seuraava kerta olisi huomenna, sattui suihinotto hieman huonoon päi´vään, tyrkkäsi kullin suuhuni napakasti pieraisten, pidin nahkasaappan varsista kiinni koko session, en tiennyt oksennanko vai imenkö niin tein molempia jooin sain myös kurkkupanon
No, ei tämä mikään seksinovellitarina ole. Eikä minussa ole ykstyiskohdista täällä avautumaan. Ensimmäisen kerran lähdin matkaan todella hermostuneena, ja ujonakin. Tuntui todella oudolta asettua mökille ja odotella isäntää saapuvaksi. Tulin jo perjantaina, vaikka oltiin sovittu tapaavamme lauantaina ja odotus oli kiusallinen. Melkein lähdin karkuun, mutta sitten kun hän sitten vihdoin saapui paikalle, olin hetkessä viety. Kuten olen kertonutkin, on hän jollakin tapaa röyhkeän suorasukainen, ja tiesihän hän minkä takia olin yksin mökille tullut. Se oli aika uskomaton viikonloppu. Fyysisesti hän on niin erilainen kuin mihin olen tottunut, isompikin kyllä, mutta se ei ole pointti. Vaan hänen tapansa tulla ja ottaa. Ei toki mitenkään voimalla ja väkisin, vain vastaansanomattomasti. Vietimme uskomattoman, seksintäyteisen, päivän, illan ja vielä yönkin. Sunnuntaina, ajellessani kotiin olin kyllä aikamoisen 'marjaretken' saanut.
Toinen tapaamisemme menikin sitten jo paljon sävykkäämmin. Tällä kertaa saunottelimme, illastimme ja oleilimme kaikessa rauhassa. En tiedä millaisia kommentteja tämä kirvoitaa, mutta nautin hyvin paljon siitä miten hän tuon viikonlopun aikana otti minut aina niin tahtoessaan. Olin jotenkin passiivisesti vietävissä ja johdateltavissa ja nautin siitä paljon.
Ja nyt niille jotka pöyristyvät ja tai haluavat halventaa minut kommentoimalla, niin kyllä, nämä kaksi kertaa ovat aukaisseet minut aivan toisella tapaa suhtautumaan myös mieheeni. Ja haluamaan häntä aivan eri lailla. Jollakin tapaa olen superonneliinen tässä tilanteessa, kahden haluttavan ja haluavan miehen välissä. Onko se jotenkin laitonta ?
Yhteisestä sopimuksesta nyt rauhoitamme tilannetta. Olen jo luvannut mennä hiihtoretkelle talvella, mutta sitä ennen nautin vain muisteloista, ja omasta miehestäni. Tulevat yhteiset mökkiressut hermostuttaa kyllä vähän, mutta olemme myös puhuneet tästä ja luotan siihen että hän sanoo osaavansa olla diskreetti.
/ap
kerrotko ap horoskooppisi...niin tiedän...
Ohhoh. Siellähän on pikkurouvaa jyystetty oikein kunnolla ja siementä levitelty.
Osaan kuvitella että on ollut varmasti kielletyn kiihottavaa.
Kiitos kun jaoit seikkailun ja mielelläni kuulisin lisääkin🤩
Vau, kiitos paljon kertomuksistasi. Olen tosi iloinen puolestasi ja rohkeudestasi. Testaa vähän, jos miehessäsi olisi aisurin vikaa. Voisit saada panna naapurin isäntää ihan luvallakin
. Tsekkaa aiheesta ourhotwives -sivuilta.
Onko tullut mitään uutta jännää kerrottavaa?
Jännä nähdä miten tämän tunnetun provoilijan aiheet saavat palstan mammat innostumaan. Ihan kuin eläisivät puutteessa tai muuten köyhää elämää. Ap osaa kirjoittaa mukaansatempaavasti, joten se vie sillä tavalla helposti mukaansa, myönnän. Siitä huolimatta kannattaa keskittyä enemmän itsensä kehittämiseen.
Vieläkö jaksatte jauhaa tästä samasta jutusta...Huh huh mikä kaksinaismoralismipaskaa on tämäkin ketju täynnä. Vieraissa juostaan itse lettu levällä mutta miehiä raivohaukutaan jos tekee täysin saman. Sitten seuraavaksi miehen haukkumisketju miksi mies katsoi toista naista ohimennen
Hiihtoloma lähestyy ja luistoa ilmeisesti riittää? Ei muuta kuin sauvat esiin ja lykkimään.
Kiitos Pikkurouva, oli ihanan viihdyttävää... :)
Siitä huolimatta että tässäkin ketjussa aukoo päätään pikkusieluiset miehet jotka eivät omasta katkeruudestaan edes huomaa miten naisia huoritellaan jatkuvasti, antoi tai ei.
Onneksi on naapurin isännän kaltaisiakin miehiä :)
Alapeukutuksia odotellessa...
Ap. Älä välitä kateellisista moralisoijista. Oot rohkea ihana nainen. Ei se käyttämällä kulu.